eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ROPCZYCKO-SĘDZISZOWSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581436

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konopnickiej 5

1.5.2.) Miejscowość: Ropczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniadrogi@spropczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spropczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzp.spropczyce.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec1fdaa5-2a7a-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299402

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001168/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usług przy zimowym utrzymaniu ulic i chodników powiatowych na terenie miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. w sezonie zimowego utrzymania 2021/2022 z podziałem na zadania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WD.272.1.11.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 575796,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na ulicach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pługiem jednostronnym (materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający).
Zadanie Nr 1 - zimowe utrzymanie ulic powiatowych miasta Ropczyce: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- pługopiaskarek z minimum dwoma osiami napędowymi ( wszystkie pojazdy o mocy powyżej 200 KM i piaskarce o ładowności powyżej 8 ton) pojazdy te winny być wyposażone w hydrauliczny docisk pługa.
- materiał uszorstniający zapewnia Zamawiający (mieszanka piasek 70% – sól 30% ).
Rozliczenie ulic miasta Ropczyce - stawka godzinowa – ilość godzin pracy piaskarki.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 79740,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu własnego sprzętu i materiałów uszorstniających (mieszanka piasek-sól zapewnia Wykonawca).
Zadanie Nr 2 - zimowe utrzymanie chodników powiatowych miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- ciągników rolniczych lub komunalnych o mocy nie przekraczającej 75 KM, z podwieszoną posypywarką i ługiem czołowym jedno lub dwustronnym, Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie kładów odśnieżarek ręcznych spalinowych itp.
- do odśnieżania chodników i rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać sprzętu specjalistycznego lekkiego nie powodującego uszkodzeń krawężników i nawierzchni chodników.
- przy przejściach dla pieszych chodnik należy dokładnie oczyścić z luźnego śniegu ręcznie przy użyciu łopat, jak również w miejscach gdzie sprzęt nie jest w stanie przejechać (wąskie odcinki, latarnie w chodniku itp).
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie chodników odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 134390,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na ulicach powiatowych miasta Sędziszów Małopolski przy użyciu nośnika z napędem min. 2 osiowym z piaskarką o ładowności powyżej 8T - pługiem jednostronnym (materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca, mieszanka piaskowo - solna).
Zadanie Nr 3 - zimowe utrzymanie ulic powiatowych miasta Sędziszów Młp.: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- pługopiaskarek z minimum dwoma osiami napędowymi ( wszystkie pojazdy o mocy powyżej 200 KM i piaskarce o ładowności powyżej 8 ton) pojazdy te winny być wyposażone w hydrauliczny docisk pługa.
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie ulic miasta Sędziszów Młp. odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 117685,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 4 – Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na chodnikach powiatowych miasta Ropczyce przy użyciu własnego sprzętu i materiałów uszorstniających (mieszanka piasek-sól zapewnia Wykonawca).
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Zadanie Nr 4 - zimowe utrzymanie chodników powiatowych miasta Ropczyce i Sędziszów Młp. poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo- transportowych i materiałów uszorstniających:
- ciągników rolniczych lub komunalnych o mocy nie przekraczającej 75 KM, z podwieszoną posypywarką i ługiem czołowym jedno lub dwustronnym, Zamawiający dopuszcza również wykorzystanie kładów odśnieżarek ręcznych spalinowych itp.
- do odśnieżania chodników i rozsypywania materiałów uszorstniających należy używać sprzętu specjalistycznego lekkiego nie powodującego uszkodzeń krawężników i nawierzchni chodników.
- przy przejściach dla pieszych chodnik należy dokładnie oczyścić z luźnego śniegu ręcznie przy użyciu łopat, jak również w miejscach gdzie sprzęt nie jest w stanie przejechać (wąskie odcinki, latarnie w chodniku itp).
- materiał uszorstniający zapewnia Wykonawca (mieszanka piasek 70% - sól 30%)
Rozliczanie chodników odbywać się będzie ryczałtowo, za jeden wyjazd i 100% wykonanych robót.
Po każdorazowym wykonaniu robót Wykonawca zgłosi dyżurnemu zakończenie robót do odbioru.
Realizacja przedmiotu zamówienia winna następować w oparciu o:
1. zapisy niniejszej SWZ,
2. Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (załącznik nr 3 do SWZ)
3. Umowy podpisanej z Wykonawcą każdej z części zamówienia (projekt umowy - załącznik nr 6 do SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 148015,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w części 1 nie wpłynęły oferty niepodlegające odrzuceniu

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154126,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154126,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154126,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154126,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91516,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105408,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105408,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Remont Dróg Bogusław Drozd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181001012

7.3.4) Miejscowość: Klęczany 167

7.3.5) Kod pocztowy: 39-127

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105408,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196619,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196619,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196619,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo - Handlowa Grzegorz Ozga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8181449818

7.3.4) Miejscowość: Niedźwiada 29b

7.3.5) Kod pocztowy: 39-107

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196619,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.