eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczerców › Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczerców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647919

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pułaskiego 8

1.5.2.) Miejscowość: Szczerców

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-420

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 6318059

1.5.8.) Numer faksu: 6318079

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@szczercow.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczercow.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w gminie Szczerców

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f8da2c27-020e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298835

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=83f19ac2-bb66-4c79-b19e-7ba26c253e4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wiążący. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. Do złożenia oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami określonymi w tym zakresie przez Zamawiającego w dokumencie SWZ. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy: stały dostęp do sieci Internet; posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); włączona obsługa JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesyłanego za pośrednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami przechowywane są na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiający otrzyma dostęp do plików dopiero po upływie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie "Data przesłania"; o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Szczerców. Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy Pzp, a także art. 6 Ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Zamawiający nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym niż cel określony powyżej. Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalnoprawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Należą do nich obowiązki informacyjne z art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego oraz art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiający informuje, że: udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do upływu terminu na ich wniesienie; udostępnianie protokołu i załączników do protokołu ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (związanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane są dane osobowe jego dotyczące, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, związanych z przekazaniem jego danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcę od administratora kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu), Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia; skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych), nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników; w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania; w przypadku, gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.3.7013.6.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia dla części 1 zamówienia jest rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwszy oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Szczercowie.
a) Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwszy,
- dobudowa 1 reaktora biologicznego Qśr.d=23m3 wraz z armaturą w obrębie reaktora,
- rurociągi międzyobiektowe z armaturą,
- chodniki między reaktorami,
- wymiana dmuchaw,
- wymiana pomp w pompowni głównej,
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=613,50m;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe 300, L=24,0m - 2 szt.;
-sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm, L=83,80m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=179,6m - 23 szt.;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe ?250, L=104,9m - 17 szt.; - studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 24 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1000m - 1 szt.
-trójniki 200/160 - 2 szt.
-przepompownia ścieków z polimerobetonu z dwoma pompami zatapialnymi - 1 kpl.;
-szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowo pomiarowym dla przepompowni ścieków - 1 kpl.; - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa oczyszczalni ścieków.
Część 1:a) Rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Stanisławów Pierwszy,
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Leśnej w Szczercowie,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia dla części 2 zamówienia jest rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Brzezie oraz rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej w Szczercowie wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101109E.
a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Brzezie
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=442,50m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=26,50 - 10 szt.;
-studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 600mm - 5 szt.; - studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 1000mm - 8 szt.;
-metoda bezwykopowa: rury osłonowe stalowe 323, L=13,5m - 3 szt.;
-oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej w Szczercowie,
-odcinek sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej od węzła nr SR do przepompowni PS1 z rur PE o średnicy 110 mm i długości 45,0 m;
-przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy D=2,0m z dwoma pompami zatapialnymi;
-szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowopomiarowym dla przepompowni ścieków;
-odcinek sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej od węzła P do węzła 8, 3 - 9, 1 - SR z rur PVC o średnicy 200mm i długości 118,1 m;
-studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z tworzywa o średnicy 400mm - 4 szt.;
-studnie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej betonowe o średnicy 1000mm - 4 szt.;
-trójniki dla odgałęzień (przyłączy) - 1 szt.;
-odgałęzienia / przyłącza kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o średnicy 160 mm i długości całkowitej 50,2 m - 10 szt.
c) Rozbudowa drogi gminnej nr 101109E - ul. Wschodniej w Szczercowie
Rozbudowa drogi gminnej o szerokości jezdni 4,5 m wraz z budową kanału technologicznego , zjazdami na odcinku 158 metrów oraz przebudową energetyczną linii kablowej 0,4kV.
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz rozbudowa drogi gminnej.
Część 2:a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Brzezie,
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Wschodniej w Szczercowie,
c) Rozbudowa drogi gminnej nr 101109E - ul. Wschodniej w Szczercowie,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia dla części 3 zamówienia jest rozbudowa kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej w ul. Łąkowej oraz ul. Północnej.
a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=162,50m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=25,20 - 7 szt.;
-studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 6 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1000m - 1 szt. - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Północnej w Szczercowie,
-sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy 200 mm, L=456,90m; - sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE o średnicy 110 mm, L=76,35m;
-odgałęzienia kanalizacji sanitarnej z rur PVC o średnicy 160mm, L=87,40 - 37 szt.;
-studnie rewizyjne z tworzywa o średnicy 400mm - 24 szt.;
-studnie rewizyjne betonowe o średnicy 1000mm - 15 szt.; - studnia rozprężna kanalizacji sanitarnej o średnicy 1200m - 1 szt.
-przepompownia ścieków z polimerobetonu o średnicy D=2,0m z dwoma pompami zatapialnymi - 1 kpl.; - szafa sterownicza z układem zdalnego monitoringu, zasilaniem elektroenergetycznym i złączem kablowo pomiarowym dla przepompowni ścieków - 1 kpl.; - oznakowanie trasy kanalizacji taśma ostrzegawczą; - próba szczelności.
c) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
- sieć wodociągowa z rur PE o śr. 110 mm- L= 171,20 m
- odgałęzienia w pasie drogowym z rur PE śr. 40 mm- szt 10 L=32,5 m
d) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Północnej w Szczercowie,
- sieć wodociągowa z rur PE o śr. 110 mm- L= 474,10 m
- odgałęzienia w pasie drogowym z rur PE śr. 40 mm- szt 37 L= 107,90 m
Roboty należy wykonywać zgodnie z dokumentacja projektową, sztuką budowlaną, technologią wykonywania robót budowlanych, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zakresem robót przedstawionym przez Inwestora. Wszelkie odstępstwa od przyjętej technologii i zastosowaniu wyrobów budowlanych są możliwe po wcześniejszym uzgodnieniu z Inwestorem i Projektantem.
Oferent jest zobowiązany porównać przedstawiony zakres robót, technologie i obmiar robót z dokumentacją projektową celem sporządzenia prawidłowej oferty. Dla wykonania zadania należy zastosować wyroby budowlane o najwyższej jakości i posiadające odpowiednie dokumenty uprawniające wyroby budowlane do wbudowania.
2. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarze robót. Przekazany przedmiar robót traktuje się jako dokument informacyjny, ułatwiający Wykonawcy wycenę. Wykonawca może z niego skorzystać, ale nie ma takiego obowiązku. Za ustalenie ilości robót oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca.
3. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Wszystkie stosowane technologie, materiały i wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, jak również muszą posiadać aktualne aprobaty i świadectwa dopuszczenia, zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014, poz. 883 j.t ).
4. Wykonawca zobowiązany jest do m.in.:
- zapewnienia kompletnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia
- dokumentacji powykonawczej obiektu wraz z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie budowy, potwierdzonymi przez kierownika budowy, inspektora nadzoru i projektanta,
- dostarczenie oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, obowiązującymi przepisami i polskimi normami,
- oznaczenia i zabezpieczenia instalacji na powierzchni ziemi oraz urządzeń podziemnych,
5. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia robót bądź urządzeń (np. istniejącego uzbrojenia) w toku realizacji prac, Wykonawca ma obowiązek ich naprawienia (doprowadzenia do stanu poprzedniego) na swój koszt,
6. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej. W celu udokumentowania odbycia wizji Wykonawca lub osoba upoważniona przez niego po dokonaniu wizji winien złożyć podpis potwierdzający odbycie wizji na protokole sporządzonym przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego pok. 15. Jest to warunek konieczny. Oferta, która zostanie złożona bez dokonania wizji (tj. braku potwierdzenia na protokole Zamawiającego) zostanie odrzucona na podstawie art.226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-10-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociagowej
Część 3:a) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
b) Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w ul. Północnej w Szczercowie,
c) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Łąkowej w Szczercowie,
d) Budowa odcinka sieci wodociągowej w ul. Północnej w Szczercowie,

