eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierzążnia › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dzierzążnia



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dzierzążnia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERZĄŻNIA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Dzierzążni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzążnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-164

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23/6615904

1.5.8.) Numer faksu: 23/6615902 wew. 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzaznia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzaznia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dzierzaznia.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dzierzążnia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e80c3fe7-fc2c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000593/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Termomodernizacja obiektów uzyteczności publicznej na terenie Gminy Dzierzążnia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00238397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PFŚ.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3344889,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych w systemie „zaprojektuj i wybuduj” oraz pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania pn.: „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Gminy Dzierzążnia”.
2. Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu Naboru Wniosków o dofinansowanie z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, ustanowionego Uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. oraz Wstępnej Promesy dot. dofinansowania inwestycji z powyższego Programu Nr 01/2021/2307/PolskiLad z dnia 17 listopada 2021 r.
- w formule „zaprojektuj i wybuduj”
3. Opis inwestycji:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie pozwoleń na budowę lub dokonanie zgłoszeń na roboty budowlane wymaganych prawem i wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej w formule „zaprojektuj i wybuduj” dotyczących:
1) Świetlic wiejskich w miejscowościach: Dzierzążnia, Starczewo Wielkie, Wierzbica Pańska, Kadłubowo, Nowe Sarnowo.
2) Ośrodków Zdrowia w miejscowościach Dzierzążnia i Nowe Kucice.
3) Hydroforni w miejscowości Nowe Sarnowo.
Zakres prac: roboty ogólnobudowlane, izolacje fundamentów docieplenie ścian zewnętrznych, położenie tynku i pomalowanie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana kotła c.o. z instalacją niezbędną do montażu nowego źródła ciepła.
4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Opracowanie – na podstawie udostępnionego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno – Użytkowego – niezbędnej do realizacji przedsięwzięcia dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego, jeżeli będzie taka konieczność, uzgodnień, opinii, ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających realizacje prac zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane dla ww. obiektów użyteczności publicznej (jeśli będzie wymagane - ostateczne pozwolenie na budowę lub w przypadku zgłoszenia robót budowlanych, zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu).
2) Wykonanie robót ogólnobudowlanych, izolacji fundamentów, docieplenie ścian zewnętrznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, montaż paneli fotowoltaicznych, wymiana kotła c.o. z instalacją niezbędną do montażu nowego źródła ciepła, na podstawie opracowanej dokumentacji, wraz z realizacją niezbędnej infrastruktury towarzyszącej, w oparciu o dokumentację projektową wykonana przez Projektanta wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi.
3) Nadzór autorski nad opracowana dokumentacją projektową oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, jeżeli będzie wymagane.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Programach Funkcjonalno – Użytkowych stanowiącym załączniki od nr 10.1 do nr 10.8 do SWZ.
6. Wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załączniki od nr 10.1 do nr 10.8 do SWZ. Wymagania zamawiającego przedstawione w Programie Funkcjonalno – Użytkowym należy rozumieć i stosować w powiązaniu z pozostałymi dokumentami tworzącymi całość dokumentacji przetargowej. Program Funkcjonalno – Użytkowym zawiera informacje i wymagania Zamawiającego do opracowania niezbędnych projektów oraz wykonania robót budowlanych w ramach niniejszej inwestycji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3344889,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5596500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3344889,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIOŚ Sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1420052

7.3.3) Ulica: Lokalna 31

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3344889,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.