eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingami oraz w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingami oraz w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.3.) Oddział zamawiającego: Wielkopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015817985

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piekary 14/15

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-823

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 850 60 23

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@nfz-poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nfz-poznan.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych Wielkopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 wraz z otoczeniem budynku i parkingami oraz w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-878ebbcb-0697-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00214904/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach przy ul. Grunwa;dzkiej 158 i Piekary 14/15 w Poznaniu oraz terenu zewnętrznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00265664/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.261.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 520325,20

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest usługa sprzątania zapewniająca stałą czystość i porządek w zakresie opisanym w umowie.
2. Wykonawca zobowiązuje się do:
a. sprzątania pomieszczeń Zamawiającego w budynkach w Poznaniu przy ul. Grunwaldzkiej 158 i ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 1,
b. sprzątania i utrzymania w czystości terenu wokół budynku w przy Grunwaldzkiej 158 oraz parkingu i części drogi wewnętrznej przy ul. Babimojskiej – określonego w załączniku nr 2,
c. pełnienia dyżurów sprzątaczek (serwis bieżący) w budynkach w przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15,
d. mycia okien i żaluzji w budynkach w przy ul. Grunwaldzkiej 158 i przy ul. Piekary 14/15 - określonych w załączniku nr 2,
e. odśnieżania dachu i usuwania zagrożeń w postaci sopli, w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158.
3. Szczegółowy zakres usługi sprzątania definiują w szczególności zapisy w §2, §3 umowy.
4. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu zamówienia. W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawcę, Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji, części zamówienia, które powierza podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca składa także oświadczenia w zakresie przesłanek wykluczenia dotyczące podwykonawców.
5. W wypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie Zamawiającego, wskazując co najmniej: nazwę/imię i nazwisko podwykonawcy, część zamówienia jaką mu powierzył oraz listę pracowników podwykonawcy i innych osób, którym powierzone zostały czynności.
6. Zamawiający wymaga, aby usługę sprzątania w zakresie sprzątania podstawowego (z wyłączeniem dyżurnych i sprzątania terenu wokół budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu), łącznie dla obu lokalizacji - tj. dla budynków w Poznaniu przy ul. Piekary 14/15 oraz przy ul. Grunwaldzkiej 158, wykonywało co najmniej 9 pracowników w czasie jednej zmiany w danym dniu roboczym.
7. Wykonawca oraz podwykonawca, w związku z realizacją umowy, zobowiązany jest zatrudnić na podstawie umowy o pracę pracowników realizujących usługę sprzątania w dniach od poniedziałku do piątku (sprzątanie podstawowe i dyżury sprzątaczek). Obowiązek zatrudnienia na podstawę umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących prace związane ze sprzątaniem terenu wokół budynku przy ul. Grunwaldzkiej 158 w Poznaniu oraz parkingu przy ul. Babimojskiej. Wymóg nie dotyczy zatrudnienia do dwóch osób niepełnosprawnych.
8. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia przy użyciu sprzętu mechanicznego zakupionego nie wcześniej niż w 2020 r. oraz wózków zakupionych nie wcześniej niż w 2019 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 569274,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822924,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.