eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szerzyny › Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szerzyny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661211

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szerzyny 521

1.5.2.) Miejscowość: Szerzyny

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-246

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146517300

1.5.8.) Numer faksu: 146517901

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: u.duda@szerzyny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szerzyny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie Gminie Szerzyny kredytu krótkoterminowego w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-850568a8-f0f2-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00268002

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FER.271.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 61282,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu krótkoterminowego w wysokości do kwoty 2.500.000,- zł (słownie: dwa miliony pięćset tysięcy złotych) na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego.
Wykorzystanie kredytu nastąpi w ciągu czterech miesięcy od zawarcia umowy kredytowej. Kredyt postawiony będzie do dyspozycji w kilku transzach w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego. Maksymalna kwota udzielonego kredytu to 2.500.000,-zł. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania kredytu w całości, w takim wypadku koszt kredytu (marża, odsetki) liczony będzie od faktycznego zadłużenia, a nie od wnioskowanej maksymalnej kwoty kredytu tj. 2.500.000,- zł.
Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wystawiony przez Zamawiającego z kontrasygnatą Skarbnika.

Zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty kredytu w transzach lub jednorazowo, w dowolnym terminie, w zależności od dysponowania środkami finansowymi. Całkowita spłata kredytu nastąpi w ciągu czterech miesiącach od podpisania umowy kredytowej.
Odsetki naliczane będą od rzeczywistego zadłużenia, w okresach miesięcznych, w wysokości aktualnie obowiązujących stóp procentowych (Wibor 1M) i płatne na koniec miesiąca kalendarzowego (najpóźniej w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca). W przypadku wcześniejszej spłaty całego zadłużenia odsetki naliczone zostaną do dnia faktycznej spłaty.

Upoważnienie do zaciągnięcia kredytu zawiera uchwała nr XCI.547/2023 Rady Gminy Szerzyny z dnia 28 grudnia 2023 r. w sprawie uchwalenia budżetu gminy Szerzyny na 2024 rok.
Gmina nie posiada zaległości wobec ZUS, urzędu skarbowego, nie ciążą zajęcia egzekucyjne i nie toczą się postępowania, nie posiada innych zobowiązań jak te wymienione w sprawozdaniu Rb-Z, nie posiada zaległych zobowiązań wobec banków, nie było programu naprawczego.
Gmina nie planuje i nie udzielała poręczeń i gwarancji.


Dla wyliczenia kosztów kredytu proszę przyjąć następujące dane:
1) Dzień podpisania umowy kredytowej: 22 kwietnia 2024 r.
2) Oprocentowanie kredytu wg. stawki Wibor 1M na dzień 02 kwietnia 2024 r.
3) Kwota udzielonego kredytu: 2.500.000,- zł (dwa miliony pięćset tysięcy złotych).
4) Postawienie kredytu do dyspozycji: kwota 2.500.000,- zł w jednej transzy w dniu
25 kwietnia 2024 r.
5) Odsetki liczone na dzień: 30 kwietnia 2024 r. ; 31 maja 2024 r.; 30 czerwca 2024 r.; 31 lipca 2024 r. i 22 sierpnia 2024 r.
6) Spłata kredytu: jednorazowo kwota 2.500.000,- zł w dniu 22 sierpnia 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49556,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51349,31 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49556,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Spółdzielczy w Nowym Sączu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340029667

7.3.3) Ulica: Aleje Stefana Batorego

7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz

7.3.5) Kod pocztowy: 33-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49556,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.