Og³oszenie z dnia 2023-07-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00267568/01 - Og³oszenie z dnia 2023-06-20
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
Ochrona obiektu przy ul. ¦wiatowida 75 w Szczecinie polegaj±ca na ca³odobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz dora¼nej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 3516404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: breczewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektu przy ul. ¦wiatowida 75 w Szczecinie polegaj±ca na ca³odobowym monitoringu elektroniczno wizyjnym oraz dora¼nej i prewencyjnej ochronie w formie patroli interwencyjnych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e840dd39-0f4c-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00298836
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035390/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.15 Ca³odobowa ochrona nieruchomo¶ci polegaj±ca na ca³odobowym monitoringiem elektroniczno wizyjnym pustostanu przy ul. ¦wiatowida 75 w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00267568
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MB.171-32-TP/23
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 102240,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest us³uga codziennej, ca³odobowej ochrony nieruchomo¶ci przy ul. ¦wiatowida 75 o pow.0,0484 ha na dzia³ce 1/2 obrêb 3992, wpisanej do rejestru zabytków pod numerem A.876, w systemie sta³ego monitoringu elektroniczno wizyjnego przez zintegrowany system zabezpieczenia technicznego obiektu oraz dora¼nej i prewencyjnej ochrony zmotoryzowanych patroli interwencyjnych .
2. Ochrona nieruchomo¶ci bêdzie realizowana przez Wykonawcê poprzez:
1) dzier¿awê, monta¿ , konfiguracjê oraz sta³e utrzymanie zintegrowanego systemu zabezpieczenia technicznego obiektu, sk³adaj±cego siê z minimum:
a) 12 wandaloodpornych kamer IP o rozdzielczo¶ci minimum 4 mpx, wyposa¿onych w funkcjê analityki obrazu( przekraczanie linii, wej¶cie /wyj¶cie z obszaru, pojawianie/ znikniêcie przedmiotu, detekcja wa³êsania siê, detekcja twarzy ), WDR oraz regulowane obiektywy zainstalowanych kamerach,
b) 4 kamer IP termowizyjnych- dualnych o rozdzielczo¶ci minimum4 mpx wyposa¿onych w funkcjê analityki obrazu( przekraczanie linii, wej¶cie /wyj¶cie z obszaru, pojawianie /znikniêcie przedmiotu, detekcja wa³êsania siê, detekcja twarzy), WDR oraz regulowane obiektywy w zainstalowanych kamerach,
c) 1 serwer wideo dla kamer zainstalowanych w obiekcie, zapewniaj±cy mo¿liwo¶æ archiwizacji materia³u wizyjnego przez okres minimum 10 dni ,
d) 12 zewnêtrznych o¶wietlaczy podczerwieni o zasiêgu minimum 80 m ka¿dy,
e) 4 zewnêtrznych o¶wietlaczy LED z mo¿liwo¶ci± zdalnego za³±czania / wy³±czanie przez operatora Centrum Monitorowania Wykonawcy ,
f) 2 g³o¶niki audio VOIP IP SIP o natê¿eniu d¼wiêku minimum 110 db ka¿dy- s³u¿±cych do wydawania zdalnych komunikatów w czasie rzeczywistym przez operatora Centrum Monitorowania Wykonawcy,
g) 1 system sygnalizacji w³amania i napadu wyposa¿onych w minimum 16 czujek bezprzewodowych ruchu PIR , 2 zewnêtrzne sygnalizatory akustyczno - optyczne, z funkcj± zdalnego dostêpu oraz zarz±dzania online zarówno przez operatora centrum Monitorowania Wykonawcy jak i wyznaczonych przedstawicieli Zamawiaj±cego ( w oparciu o dostarczon± przez Wykonawcê aplikacjê na telefon Android / iOS )
2) ochronê obiektu polegaj±c± na sta³ym ca³odobowym nadzorze monitoringu systemu alarmowego i wizyjnego przez zintegrowany system zabezpieczenia technicznego obiektu , a w momencie wykrycia osób nieuprawnionych do przebywania na jego terenie wezwanie ich w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem audio do opuszczenia obiektu;
