eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦wiadczenie us³ugi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku



Og³oszenie z dnia 2021-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611038403

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Pl. D±browskiego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mazowiecka.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mazowiecka.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi ochrony w Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-28bfd61a-5691-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00301477

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00118101/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 ¦wiadczenie us³ugi ochrony

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Mazowiecka Uczelnia Publiczna w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych: tel. 24 366 54 00 wew. 290, e-mail: iod@mazowiecka.edu.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019), dalej „ustawa Pzp” oraz kancelaria adwokacka obs³uguj±c± Mazowieck± Uczelniê Publiczna w P³ocku, a tak¿e instytucje finansuj±ce i kontroluj±ce;
e) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane do czasu zakoñczenia archiwizacji, tj. przez okres 5 lat.
f) posiada Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, prawo ich sprostowania*, ograniczenia przetwarzania**;
g) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych, bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
h) przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.MB.232.21.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ugi bezpo¶redniej ochrony fizycznej (dozór) nieruchomo¶ci i mienia Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku w 2022 roku.
Bezpo¶rednia ochrona fizyczna (dozór) nieruchomo¶ci i mienia Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku, sprawowana bêdzie zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa w lokalizacjach:
a) Plac D±browskiego 2 P³ock – Rektorat, Wydzia³ Nauk o Zdrowiu
b) ul. Ko¶ciuszki 20 P³ock – Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce
c) ul. Ga³czyñskiego 28 P³ock – Budynek dydaktyczny
d) ul. Ga³czyñskiego 28 P³ock - Studium Wychowania Fizycznego wraz z gara¿em.
e) Nowe Trzepowo 55 - aula wraz z czê¶ci± dydaktyczn±, dworek, kot³ownia- na ¿±danie zamawiaj±cego.
f) Dom Studenta przy ul. Nowowiejskiego 6 P³ock – Zamawiaj±cy przewiduje zmiany w przedmiocie zamówienia okre¶lone we wzorze umowy.

Przedmiot zamówienia obejmuje teren zewnêtrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ci±gami komunikacyjnymi, wewnêtrznymi drogami i parkingami.

Monitoring systemu alarmowego zainstalowany jest w ni¿ej wymienionych lokalizacjach Mazowieckiej Uczelni Publicznej w P³ocku:
a) Plac D±browskiego 2 P³ock – Rektorat, Wydzia³ Nauk o Zdrowiu
b) ul. Ko¶ciuszki 20 P³ock – Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce
c) ul. Ga³czyñskiego 28 P³ock – Budynek dydaktyczny
d) ul. Ga³czyñskiego 28 P³ock - Studium Wychowania Fizycznego wraz z gara¿em.
e) Nowe Trzepowo 55 - aula wraz z czê¶ci± dydaktyczn±, dworek, kot³ownia
f) budynek mieszkalny przy ul. A. Drêtkiewicza 8, P³ock – administrowanie zg³oszeñ ze stacji monitoringu,
g) ul. Nowowiejskiego 6 P³ock - Dom Studenta – nadajnik napadowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zastosowania prawa opcji. Wobec tego Zamawiaj±cy przyznaje sobie prawo do zwiêkszenia zamówienia polegaj±cego na wykonaniu us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia. Zamawiaj±cy przyznaje sobie prawo do zwiêkszenia zamówienia okre¶lonego w opisie przedmiotu zamówienia o 3 700 roboczogodzin.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osoby

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób pe³ni±cych us³ugi na stanowisku pracownika ochrony

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2) uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
W celu wykazania spe³nienia warunku, uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem:
- aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014r. Poz. 1099),
3) sytuacja ekonomiczna lub finansowa;
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia z sum± gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00 z³ brutto
4) zdolno¶ci techniczne lub zawodowe:
Zamawiaj±cy wymaga:
a) dysponuje minimum 1 osob± pe³ni±c± funkcjê kierownika zespo³u wpisan± na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
b) dysponuje minimum 14 osobami posiadaj±cymi kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia, tj. wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadaj±cymi przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej przeprowadzone przez wykwalifikowany personel medyczny, w tym dysponuje minimum 6 osobami wchodz±cymi w sk³ad grupy interwencyjnej posiadaj±cych kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia w zakresie monitoringu lokalnego systemu alarmowego zainstalowanego u Zamawiaj±cego oraz wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Wykonawca zapewni szkolenie osób wykonuj±cych us³ugê ochrony na Placu D±browskiego 2 w P³ocku z obs³ugi automatycznego defibrylatora w sytuacji zagro¿enia ¿ycia,
c) posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ochronie fizycznej osób i mienia oraz us³ug± ochrony obiektów i mienia przy wykorzystaniu elektronicznych urz±dzeñ i systemów alarmowych oraz grupy interwencyjnej o warto¶ci ³±cznie nie ni¿szej ni¿ 500 000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) w obiekcie u¿yteczno¶ci publicznej, którego powierzchnia u¿ytkowa ³±cznie wynosi minimum 17 000 m2.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2) O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 3.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby, tj.:
a) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 2a.
b) O¶wiadczenie Podmiotu udostêpniaj±cego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu – sk³adane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp – Za³±cznik nr 3a.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Odpis lub informacja z krajowego rejestru s±dowego lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie art. 109 ust 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
3) aktualna koncesja na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie ¶wiadczenia us³ug ochrony osób i mienia w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2014 r. poz. 1099);
4) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci, zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 5 000 000,00 z³;
5) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci:
5 000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych) przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: pieni±dzu; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia i z³o¿yæ wspóln± ofertê, a zapisy niniejszej SWZ dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenia zamówienia.
1.3. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nim stosunków prawnych.
1.4. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy.
2. Zamówienie mo¿e zostaæ udzielone wykonawcy, który:
- spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu opisane w IX SWZ
- nie podlega wykluczeniu na podstawie opisanej w IX SWZ
- z³o¿y³ ofertê niepodlegaj±c± odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 Pzp

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 i 2 Prawa Zamówieñ Publicznych oraz przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie:
a) zmiany wynagrodzenia, zakresu ¶wiadczenia us³ugi w zwi±zku z rozwojem pandemii,
b) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku ca³kowitej rezygnacji Zamawiaj±cego z posterunku lub zmniejszenia ilo¶ci godzin ¶wiadczenia us³ugi ni¿ ilo¶æ za³o¿ona na posterunkach. Zmniejszeniu ulegnie ilo¶æ roboczogodzin, a tym samym wynagrodzenia, zgodnie z formularzem cenowym, o czym Wykonawca zostanie poinformowany drog± mailow±
c) zmniejszenia lub zlikwidowania posterunku szatni lub posterunków szatni, a tym samym zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy wprost proporcjonalnie do likwidowanych posterunków,
d) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe,
e) zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany (zastosowanie prawa opcji),
f) zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany,
g) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku np. potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp.
h) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia lub skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
i) zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów,
j) zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy,
k) zmiany wynagrodzenia poprzez zwiêkszenie w przypadku zwiêkszenia roboczogodzin wykorzystanych w trakcie spotkañ, imprez, uroczysto¶ci,
l) zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin.
m) zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w niniejszym paragrafie. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym – Za³±cznik Nr 2 do SWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a,
n) zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
o) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci:
- zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, pandemii,
- zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi,
- zaistnienie buntów, niepokojów, strajków.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-14 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Ofertê wraz z wymaganymi dokumentami nale¿y umie¶ciæ na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mazowiecka (w my¶l Ustawy na stronie internetowej prowadzonego postêpowania )

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 09:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.