eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU KWIDZYŃSKIEGO - STAROSTWA POWIATOWEGO W KWIDZYNIE I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU KWIDZYŃSKIEGO – STAROSTWA POWIATOWEGO W KWIDZYNIE I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kwidzyński- Starostwo Powiatowe w Kwidzynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 29B

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatkwidzynski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiatkwidzynski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/772117

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU KWIDZYŃSKIEGO – STAROSTWA POWIATOWEGO W KWIDZYNIE I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8643a1b6-fae4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00298740

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00001597/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zakup energii elektrycznej na potrzeby Powiatu Kwidzyńskiego - Starostwa Powiatowego w Kwidzynie i jego jednostek oragnizacyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232985

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORIV.272.08.2023r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Zakup energii elektrycznej dla obiektów wskazanych w zał. nr 1 do SWZ, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne, Kodeksu Cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie.
Powiat Kwidzyński oraz jednostki wymienione w zał. nr 1 zawrą odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji NA ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY POWIATU KWIDZYŃSKIEGO – STAROSTWA POWIATOWEGO W KWIDZYNIE I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH. Szczegółowe informacje dotyczące zawierania umów przez Powiat i jego jednostki organizacyjne zawarte zostały w zał. nr 1 do SWZ. Obowiązkiem wybranego Wykonawcy będzie reprezentowanie Zamawiającego oraz jego jednostek organizacyjnych przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych ze zgłoszeniem zmiany sprzedawcy. Do wykonania ww. wymienionych czynności Wykonawca otrzyma stosowne pełnomocnictwo (zał. nr 4.1 do SWZ)
Zamawiający, działa w imieniu własnym oraz na podstawie podpisanego Porozumienia (Porozumienie do wglądu w siedzibie Zamawiającego), w imieniu:
• Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Kwidzynie, adres: ul. Grudziądzka 8, 82-500 Kwidzyn
• Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kwidzynie, adres: ul. gen. Józefa Hallera 5, 82-500 Kwidzyn
• Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Kwidzynie, adres: ul. Staszica 25, 82-500 Kwidzyn
• Szkoła Specjalna Przysposabiająca do Pracy w Kwidzynie, adres: ul. Ogrodowa 2, 82-500 Kwidzyn
• Zespół Szkół nr 1 im. Stanisława Staszica w Kwidzynie, adres: ul. Słowiańska 17, 82-500 Kwidzyn
• Zespół Szkół nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Kwidzynie, adres: ul. Katedralna 5, 82-500 Kwidzyn
• Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 w Kwidzynie, adres: ul. Konarskiego 12, 82-500 Kwidzyn
• Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 w Kwidzynie, adres: ul. Słoneczna 2, 82-500 Kwidzyn
• Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Prabutach, adres: ul. Szkolna 4, 82-550 Prabuty
• Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, adres: ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn
Zamówienie – zakup energii elektrycznej do obiektów wymienionych w załączniku nr 1 do SWZ:
1) Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 302 223,00 kWh.
2) Szacunkowa wartość zamówienia w okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. wynosi 272 000,70 zł.
3) Wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego zał. nr 1 do projektowanych postanowień umowy (zał. nr 4.1 do SWZ), w szczególności Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do zgłoszenia wskazanemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy sprzedaży energii elektrycznej, składania oświadczeń woli oraz ustalania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych informacji w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązującej umowy sprzedaży energii elektrycznej i świadczenia usług dystrybucji (umowa kompleksowa), reprezentowania Zamawiającego przed właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego w sprawach związanych z zawarciem umowy o świadczenie usług dystrybucji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282146,33 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282146,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282146,33 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Green S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010296402

7.3.3) Ulica: ul. Adama Naruszewicza 27 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-627

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282146,33 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.