3) ka¿dorazowy podjazd grupy interwencyjnej w czasie nie d³u¿szym jak 12 min (czas dojazdu grupy interwencyjnej stanowi kryterium oceny ofert) po odebraniu sygna³u o zagro¿eniu osób lub mienia w nieruchomo¶ci, w celu wyeliminowania zagro¿enia oraz zabezpieczenia nieruchomo¶ci do czasu przybycia osoby uprawnionej przez Zamawiaj±cego,
4) zawiadomienie w razie konieczno¶ci Policji, Stra¿y Po¿arnej lub Pogotowia Ratunkowego, w celu podjêcia stosownych dzia³añ,
5) wysy³anie grupy interwencyjnej sk³adaj±cej siê z co najmniej 2 osób, wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposa¿onej w samochód osobowy i przeno¶ne ¶rodki ³±czno¶ci (np. radiotelefony, telefony komórkowe),
6) niezw³oczne informowanie upowa¿nionego przedstawiciela zamawiaj±cego o wszystkich zdarzeniach istotnych dla zabezpieczenia nieruchomo¶ci, nieprawid³owo¶ciach w pracy sprzêtu monitoruj±cego, b±d¼ z³ego zabezpieczenia nieruchomo¶ci,
7) kontrole obiektu przez pracowników ochrony fizycznej - patroli interwencyjnych Wykonawcy polegaj±ce na kontroli stanu obiektu z uwzglêdnieniem aktów wandalizmu, kradzie¿y lub uszkodzeñ mog±cych mieæ wp³yw na stan ochranianego obiektu. Harmonogram kontroli - sprawdzeñ obiektu: cztery razy w ci±gu doby, codziennie w godzinach 8:00 -11:00; 16:00-18:00; 21:00-23:00; 03:00-06:00
8) potwierdzenie ka¿dorazowego sprawdzania obiektu wydrukiem z elektronicznego systemu kontroli obiektu online, z zaprogramowanymi minimum sze¶cioma punktami- miejscami, z których wykonawca bêdzie dostarcza³ comiesiêczny raport (w formie za³±cznika do faktury VAT).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 116604,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 116604,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116604,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pe³nomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): SIGN 4 Security Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozosta³ych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: 1) SIGN POLSKA Sp. z o.o.; 2) SIGN POLSKA Sp. z o.o. s.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522675066
7.3.4) Miejscowo¶æ: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Reakcje Patroli Interwencyjnych w sytuacji zajêtosci w³asnych - EKOTRADE Sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 116604,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, czê¶æ 2."
- Wykonanie robót konserwacji Izby Przyjêæ 109 Szpitala Wojskowego z Przychodni± SP ZOZ w Szczecinie.
- Sukcesywna dostawa naczyñ jednorazowych oraz naczyñ z poliwêglanu do obiektu spó³ki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa odczynników diagnostycznych i innych artyku³ów medycznych jednorazowego u¿ytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
- WYKONANIE KOREFERATU DLA WIELOBRAN¯OWEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ DLA ZADANIA PN.: BUDOWA BUDYNKU DLA S¡DU APELACYJNEGO WRAZ Z £¡CZNIKIEM ORAZ PRZEBUDOWA ISTNIEJ¡CEGO BUDYNKU
- Sukcesywne dostawy artyku³ów spo¿ywczych do Zespo³u ¯³obków Miejskich w Szczecinie w drugiej po³owie 2024 roku
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprz±tanie pomieszczeñ biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w 2024 roku, czê¶æ 2."
- "¦wiadczenie us³ug ochrony fizycznej osób i mienia oraz ca³odobowego nadzoru nad urz±dzeniami systemu monitorowania budynków S±du Rejonowego w O¶wiêcimiu"
- Us³uga ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach S±du Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajêcznie pod adresami: - Plac Jagielloñski 1, 98-300 Wieluñ (siedziba g³ówna), (...)
- ¦wiadczenie us³ug ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Pañstwowych w Warszawie
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Inkubatora Przedsiêbiorczo¶ci w Lubinie przy ul. 1 Maja 3A". (2)
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.