eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośniewice › Montaż OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Krośniewice

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Krośniewice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krośniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 5

1.5.2.) Miejscowość: Krośniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-340

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 24/2523024

1.5.8.) Numer faksu: 24/2547782

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@krosniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosniewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/krosniewice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Krośniewice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7fc143cc-f796-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00032294/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Montaż OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Krośniewice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232651/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IŚZ.271.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 751760,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Montaż OZE na budynkach użyteczności publicznej Gminy Krośniewice, w następujących lokalizacjach:
Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach
ul. Łęczycka 19A, 99-340 Krośniewice
Liceum Ogólnokształcące w Krośniewicach
ul. Łęczycka 17, 99-340 Krośniewice
Szkoła Podstawowa nr 1 w Krośniewicach
ul. Łęczycka 17, 99-340 Krośniewice
Miejskie Przedszkole w Krośniewicach
ul. Mickiewicza 2, 99-340 Krośniewice
Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach
ul. Paderewskiego 3, 99-340 Krośniewice
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej - Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Krośniewicach o wielkości 32,64kWp o powierzchni modułów instalacji nie większej niż 166,30 m2, o szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii nie mniejszej niż 34 359,28 kWh zlokalizowanej na trzech połaciach dachowych budynku: wschodniej, zachodniej i południowej;
2) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej - Liceum Ogólnokształcące w Krośniewicach o wielkości 35,36 kWp; o powierzchni modułów instalacji nie większej niż 180,16 m2 o szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii nie mniejszej niż 31 555,46 kWh zlokalizowanej na dwóch połaciach dachowych budynku: wschodniej i zachodniej;
3) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej - Szkoła Podstawowa nr 1 w Krośniewicach o wielkości 48,96 kWp o powierzchni modułów instalacji nie większej niż 249,45 m2. o szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii nie mniejszej niż 45 481,88 kWh zlokalizowanej na dwóch połaciach dachowych budynku: wschodniej i zachodniej;
4) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej - Miejskie Przedszkole w Krośniewicach o wielkości 19,04 kWp o powierzchni modułów instalacji nie większej niż 97,01 m2. o szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii nie mniejszej niż 17 944,49 kWh zlokalizowanej na dwóch połaciach dachowych budynku: wschodniej i zachodniej;
5) Budowę instalacji fotowoltaicznej na budynku użyteczności publicznej - Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Krośniewicach o wielkości 39,44 kWp o powierzchni modułów instalacji nie większej niż 200,95 m2. o szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii nie mniejszej niż 36 781,55 kWh zlokalizowanej na dwóch połaciach dachowych budynku: wschodniej i zachodniej.
3. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać m.in.:
1) Wybudowanie pięciu instalacji modułów fotowoltaicznych, moc jednego modułu fotowoltaicznego nie może być mniejsza niż 405Wp;
2) Wykonanie wzmocnienia więźby dachów budynków w miejscach, gdzie zachodzi taka konieczność;
3) Wykonanie niezbędnych konstrukcji dla instalacji modułów PV;
4) Położenie okablowania do podłączenia paneli PV;
5) Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV;
6) Wykonanie przejść przez przegrody dla kabli elektrycznych i ich zabezpieczenie;
7) Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego inwestora;
8) Uruchomienie instalacji PV;
9) Przeszkolenie pracowników zamawiającego;
10) Wykonanie i uruchomienie instalacji odgromowej dla każdej instalacji;
11) Wykonanie niezbędnych pomiarów, zarówno na etapie przed jak i po wykonaniu instalacji, o ile zachodzi taka konieczność;
12) Każda instalacja nadachowa musi być wyposażona w układ awaryjnego odłączania w przypadku pożaru bądź innych zdarzeń losowych;
13) Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. wytyczenie geodezyjne, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej o ile zachodzi taka konieczność, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uzgodnienia z rzeczoznawcą ds. ppoż.;
14) Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonawczej, o ile zajdzie taka konieczność.
4. Szczegółowy zakres robót określają: Program funkcjonalno użytkowy wraz z audytem fotowoltaicznym oraz Ekspertyzy dachów dla poszczególnych lokalizacji – stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
5. Wszystkie materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać stosowne atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności bądź inne dokumenty potwierdzające ich dopuszczalność do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie oraz posiadać akceptację zamawiającego reprezentowanego przez Inspektora Nadzoru.
6. Jeżeli Program Funkcjonalno użytkowy lub audyt fotowoltaiczny wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia.
Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu, szacowanej rocznej ilości wyprodukowanej energii). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
7. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia. W zakresie rzeczowym należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zmówienia wynikające z Programu funkcjonalno – użytkowego wraz z audytem fotowoltaicznym, ekspertyz dachów dla poszczególnych lokalizacji jak również inne – według oceny Wykonawcy - niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia
8. Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz minimum 60-miesięcznej rękojmi za wady przedmiotu zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego robót na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady określony w miesiącach. Oferowany okres gwarancji jakości i rękojmi za wady stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9. Zamawiający stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, której wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, tj. dotyczących wykonywania następujących czynności:
a) wykonujących roboty przygotowawcze,
b) wykonujących roboty montażowe,
c) wykonujących roboty wykończeniowe.
Wymaganie nie dotyczy Geodety oraz Kierownika budowy.
Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby co najmniej na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu wykonawca lub podwykonawca, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby/innych osób.
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
10. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Uzasadnienie niedokonania podziału zamówienia na części: przy ewentualnym podziale, konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia przy tak małym zakresie zamówienia mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Ewentualny podział mógłby spowodować wzrost kosztów wykonania zamówienia (np. koszty związane z transportem sprzętu lub materiału na teren budowy wliczone w cenę oferty na każdą część zamówienia). Uzasadnieniem braku podziału na części jest również „rozmiar” zamówienia, możliwy do wykonania dla każdego małego/średniego przedsiębiorcy. Ponadto dzielenie zamówienia na części nie wpłynie na możliwość wzięcia udziału w postępowaniu innych wykonawców niż przy zamówieniu w całości.
11. Na wykonanie przedmiotu zamówienia Gmina Krośniewice otrzymała dofinansowanie na podstawie Uchwały Nr 4226/2022 Zarządu Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi z dnia 28.03.2022 r. w ramach naboru ciągłego wniosków o dofinansowanie z dziedziny Ochrona Powietrza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232220-0 - Roboty budowlane w zakresie podstacji

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71314100-3 - Usługi elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 696642,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 936278,09 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 696642,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SunEko Janusz Wachowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681836115

7.3.3) Ulica: Milczańska 50a/2

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-248

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 696642,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.