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja i rękojmia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
Część 1
a) Dwie budowy lub rozbudowy segmentowej biologiczno- mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimalnej 20m3 każda i wartości inwestycji minimum 650 000,00 brutto zł każda.
b) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków o wartości inwestycji 1 000 000,00 zł brutto każda
c) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy.
Część 2
a) Dwie budowy o wartości nie mniejszej niż 500.000,00zł/brutto/ odpowiadającą lub zbliżoną do przedmiotu zamówienia polegającej na budowie/przebudowie/remoncie drogi/ulicy.
b) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości inwestycji 500 000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna z przepompownią ścieków.
c) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy, w specjalności drogowej mogącej pełnić funkcje kierownika budowy, oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych mogących pełnić funkcję kierownika robót.
Część 3
a) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości inwestycji 1 000 000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna z przepompownią ścieków.
b) Dwie budowy sieci wodociągowej o wartości inestycji 200 000,00 zł brutto każda.
c) Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/niespełnia.
Zamawiający będzie uważał ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż :
Część 1: 700 000,00 zł.
Cześć 2: 700 000,00 zł.
Częśc:3: 700 000,00 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Zamawiający będzie uważał ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż :
Część 1: 700 000,00 zł.
Cześć 2: 700 000,00 zł.
Częśc:3: 700 000,00 zł.; Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego.; Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1689), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności tj. o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który wykaże minimalne poziomy zdolności w zakresie posiadanego doświadczenia oraz w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. który wykaże, iż:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
Część 1
a) Dwie budowy lub rozbudowy segmentowej biologiczno- mechanicznej oczyszczalni ścieków o przepustowości minimalnej 20m3 każda i wartości inwestycji minimum 650 000,00 brutto zł każda.
b) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej wraz z przepompowniami ścieków o wartości inwestycji 1 000 000,00 zł brutto każda
Część 2
a) Dwie budowy o wartości nie mniejszej niż 500.000,00zł/brutto/ odpowiadającą lub zbliżoną do przedmiotu zamówienia polegającej na budowie/przebudowie/remoncie drogi/ulicy.
b) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości inwestycji 500 000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna z przepompownią ścieków.
Część 3
a) Dwie budowy kanalizacji sanitarnej o wartości inwestycji 1 000 000,00 zł brutto każda, w tym przynajmniej jedna z przepompownią ścieków.
b) Dwie budowy sieci wodociągowej o wartości inwestycji 200 000,00 zł brutto każda.; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Część 1
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy.
Część 2
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy, w specjalności drogowej mogącej pełnić funkcje kierownika budowy, oraz w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych mogących pełnić funkcję kierownika robót.
Część 3
Wykonawca wykaże, że będzie dysponował na etapie wykonania zadania osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej wod- kan mogącej pełnić funkcję kierownika budowy; Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.; Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.; Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp w zakresie wykazu dostaw, usług lub robót budowlanych, które wykonają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Zad. 1 - 15 000.00 PLN
Zad. 2 - 15 000.00 PLN
Zad. 3 - 15 000.00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie postępowania udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oraz ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Pierwsza płatność w postaci zaliczki w wysokości 10% należnego wynagrodzenia określonego w ust.1 umowy w terminie do 14 dni po podpisaniu umowy i protokołu przekazania placu budowy na rachunek bankowy Wykonawcy

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie ze wzorem umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-13 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.