eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawno-Zdrój › Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego "Dom Zdrojowy" w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remont i modernizacja dachu, elewacji i balkonów Sanatorium Uzdrowiskowego „Dom Zdrojowy” w Szczawnie Zdroju przy ul. Kolejowej 14

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288308

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Wojska Polskiego 6

1.4.2.) Miejscowość: Szczawno-Zdrój

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-310

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mfajek@szczawno-jedlina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawno-jedlina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300314

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00269636

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
dalsza część dot. zmian umowy:
11) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia
drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
d) Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika robót lub osoby uprawnionej do
kierowania pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;
e) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:
 śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;
 niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;
 jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
f) jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać
od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty.
W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego
specjalisty.
12) w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin
realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia
powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub
określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez
Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności;
13) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one
uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości
realizowania świadczeń medycznych;
14) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
15) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią
dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
16) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany
nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.
17) Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w zakresie:
 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342 oraz z 2022 r. poz. 1079)

Po zmianie:
dalsza część dot. zmian umowy:
11) zmiany osób reprezentujących lub wykonujących funkcje kierownicze, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia
drugiej strony, w następujących przypadkach:
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych;
b) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z Umowy;
c) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
d) Wykonawca może dokonywać zmiany Kluczowych Specjalistów, tj. kierownika robót lub osoby uprawnionej do
kierowania pracami konserwatorskimi na zabytkach przedstawionych
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nowego Kluczowego Specjalistę;
e) Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę Kluczowych Specjalistów w następujących przypadkach:
 śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych Kluczowego Specjalisty;
 niewywiązywania się Kluczowego Specjalisty z obowiązków wynikających z Umowy;
 jeżeli zmiana Kluczowego Specjalisty stanie się konieczna z innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji);
f) jeżeli Zamawiający uzna, że Kluczowy Specjalista nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z Umowy, może żądać
od Wykonawcy zmiany Kluczowego Specjalisty.
W przypadku zmiany Kluczowego Specjalisty nowy Kluczowy Specjalista musi spełniać wymagania określone dla danego
specjalisty.
12) w przypadku, gdy Zamawiający pozostaje w zwłoce w udostępnieniu Terenu Budowy, wymaganej dokumentacji, termin
realizacji zamówienia ulega automatycznie przedłużeniu o ilość dni zwłoki,w jakiej pozostaje Zamawiający (od dnia
powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania Terenu Budowy lub
określonej dokumentacji). Wystąpienie takiej sytuacji wymaga stosownej notatki służbowej zaakceptowanej przez
Inspektora Nadzoru oraz Zamawiającego, a także sporządzenia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem
nieważności;
13) Zamawiający dopuszcza ewentualne zmiany w zakresie Harmonogramu rzeczowo-finansowego, jeżeli będą one
uzasadnione organizacyjnie i technicznie i będą korzystne dla Zamawiającego pod względem zapewnienia możliwości
realizowania świadczeń medycznych;
14) Zmiana formy zabezpieczenia Umowy: zmiana przewidziana w art. 451 ustawy Prawo Zamówień Publicznych;
15) Zmiana Podwykonawców: w przypadku wprowadzenia Podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego)
Podwykonawcy, rezygnacji Podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez Podwykonawcę.
Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z Podwykonawcą wraz z częścią
dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie.
16) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 15 ust. 1 Umowy związana z koniecznością rezygnacji przez
Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z zestawienia kosztów, przy czym wartość zmiany
nie może przekroczyć 20% wartości umowy brutto.
17) Jeżeli ma to wpływ na koszt wykonania zamówienia, dopuszczalna jest zmiana wysokości wynagrodzenia z uwzględnieniem zmian w zakresie:
 wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie
ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
 zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na
ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
 zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4
października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów
na potwierdzenie tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie
i przy spełnieniu powyższych warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, i zawierających (każda wykazana robota) takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie dachu, o wartości sumarycznej nie niższej niż 3 000 000 zł brutto.
b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:
 Kierownika robót: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży architektoniczno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń. Kierownik robót musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
 Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi.
Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Po zmianie:
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to
z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów
na potwierdzenie tego warunku
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wymaga przedstawienia osobnych dowodów na potwierdzenie tego warunku
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie
i przy spełnieniu powyższych warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, i zawierających (każda wykazana robota) takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie dachu, o wartości sumarycznej nie niższej niż 2 000 000 zł brutto.
b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:
 Kierownika robót: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży architektoniczno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń. Kierownik robót musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
 Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi.
Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, i zawierających (każda wykazana robota) takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie dachu, o wartości sumarycznej nie niższej niż 3 000 000 zł brutto.
b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:
 Kierownika robót: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży architektoniczno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń. Kierownik robót musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
 Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi.
Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. Dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

Po zmianie:
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
a) Zamawiający wymaga wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. Nr 7) w powyższym zakresie i przy spełnieniu powyższych warunków wykonanie min. 1 roboty a max. 2 robót podobnego rodzaju, tj. wykonanych na obiektach wpisanych do rejestru zabytków, i zawierających (każda wykazana robota) takie elementy jak remont/wykonanie elewacji, remont/wykonanie dachu, o wartości sumarycznej nie niższej niż 2 000 000 zł brutto.
b) Zamawiający wymaga wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże (zał. nr 8 do SWZ) min:
 Kierownika robót: ważne uprawnienia do kierowania robotami w branży architektoniczno-budowlanej lub równoważnej bez ograniczeń. Kierownik robót musi posiadać co najmniej 2-letnią praktykę zawodową oraz doświadczenie na budowie przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków - należy wykazać min. 2 roboty na obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
 Osobę uprawnioną do kierowania pracami konserwatorskimi, pracami restauratorskimi lub badaniami konserwatorskimi, prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru zgodnie z art. 37a ust 1 i 2 obowiązującej Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Uwaga: Zamawiający uzna także za spełnienie powyższego warunku sytuację, gdzie jedna osoba spełnia oba powyższe wymogi.
Zamawiający dopuszcza możliwość potwierdzenia spełniania warunku dot. Dysponowania odpowiednimi osobami również poprzez wykazanie posiadania wymaganych uprawnień wydanych na podstawie wcześniej obowiązujących niż obecnie przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane Obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-04-26 11:30

Po zmianie:
2024-04-29 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-04-26 12:00

Po zmianie:
2024-04-29 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-05-25

Po zmianie:
2024-05-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.