eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa dróg w Gminie Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I, Zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-08-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I, Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I, Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d3b516-f1e8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010944/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa dróg w Gminie Złotniki Kujawskie: Zadanie 1 – Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I, Zadanie 2 – Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00220890/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE 1 - Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Przebudowa drogi gminnej w Palczynie etap I”. Długość drogi do przebudowania wynosi ok. 1849,17 m.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 150164C w Palczynie zlokalizowanej na działce nr 182 i 142 wraz przebudową skrzyżowania drogi gminnej nr 150164C z drogą wojewódzką nr 246.
UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy całej drogi natomiast tym postępowaniem objęte są następujące odcinki:
- odcinek A-B od km 0+000,00 do km 0+940,96
- odcinek C-D od km 0+000,00 do km 0+908,20 (do końca granicy działki nr 181/1)

Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu czasowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych uzgodnień i zatwierdzeń.
3.1 . Stan projektowany
Drogę zaprojektowano, jako jednojezdniową, dwupasową o dwóch kierunkach ruchu.
Przyjęto następujące parametry projektowe:
- kategoria ruchu KR1
- klasa drogi - L
- prędkość projektowa – 40 km/h
- szerokość jezdni bitumicznej 5m z obustronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem łamanym 0/31,5mm na szerokości 0,75m - odwodnienie za pomocą spadków poprzecznych na przyległe pasy zieleni, lokalnie zaprojektowano wykonanie w pasach zieleni muld trawiastych bezodpływowych.
ZADANIE 2 - Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Przebudowa drogi gminnej w m. Mierzwin etap I”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Mierzwin zlokalizowanej na działce nr 27 i dz. nr 118 o długości ok. 539,45 m.
UWAGA! Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie przebudowy całej drogi natomiast tym postępowaniem objęty jest tylko odcinek drogi od km 0+000,00 do km 0+539,45.
3.1. Droga w planie
Dla rozbudowywanego odcinka drogowego drogi gminnej wewnętrznej, przyjęto założenie o zaprojektowaniu jednej jezdni jednopasowej dwukierunkowej o szerokości pasa ruchu 3,5m z obustronnymi poboczami o szer. 0,75m z lokalnym poszerzeniem w obrębie zaprojektowanych mijanek, jezdni do szerokości 5,0m. Dodatkowo dokonano poszerzenia w obrębie istniejącego włączenia do drogi gminnej – celem dowiązania do istniejącego układu drogowego.
Początek stanowi włączenie przebudowywanej drogi wewnętrznej do drogi gminnej nr 150103C.
Pełny opis przedmiotu znajduje się w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3410179,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4610551,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3410179,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5560003976

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3410179,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.