Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00262882/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
- 2023/BZP 00266172/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych, przedszkoli i sali sportowej w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2023 / 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pakosław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pakosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 655478332
1.5.8.) Numer faksu: 655478332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pakoslaw@pakoslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakoslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pakoslaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie i odwożenie dzieci do szkół podstawowych, przedszkoli i sali sportowej w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2023 / 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-781a7756-0b55-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063308/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowożenie i odwożenie dzieci do przedszkoli oraz szkół podstawowych w Gminie Pakosław w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00262882
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGRB.271.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowożenia i odwożenia dzieci ze szkół podstawowych oraz przedszkoli w Gminie Pakosław w ramach komunikacji regularnej (zakup biletów miesięcznych) lub regularnej specjalnej wraz z dowożeniem i odwożeniem dzieci ze szkół podstawowych w Gminie Pakosław na salę sportową w Pakosławiu.
1.2 Dowóz uczniów do szkół (przewidywana liczba biletów):
a) Szkoły Podstawowej w Chojnie: bilet ulgowy – 87, bilet normalny – 0,
b) Szkoły Podstawowej im. Marii Skłodowskiej-Curie w Pakosławiu: bilet ulgowy – 100, bilet normalny – 0,
c) Szkoły Filialnej w Sowach: bilet ulgowy – 33, bilet normalny – 0,
d) Przedszkola w Pakosławiu: bilet ulgowy – 9, bilet normalny – 9,
e) Przedszkola w Chojnie: bilet ulgowy – 22, bilet normalny – 11,
f) Oddziału Przedszkolnego w Sowach: bilet ulgowy – 3, bilet normalny – 23.
Odwóz uczniów do miejsc zamieszkania (miejsc przystankowych).
1.2.1 Zamówienie obejmuje przewóz uczniów (dowóz i odwóz do miejsc zamieszkania) w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii regularnych (w cenach biletów ustalonych w niniejszym postępowaniu) lub przewóz uczniów w ramach utworzonych przez Wykonawcę linii komunikacji regularnej specjalnej.
1.2.2 Dowożenie i odwożenie uczniów, w ramach komunikacji regularnej specjalnej lub regularnej (zakup biletów miesięcznych) odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2023/2024.
1.2.3 Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów do poszczególnych szkół i przedszkoli w Gminie Pakosław wraz z liczbą uczniów do przewiezienia do danej szkoły określone zostały w Załączniku nr 9 do SWZ.
1.2.4 Obecnie w Szkole Podstawowej w Pakosławiu, Filia Sowy trwają prace termomodernizacyjne, które nie powinny kolidować z rozpoczęciem roku szkolnego. W przypadku nieoczekiwanych utrudnień uniemożliwiających rozpoczęcie roku szkolnego zgodnie z planem, rozkład jazdy wymagać może korekty. Wówczas Zamawiający przedstawi do 25 sierpnia propozycję nowego, czasowego rozkładu jazdy.
1.2.5 Usługa polega na przewozie uczniów:
Autobusami, z co najmniej 55 miejscami siedzącymi – 3 autobusy.
Liczba uczniów dowożonych autobusami z Gminy Pakosław do szkół podstawowych i przedszkoli wynosi około 297 dzieci, w tym 43 dzieci przedszkolnych nieobjętych prawem do ulgi w przejazdach środkami publicznego transportu zbiorowego (nieobjętych obowiązkiem szkolnym) oraz 3 opiekunów (po jednym w każdym autobusie).
W ofercie podstawowej (zakup biletów miesięcznych) Gmina Pakosław zakupi bilety zarówno dla dzieci jak i dla opiekunów, zgodnie z ceną zaoferowaną w postępowaniu.
Opiekunów zapewni Zamawiający.
Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia.
1.3 Dowóz uczniów na salę sportową w Pakosławiu (przewidywana liczba biletów):
a) Dowozy ze Szkoły Podstawowej w Chojnie: bilet ulgowy – 141, bilet normalny (opiekun) – 4,
b) Dowozy ze Szkoły Podstawowej w Pakosławiu, Filia Sowy: bilet ulgowy – 42, bilet normalny (opiekun) – 2.
