Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231903/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana poszycia dachowego, docieplenie dachu, wykonanie podsufitki, malowanie pomieszczeń i roboty towarzyszące w budynku Placówki Opieki nad Dzieckiem i Rodziną „Nasz Dom” w Rybczewicach Drugich”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Świdnicki
1.3.) Oddział zamawiającego: Placówka Opieki nad Dzieckiem i Rodziną NASZ DOM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060334480
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rybczewice Drugie 83A
1.5.2.) Miejscowość: Rybczewice Drugie
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-065
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: naszdomrybczewice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spswidnik.bip.lubelskie.pl/index.php?id=366
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność opiekuńczo-wychowawcza o charakterze socjalizacyjnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana poszycia dachowego, docieplenie dachu, wykonanie podsufitki, malowanie pomieszczeń i roboty towarzyszące w budynku Placówki Opieki nad Dzieckiem i Rodziną „Nasz Dom” w Rybczewicach Drugich”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d571f08-2c2a-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302391
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231903/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247350,35 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana poszycia dachowego, docieplenie dachu, wykonanie podsufitki, malowanie pomieszczeń i wykonanie robót towarzyszących w budynku Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej w Rybczewicach Drugich. Szczegółowy zakres robót niezbędnych do wykonania zamówienia wskazany został w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ.
3.2. Ogólny zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty:
1. Roboty przygotowawcze (przenoszenie mebli, zabezpieczanie pomieszczeń folią ochronną),
2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe,
3. Roboty ciesielskie,
4. Roboty dekarskie,
5. Roboty dociepleniowe,
6. Roboty tynkarskie (płyty g-k),
7. Roboty malarskie,
8. Roboty transportowe (załadunek i wywiezienie materiałów z rozbiórki),
9. Sprzątanie po robotach.
3.3. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
3.4. Roboty objęte niniejszym zamówieniem będą prowadzone w funkcjonującym obiekcie. W związku z tym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót remontowych w sposób ograniczający do minimum czynniki zakłócające pracę wykonywaną przez pracowników i współpracowników Placówki.
3.5. Wykonawca planując roboty winien zwrócić uwagę na fakt, że prace będą prowadzone w okresie jesienno-zimowym tj. w okresie, w którym dominują utrudnienia z uwagi na warunki atmosferyczne. Wiązać się to może z koniecznością zabezpieczenia budynku przed opadami. Ze względu na zmieniające się warunki atmosferyczne Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania robót w każdym dniu kalendarzowym.
3.6. Poza powyższym Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
1. Podczas prowadzenia robót na dachu należy zabezpieczyć teren wokół budynku, aby osoby nieuprawnione nie miały tam wstępu, a równocześnie był zachowany bezpieczny ciąg komunikacyjny pozwalający wejść do budynku,
2. Materiały z rozbiórki (przed wywiezieniem) powinny być zeskładowane w jednym miejscu,
3. Na dachu roboty należy prowadzić etapowo, a rozebrane połacie (przed położeniem nowej blachodachówki) należy zabezpieczyć plandekami przed ewentualnymi opadami,
4. Wymianę poszycia należy wykonać w okresie 4 tygodni. Wychowankowie Placówki zostaną przekwaterowani na ten okres.
5. Podczas prowadzenia robót wewnątrz budynku związanych z dociepleniem dachu, wykonaniem podsufitki z płyty g-k i malowaniem pomieszczeń ciągi komunikacyjne i poszczególne pomieszczenia, w których będą prowadzone roboty, należy zabezpieczyć co najmniej folią ochronną przed zniszczeniem.
6. Przed rozpoczęciem robót sprzęt i wyposażenie znajdujące się w pomieszczeniach należy wynieść
w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a po ich ukończeniu przenieść na pierwotne miejsce. Wyposażenie, którego nie da się zdemontować i przenieść, należy zabezpieczyć folią ochronną.
7. Po zakończeniu robót pomieszczenia, w których były prowadzone roboty, należy posprzątać.
8. Wykonawca musi prowadzić roboty z zachowaniem porządku w obrębie wykonywania prac remontowych.
9. Wszystkie roboty muszą być wykonywane zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami, z zachowaniem przepisów bhp i ppoż.
10. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie wymagane Prawem Budowlanym. Przed zastosowaniem materiałów Wykonawca zobowiązany jest okazać Zamawiającemu dokumenty ich dotyczące, a w szczególności certyfikaty zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną, deklaracje producenta, wymaganą gwarancję.
11. Kolorystykę materiałów przeznaczonych do robót wykończeniowych, przed ich zastosowaniem należy uzgodnić z Zamawiającym.
12. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych robót, zastosowane materiały, a także za szkody powstałe w trakcie wykonywania przedmiotu umowy.
13. Zamawiający wymaga również, aby:
a) Wykonawca wyznaczył Kierownika robót spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku, do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym.
b) Wykonawca zapewni wykwalifikowanych pracowników, posiadających aktualne badania do wykonywania przedmiotu umowy.
c) Pracownicy Wykonawcy powinni dysponować odpowiednimi narzędziami i sprzętem do wykonania przedmiotu umowy.
d) Wykonawca posiadał ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej przez niego działalności przez cały okres obowiązywania Umowy na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość brutto oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 260189,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 500000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 260189,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO-TERMO Mateusz Kocyła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7142004827
7.3.3) Ulica: ul. Powstańców Warszawy 45/1
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 260189,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni tarasowej nad parterem budynku Żłobka nr 1 przy ul. Lwowskiej 20 we Wrocławiu. (część niska)
- Modernizacja budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Stargardzie - poprawa efektywności energetycznej budynku oraz dostosowanie do warunków bezpieczeństwa pożarowego
- REMONT DACHU BYŁEGO DWORCA KOLEJOWEGO W MIEŚCISKU
- Wykonanie prac remontowych świetlików dachowych w budynku Centrum Wykładowego Politechniki Poznańskiej
- Konserwacja elementów strzelnicy typu "B" w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz oraz przy ul. Targowej w Brodnicy - sprawa numer 39/2024
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenach wiejskich Gminy Prudnik
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.