eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czeladź › Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza
dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Czeladzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003450413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Lipca 27

1.5.2.) Miejscowość: Czeladź

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 265 14 42

1.5.8.) Numer faksu: 32 265 6811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mops@mops.czeladz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czeladz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mops-czeladz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza
dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84e6cadc-10d5-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301184

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00021940/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych zleconych przez lekarza dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Czeladzi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.4.U.MOPS.23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 65715,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usł op obejmują opiekę hig, zaleconą przez lek pielęgnację oraz w miarę możliwości zapewnienie kont z otocz – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r.o pom społ . Zamawiający przewiduje udzielanie zam, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ust pzp, tj. zam polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zam, o którym mowa pow może dot całego zakresu czynności zam podst szczeg opisanego w opisie przedmiotu zam, maks do 450 godz.
W zakres specj usług opiek(zleconych przez lekarza) wchodzą m. in. zadania i czynności:1) uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym zwłaszcza:a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podst potrzeb życiowych i umiejętności społ funk, motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji, prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społ oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych, w szczeg takich jak:– samoobsługa, zwłaszcza wykonywanie czynności gosp i porządkowych, w tym umiejętność utrzymania i prowadzenia domu,– dbałość o higienę i wygląd,– utrzymywanie kontaktów z domownikami, rówieśnikami, w msc nauki i pracy oraz ze społ lokalną,– wspólne orgi spędzanie czasu wolnego,– korzystanie z usług różnych instytucji,b) interwencje i pomoc w życiu w rodzinie, w tym:– pomoc w radzeniu sobie w syt kryzysowych - poradnictwo spec, interwencje kryzysowe, wsparcie psych, rozmowy terap,– ułatwienie dostępu do edukacji i kultury,– doradztwo, koordynacja działań innych służb na rzecz rodziny, której członkiem jest osoba uzyskująca pomoc w formie specj usług,– kształtowanie pozytywnych relacji osoby wspieranej z osobami bliskimi,– współpraca z rodziną - kształtowanie odpowiednich postaw wobec osoby chorującej, niepełnospj,c) pomoc w załatwianiu spraw urzęd, w tym:– w uzyskaniu świadczeń socj, emeryt-rent,– w wypełnieniu dok urzędowych,d) wspieranie i pomoc w uzyskaniu zatrudnienia, w tym zwłaszcza:– w szukaniu informacji o pracy, pomoc w znalezieniu zatrudnienia lub alternatywnego zajęcia, w szczeg uczestnictwo w zajęciach warsztatów terapii zajęciowej, zakładach aktywności zawod, środowiskowych domach samopomocy, centrach i klubach integracji społ, klubach pracy,– w komp dok potrzebnych do zatrudnienia,– w przygo do rozmowy z pracodawcą, wspieranie i asystowanie w kont z pracodawcą,– w rozw problemów psych wynikających z pracy lub jej braku,e) pomoc w gosp pieniędzmi, w tym:– nauka planowania budżetu, asystowanie przy ponoszeniu wydatków,– pomoc w uzyskaniu ulg w opłatach,– zwiększanie umiejętności gosp własnym budżetem oraz usamodzielnianie finan;2) pielęg - jako wspieranie procesu leczenia, w tym:a) pomoc w dostępie do świad zdrowot,b) uzg i pilnowanie term wizyt lek, badań diagnost,c) pomoc w wykupywaniu lub zam leków w aptece,d) pilnowanie przyjmowania leków oraz obserwowanie ewent skutków ubocznych ich stosowania,e) w szczeg uzasadnionych przypad zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomoc i mat med, przedm ortoped, a także w utrzym higieny,f) pomoc w dot do placówek służby zdrowia,g) pomoc w dot do placówek rehab;3) rehab fiz i usprawnianie zab funkcji org w zakresie nieobjętym przep ust z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świad opieki zdrow finans ze środków pub:a) zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu reh ruchowej lub fizjoter,b) współp ze spec w zakresie wspierania psychol-pedagog i edukacyjno-terap zmierzającego do wielostronnej aktywizacji osoby korzystającej ze specjalistycznych usług;4) pomoc mieszkaniowa, w tym:a) w uzyskaniu mieszkania, negocjowaniu i wnoszeniu opłat,b) w organizacji drobnych remontów, adaptacji, napraw, likwidacji barier architektonicznych,c) kształtowanie właściwych relacji osoby uzyskującej pomoc z sąsiadami i gospodarzem domu;5) zapewnienie dzieciom i młodzieży z zaburzeniami psychicznymi dostępu do zajęć rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyjątkowych przypadkach, jeżeli nie mają możliwości uzyskania dostępu do zajęć, o których mowa w art.7 nauka, zajęcia rewalidacyjno-wychowawcze i rehabilitacja dla dzieci i młodzieży upośledzonych umysłowo ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego

4.5.3.) Główny kod CPV: 85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

85311300-5 - Usługi opieki społecznej dla dzieci i młodzieży

85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną

85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. do dnia 10.07.2023r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.