1.3.1 Zamówienie obejmuje przewóz uczniów ze Szkoły Podstawowej w Chojnie oraz Szkoły Podstawowej w Pakosławiu, Filia Sowy na salę sportową znajdującą się przy Szkole Podstawowej w Pakosławiu.
1.3.2 Dowożenie i odwożenie uczniów odbywać się będzie we wszystkie dni nauki szkolnej w terminie od 02.10.2023 r. do 27.03.2024 r.
1.3.3 Trasy oraz harmonogram przewozów uczniów na salę sportową w Pakosławiu wraz z liczbą uczniów do przewiezienia określone zostały w Załączniku nr 9 do SWZ.
1.3.4 Do wykonania zamówienia Wykonawca wykorzystywał będzie autobusy przystosowane do przewozu osób, odpowiednio przygotowane pod względem stanu technicznego.
1.3.5 Funkcję opiekuna będzie sprawował nauczyciel wychowania fizycznego z danej szkoły.
1.4 Tygodniowa liczba kilometrów w przypadku obu dowozów wynosi około 1.330,60 km czyli miesięczna liczba kilometrów wynosi około 5.322,40 km.
1.5 Dane związane z liczbą kilometrów i liczbą dowożonych uczniów dotyczą roku szkolnego 2023/2024 i są danymi szacunkowymi uzyskanymi ze szkół. W czasie obowiązywania umowy w roku szkolnym 2023/2024 liczba kilometrów i liczba dowożonych dzieci może ulec zmianie w zależności od liczebności uczniów w szkołach i zmian w planach nauczania.
1.6 Liczba uczniów podanych w SWZ może ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. wyboru szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki.
1.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkład jazdy, po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy.
1.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstępstw od podanego harmonogramu przewozów z powodu zmiany planów lekcji, liczby dzieci, zmiany organizacji roku szkolnego, odpracowania dni wolnych, zmiany obwodów szkół.
1.9 Usługa ma być świadczona w dni powszednie, z wyjątkiem sobót, świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 sierpnia 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. poz. 1603 z późn. zm.) (ferie zimowe i letnie, wiosenna i zimowa przerwa świąteczna oraz inne dni, które będą wolne od zajęć dydaktyczno-wychowawczych). Usługa nie będzie świadczona w okresach czasowego ograniczenia lub czasowego zawieszenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty przez ministra właściwego ds. oświaty i wychowania (lub inne właściwe organy) w przypadkach uzasadnionych nadzwyczajnymi okolicznościami zagrażającymi życiu lub zdrowiu dzieci i młodzieży.
1.10 W przypadku zmiany organizacji zajęć polegającej na odpracowywaniu zajęć z dnia wypadającego pomiędzy dwoma dniami świątecznymi ustawowo wolnymi od pracy lub piątku wypadającego bezpośrednio po dniu świątecznym ustawowo wolnym od pracy, przewoźnik zostaje powiadomiony przez Zamawiającego za pośrednictwem dyrektora danej placówki o zmianie terminu dowozu.
1.11 Przy dowożeniu uczniów kursami ogólnodostępnymi Wykonawca musi uruchomić w razie potrzeby dodatkowe kursy, aby zapewnić uczniom bezpieczne i higieniczne warunki w czasie przewozu.
1.12 Każdy uczeń musi mieć zapewnione miejsce w autobusie. Ogólna ilość osób przewożonych w pojeździe, nie może przekraczać liczby osób dopuszczonych do przewozu danym pojazdem, na podstawie właściwego dokumentu, np. dowodu rejestracyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 458019,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524271,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 458019,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU CONTINENTAL TRAVEL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699-144-22-73
7.3.4) Miejscowość: Sarnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 63-900
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU CONTINENTAL TRAVEL Paulina Węgrzynowska
jakie przetargi wygrała firma
PHU CONTINENTAL TRAVEL Paulina Węgrzynowska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 458019,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-04 do 2024-06-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI PAKOSŁAW
więcej: przetargi PAKOSŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Kompleksowa organizacja kilkudniowych wycieczek edukacyjnych dla uczestników projektu pn. Nauka poprzez doświadczanie i eksperymentowanie."
- Zakup tłucznia drogowego i wynajem sprzętu do modernizacji dróg gminnych tłuczniowych
- USