eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wielowieś › Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Borowianach



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Borowianach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELOWIEŚ

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Wielowieś

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257676

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 1

1.5.2.) Miejscowość: Wielowieś

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-187

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekologia@wielowies.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielowies.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-wielowies2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Borowianach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ca6fa67-e819-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00036822/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont drogi gminnej ul. Wiejskiej w Borowianach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00255861

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZWG.271.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 537379,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: Remont drogi gminnej nr 673 061 S – ul. Wiejskiej, drogi gminnej 673 108 S- ul. Wiejskiej oraz drogi gminnej – ul. Stacja w Borowianach.
Remont polegać będzie na:
• wykorytowaniu nawierzchni pod podbudowę wraz z wywozem;
• ułożeniu podbudowy z kruszywa łamanego o gr.25cm;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy wiążącej o gr. 4cm;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy ścieralnej o gr. 5cm;
• zmocnieniu poboczy tłuczniem kamiennym na całej długości odcinka obustronnie na szer. 0,5m, długość odcinka: 110 mb szer. 3,50m;
Remont pozostałego odcinka ulicy Wiejskiej obejmuje:
• frezowanie istniejącej nawierzchni 3186,50m2;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy wiążącej o gr. 4cm – 3186,50m2;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy ścieralnej o gr. 5cm – 3186,50m2;
• wzmocnienie poboczy tłuczniem kamiennym na całej długości odcinka obustronnie na szer. 0,5m.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 478591,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia: Remont wpustów oraz chodnika w ciągu ulicy Głównej w Wielowsi (10 szt. wpustów, ok. 48m2 chodnika):
Zadanie obejmuje:
• cięcie nawierzchni wokół wpustu waz z rozebraniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej oraz istniejącej podbudowy;
• demontaż istniejących wpustów ze wskazaniem w terenie;
• wymianę materiału zasypowego;
• ponowny montaż wpustu z wykorzystaniem materiałów zdemontowanych elementów;
• wykonanie nowej podbudowy na rozebranym fragmencie;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy wiążącej o gr. 4cm;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy ścieralnej o gr. 3cm;
• wymianę istniejącej podbudowy w rejonie chodnika ze wskazaniem powierzchni w terenie;
• ponowne ułożenie kostki brukowej na przedmiotowym fragmencie z wykorzystaniem zdemontowanej kostki;
Zamówienie obejmuje również wymianę nawierzchni asfaltowej wokół wpustów w ciągu ulicy Głównej w Wielowsi:
• cięcie nawierzchni wokół wpustu waz z rozebraniem nawierzchni z mieszanki mineralno bitumicznej;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy wiążącej o gr. 4cm;
• ułożenie mieszanki mineralno bitumicznej – warstwy ścieralnej o gr. 3cm;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 58788,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 786765,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 448950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSKOM BIAŁDYGA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 756-199-28-30

7.3.3) Ulica: UL. POLNA 1 B

7.3.4) Miejscowość: JARYSZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 47-143

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 448950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 ust. 7 PZP stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zgodnie z art. 263 PZP jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. W przedmiotowym postępowaniu wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza na część 2 zamówienia przesłał pismo w którym informuje, że odmawia podpisania umowy której przedmiotem jest Część 2 zamówienia: Remont wpustów oraz chodnika w ciągu ulicy Głównej w Wielowsi (10 szt. wpustów, ok. 48m2 chodnika. Z uwagi na to, że ceny pozostałych ofert złożonych w postępowaniu są znacznie wyższe od kwoty, jaką zamierza Zamawiający przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (72 309,84 PLN) niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na część 2 zamówienia zostało unieważnione w trybie Art. 255 ust. 7 PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106786,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209100,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.