Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00251946/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Środki ochrony indywidualnej, odzież, obuwie robocze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Mińsku Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 712351100
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 37
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzozmm@spzozmm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spzozmm.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e39a6f9d-0522-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Środki ochrony indywidualnej, odzież, obuwie robocze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e39a6f9d-0522-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110507/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Środki ochrony indywidualnej, odzież, obuwie robocze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251946
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 – Odzież ochronna dla AiIT i Sali porodowej4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 7999,20 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 – Odzież ochronna - fasonowa4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 127601,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 – Obuwie medyczne4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 25504,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 – Odzież operacyjna4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 19580,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 – Odzież dla Transportu Medycznego4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 37972,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 – Odzież robocza4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 17531,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W trakcie czynności zbierania ofert, Zamawiający powziął informację, że postępowanie zawiera wadę polegającą na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia, poprzez niejednoznaczne określenie wymagań wobec asortymentu oraz wymagań dotyczących przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności z jego cechami. Nieprecyzyjnie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementów. Nieprecyzyjny lub niejasny opis przedmiotu zamówienia może stanowić podstawę do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na gruncie ustawy PZP, co potwierdza m.in. przywołane uzasadnienie wyroku KIO z dnia 11 czerwca 2021 r. (sygn. akt KIO 1343/21). Podobne rozważania dotyczące wykładni art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP można również odnaleźć w wyroku Krajowej Izby Odwoławczej z dnia 27 kwietnia 2021 r. (sygn. akt KIO 913/21), a zatem podstawą unieważnienia w takim przypadku jest art. 255 pkt 6 w zw. z art. 457 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 ust 6 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Budowa drogi gminnej ul. płk. Z. Chmieleńskiego w Mińsku Mazowieckim
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2221W Dębe Wielkie - Górki - Poręby wraz z budową chodnika od km 1+912 do km 2+234 i odwodnieniem"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 2229W Jędrzejów - Cegłów - Kuflew polegająca na budowie chodnika od km 11+025 do km 11+380"
- Wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w lokalach mieszkalnych budynku komunalnego zlokalizowanego przy ul. Kołowej 29
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku, opatrunków, nici chirurgicznych i płynów infuzyjnych
- DOSTAWA 80 KOMPLETÓW UBRAŃ SPECJALNYCH ( 4 CZĘŚCIOWYCH) ORAZ BIELIZNY TERMO AKTYWNEJ DLA STRAŻAKÓW KOMENDY MIEJSKIEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ w CHEŁMIE
- Dostawa umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Dostawy sukcesywne ubrań i obuwia BHP
- Dostawa obuwia służbowego, wyjściowego oraz roboczego do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
więcej: Obuwie ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.