Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00232865/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku WTZ w ramach zadania: „Modernizacja i doposażenie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581985
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 200
1.5.2.) Miejscowość: Wielopole Skrzyńskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-110
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 17 2214819
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielopole.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wielopole.bip.gmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/5217471.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku WTZ w ramach zadania: „Modernizacja i doposażenie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a76cf20f-2ccf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301106
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007555/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja i doposażenie budynku WTZ w Wielopolu Skrzyńskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00232865/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRz.271.11.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 163902,71 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145296,61 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 obejmuje roboty na zewnątrz budynku WTZ w tym:1. Budowa instalacja nawadniającej ogród dydaktyczny, w tym:
- doziemny odcinek wewnętrznej instalacji wodociągowej,
- zestaw nawadniający (zdrój ogrodowy/wylewka)
- odtworzenie utwardzenia terenu w miejscu ułożenia doziemnego odcinka wewnętrznej instalacji wodociągowej.
2. Budowa ścieżek ogrodowych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
3. Montaż wzdłuż ścieżek ogrodowych ławek z oparciem.
4. Montaż narzędziownika (prefabrykowany budynek, schowek na urządzenia gospodarcze) na przygotowanym uprzednio placu o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.
5. Budowa wysokiego krawężnika oddzielającego istniejący plac przed budynkiem WTZ (po stronie północnej) od przylegającej do placu skarpy w celu ochrony placu przed napływającymi z tej strony wodami opadowymi.
6. Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza nowych elementów zagospodarowania terenu.
Szczegółowy opis stanowi dokumentacja projektowa na którą składają się: przedmiar robót, plan sytuacyjny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
4.5.5.) Wartość części: 104786,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 obejmuje roboty wewnątrz budynku WTZ w tym:1. Montaż mobilnego oświetlenia pracowni fotograficznej.
2. Montaż systemu przyzywowego w łazienkach.
3. Wykonanie odcinka wewnętrznej linii zasilającej w energię elektryczną logo firmowe na elewacji frontowej budynku.
4. Montaż na ścianach klatki schodowej poręczy dla niepełnosprawnych.
5. Wykonanie na ścianach korytarza okładziny z płytek ceramicznych drewnopodobnych.
6. Wykonanie nowych drzwi do pomieszczenia archiwum.
Szczegółowy opis stanowi dokumentacja projektowa na którą składają się: przedmiar robót, plan sytuacyjny i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262522-6 - Roboty murarskie
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431200-9 - Kładzenie glazury
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 40510,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122892,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122892,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122892,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818
7.3.3) Ulica: Niedźwiada 29b
7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada
7.3.5) Kod pocztowy: 39-107
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
jakie przetargi wygrała firma
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Ozga
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122892,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne
Gmina Wielopole Skrzyńskie informuje, iż zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, który mówi, że „Zamawiający unieważnia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”, unieważnia część nr II postępowania na zadanie pn. Modernizacja budynku WTZ w ramach zadania: „Modernizacja i doposażenie budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej w Wielopolu Skrzyńskim”.
Uzasadnienie faktyczne
W dniu 29.10.2021 r. Zamawiający wyznaczył termin do składania i otwarcia ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający przed otwarciem ofert podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia w wysokości: 47 000,00 zł brutto dla części nr II (roboty wewnątrz budynku). W wyznaczonym terminie wpłynęła jedna oferta na część nr II. Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI WIELOPOLE SKRZYŃSKIE
- Przebudowa odcinka istniejącej telekomunikacyjnej linii napowietrznej w ramach zadania pn.: "Budowa trzech boisk wielofunkcyjnych przy Szkołach Podstawowych w Gliniku, Broniszowie i Brzezinach"
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Samorządowego Przedszkola Krasnala Hałabały w Wielopolu Skrzyńskim w II półroczu 2024 roku
więcej: przetargi WIELOPOLE SKRZYŃSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku mieszkalnego przy ul. Rybnickiej 19
- Modernizacja dróg w: Kadłub Turawski, Zakrzów Turawski, Ligota Turawska, Bierdzany, Rzędów, Turawa, Kotórz Mały, Kotórz Wielki, Zawada, Węgry i Osowiec
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych - dojazdowych do pól
- Remont nawierzchni dróg gruntowych, utwardzonych na terenie Gminy Ozimek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.