eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KROSNO Z SIEDZIBĄ W OSIECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krośnieńska 42

1.5.2.) Miejscowość: Osiecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 383 50 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 383 50 87, fax wew. 53

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krosno.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0c7b8e4-bdf3-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301867

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062325/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00178281/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.270.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10294325,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa siedziby Nadleśnictwa Krosno wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę siedziby Nadleśnictwa składającej się z budynku administracyjnego Nadleśnictwa i budynku gospodarczego wraz z zagospodarowaniem terenu oraz budową obiektów towarzyszących.
Zakres robót budowlanych. W ramach inwestycji zostaną wykonane następujące roboty: a. roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: - roboty pomiarowe; - usunięcie pojedynczych krzewów i drzew; - rozbiórka elementów istniejących (krawężniki, utwardzenia); b. roboty ziemne: - wykop mechanicznie do poziomu posadowienia, wykop koparką na odkład; - wykop pod rurociągi i linie zasilające;
- wykop ręczny wewnątrz pod instalacje i odwodnienie; - usunięcie warstwy gruntu z drogi z przemieszczaniem urobku na sąsiedni teren; - rozplantowanie gruntu na terenie przewidzianym do podwyższenia i adaptacji, z wyrównaniem pow.; - usypanie i uformowanie koryta drogowego z humusowaniem terenu przyległego; - załadunek koparką nadmiaru gruntu i gruzu z transportem urobku samochodami na odległość do 1km; c. roboty drogowe; - drobne roboty ziemne z profilowaniem przekroju drogowego; - profilowanie z zagęszczeniem podbudowy oraz ułożenie i zagęszczenie warstwy profilującej; - wykonanie obramowania z krawężników i obramowań chodnikowych; - wykonanie odwodnienia liniowego, ścieków i koryt odpływowych; - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej; - ułożenie nawierzchni z kostki granitowej z wypełnieniem spoin grysem bazaltowym; d. roboty budowlane i konstrukcyjne: - wykonanie elementów konstrukcyjnych i murowych - wykonanie izolacji, elewacji, pokrycia ścian; - wykonanie pokrycia z blachy; - montaż bram i naświetli;
- wykonanie posadzki; - wykonanie robót malarskich i wykończeniowych;
f. roboty instalacyjne technologiczne i sanitarne: - przebudowa przyłącza wody, odprowadzenia ścieków i kanalizacji deszczowej; - wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych; - montaż i rozruch urządzeń;
g. roboty instalacyjne elektryczne: - budowa linii zasilającej; - montaż rozdzielnic, osprzętu i oświetlenia; - wykonanie i rozruch instalacji elektrycznych;
Wyszczególnienie i opis prac towarzyszących i robót tymczasowych.
Do prac towarzyszących będzie należy geodezyjne wytyczenie budowli i inwentaryzacja powykonawcza. Do prac tymczasowych zalicza się urządzenie placu budowy. Ponadto przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pomieszczeń. UWAGA! Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć i zagwarantować odpowiednie zabezpieczenia miejsc wykonywania poszczególnych elementów robót budowlanych z uwagi na fakt, że wszystkie prace wykonywane będą na użytkowanym obiekcie przy ruchu pracowników. Tym samym, Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia w sposób nieutrudniający pracę i funkcjonowanie Zamawiającego. Nie ma możliwości całkowitego wyłączenia i zamknięcia obiektu na czas trwania wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm., dalej: „ustawa Prawo budowlane”) ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie dla zamierzenia budowlanego wchodzącego w skład Przedmiot Umowy. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa (załącznik nr 1.1. do SWZ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, zwana dalej STWiOR (załącznik nr 1.2. do SWZ) oraz Przedmiar Robót (załącznik nr 1.3. do SWZ). Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia będzie: 66-600 Krosno Odrzańskie (część działki leśnej nr 974/2) w m. Osiecznica.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14671808,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15668060,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14671808,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Exalo Drilling Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 268 12 58

7.3.3) Ulica: ul. Plac Stanisława Staszica 9

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.5) Kod pocztowy: 64-920

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty budowlane, sanitarne, elektryczne, drogowe


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14671808,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.