eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › Naprawa i konserwacja dróg leśnych, ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja dróg leśnych, ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (0-94)3512517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_goscino/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych, ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cb11ef5-1bd3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Naprawa i konserwacja dróg leśnych, ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191229/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 579768,18 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno. Zakres zadania obejmuje: zerwanie nawierzchni, podbudowy ze skruszeniem na miejscu, przemieszczaniu wierzchniej warstwy drogi na głębokość 5 – 30 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy), w technologii kruszenia i mieszania na miejscu, dowiezienie i uzupełnienie brakującego kruszywa o granulacji 0-31,5 mm, profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogowej, odtworzenie rowów i poboczy. Zadanie częściowe nr 1 - Naprawa i konserwacja dróg ppoż. na terenie Nadleśnictwa Gościno: Droga leśna – ppoż. nr 26 w Leśnictwie Wierzchomino L11090001, Droga leśna - ppoż. nr 24 w Leśnictwie Strachomino L11090006, Droga leśna - ppoż. nr 21 w Leśnictwie Włościbórz L11090037, Droga leśna - ppoż. nr 3 w Leśnictwie Sławoborze L11090138, Droga leśna - ppoż. nr 23 w Leśnictwie Karlino L11090030, Droga leśna - ppoż. nr 7 w Leśnictwie Dębica L11090131; Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) – zał. nr. 11 do SWZ, uproszczony kosztorys ofertowy – zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 297958,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno. Zakres zadania obejmuje: zerwanie nawierzchni, podbudowy ze skruszeniem na miejscu, przemieszczaniu wierzchniej warstwy drogi na głębokość 5 – 30 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy), w technologii kruszenia i mieszania na miejscu, dowiezienie i uzupełnienie brakującego kruszywa o granulacji 0-31,5 mm, profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogowej, odtworzenie rowów i poboczy. Zadanie częściowe nr 2 - Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno: Droga leśna L11090015 w Leśnictwie Strachomino, Droga leśna L11090081 w Leśnictwie Grzybowo, Droga leśna L11090074 w Leśnictwie Świelubie, Droga leśna L11090108 w Leśnictwie Trzynik, Droga leśna L11090082 w Leśnictwie Lepino, Droga leśna L11090203 w Leśnictwie Rzesznikowo, Droga leśna L11090161 w Leśnictwie Powalice, Droga leśna L11090186 w Leśnictwie Międzyrzecze, Droga leśna L11090118 w Leśnictwie Międzyrzecze; Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) – zał. nr. 11 do SWZ, uproszczony kosztorys ofertowy – zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 281809,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366475,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366475,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366475,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366475,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 345963,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 345963,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 345963,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o. Sp. k

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 345963,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 52 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.