Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00229546/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną na gorąco”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ostródzie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751190
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 62A
1.5.2.) Miejscowość: Ostróda
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: monika_dt@zdp.ostroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp.ostroda.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_ostroda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną na gorąco”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-247c3718-2b49-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002012/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Konserwacje cząstkowe masą bitumiczną na gorąco
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00229546/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.16.2021.MT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 209768,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: „Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną teren działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie”.a) Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, zakres zgodny z przedmiarem robót- zał. nr 1a.
b) Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c) Wykaz dróg objętych zamówieniem:
• Nr 1961N Ostróda-Kajkowo w m. Szafranki- droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 125 m2;
• Nr 1229N Bynowo -Karnity k/m Karnity – droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 60 m2;
• Nr 1924N Szczepankowo- Gierzwałd- Pacółtowo – droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 60 m2.
d) Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g) Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
• osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 43122,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: „Wykonanie konserwacji cząstkowych masą bitumiczną w m. Ostróda”;a) Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi. Charakterystyka Robót:
- frezowanie nawierzchni z odwiezieniem kory na plac składowy;
- skropienie nawierzchni bitumicznych;
- ułożenie warstwy ścieralnej gr. 5 cm.
b) Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c) Wykaz ulic objętych zamówieniem łączna ilość konserwacji 600 m2:
- 3052N 21 Stycznia w Ostródzie
- 3018N 3 Maja w Ostródzie
- 3029N Mickiewicza w Ostródzie
- 3005N Chrobrego w Ostródzie
- 3012N Grunwaldzka w Ostródzie
- 3105N Jagiełły w Ostródzie
- 3046N Słowackiego w Ostródzie
- 1245N Olsztyńska w Ostródzie
- 3034N Partyzantów w Ostródzie
- 1243N Czarnieckiego w Ostródzie
- 1961N Jaracza w Ostródzie
- 3016N Armii Krajowej w Ostródzie
- 3010N Gizewiusza w Ostródzie
- 3031N Wyszyńskiego w Ostródzie
- 3058N Żeromskiego w Ostródzie
d) Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g) Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę)
osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia
z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 102982,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3: „Konserwacje cząstkowe masą na gorąco na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu”a) Konserwacje cząstkowe nawierzchni bitumicznych asfaltowych, mieszankami mineralno-asfaltowymi, zakres zgodny z przedmiarem robót- zał. nr 1c.
b) Okres realizacji zamówienia: 30 dni.
c) Wykaz dróg objętych zamówieniem:
• droga 1221N Żabi Rog - Florczaki k/m. Żabi Róg 30 m2 (w- wa wiążąca), 5 ton (w-wa wyrównawcza) i 55 m2 (w- wa ścieralna)
charakterystyka robót:
- roboty rozbiórkowe
- wykonanie podbudowy
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy wyrównawczej i wiążącej
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie kruszywa na poboczu
• droga 1928N Zajezierze – Jarnołtowo k/m. Zajezierze - droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 30 m2
charakterystyka robót:
- frezowanie nawierzchni
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy wiążącej
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie destruktu na poboczu
• droga Nr 1182N Połowite – Gumniska Wlk. w m. Kadzie - droga klasy L, konserwacja cząstkowa nawierzchni bitumicznej 282 m2
charakterystyka robót:
- frezowanie nawierzchni
- skropienie nawierzchni
- ułożenie warstwy ścieralnej
- ułożenie destruktu na poboczu
d) Protokolarne przekazanie terenu budowy nastąpi po dostarczeniu schematu tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas robót, zaopiniowanego przez Komendę Powiatową Policji oraz planu BIOZ min. 4 egzemplarze.
e) W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik robót oraz książkę obmiarów.
f) Wykonawca w terminie 3 dni roboczych od dnia zakończenia prac zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy.
g) Do odbiorów robót Zamawiający przystąpi w ciągu 7 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia robót.
h) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
i) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do SWZ.
j) Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży dokumenty stwierdzające, że:
• kierownik robót, posiada wymagane uprawnienia oraz kserokopię decyzji Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dotyczy osób które uzyskały uprawnienia po 14.02.1995r.
i wpis na listę właściwej izby samorządu zawodowego- jeżeli dotyczy (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę);
• osoby przewidziane do kierowania ruchem drogowym posiadają uprawnienia z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym, zgodnie z załącznikiem nr 4 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016r., poz. 143).
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w sst (w załączniku nr 6) oraz projekcie umowy (załącznik nr 3).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 63663,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50928,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50928,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50928,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 721-000-06-13
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50928,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 125460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125460,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 721-000-06-13
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125460,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102792,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102792,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102792,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „ZIEJA” Ryszard Zieja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 721-000-06-13
7.3.3) Ulica: ul. Fabryczna 9
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ZIEJA" Ryszard Zieja
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102792,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Renowacja budynku przy ul. Henryka Sienkiewicza 15 w Ostródzie
- OBSŁUGA WYCIĄGU NART WODNYCH NAD JEZ. DRWĘCKIM W OSTRÓDZIE
- ŚWIADCZENIE USŁUG NA RZECZ UCZESTNIKÓW PROJEKTU: "WSPIERAMY RODZINĘ" PROWADZONEGO PRZEZ POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W OSTRÓDZIE
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWYCH PRZEBUDOWY DRÓG GRUNTOWYCH W OSTRÓDZIE
- MODERNIZACJA BOISK SPORTOWYCH W OSTRÓDZIE
- ROBOTY REMONTOWE W BUDYNKU NIEPUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA SPECJALNEGO OREWIACZEK PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 19 A W OSTRÓDZIE
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa gm. dróg publicznych oraz wew., położonych w miejscowości Żeszczynka w ramach operacji: "Scalanie gruntów obrębu Żeszczynka, gm. Sosnówka, pow. bialski, woj. lubelskie" (II post.)
- Bezpieczne przejścia na terenie miasta Łodzi w ramach realizacji projektów Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego, Edycja 2023/2024, w systemie zaprojektuj i wybuduj - 2 części
- Budowa Wiejskiego Domu Rzemiosła w miejscowości Podmąchocice
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej, kulturalnej i turystycznej w miejscowości Poręba Żegoty, Gmina Alwernia
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 757 w m. Kiełczyna" - Przebudowa DW 757 odc. Gorzków-Przyborowice od km 20+220 do km 20+720 dł. 0,500 km
- Remont drogi wojewódzkiej nr 739 na odcinku od km 6+170 do km 6+930 w miejscowości Piwonin, gmina Sobienie - Jeziory, powiat otwocki, województwo mazowieckie - nr postępowania 113/24
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.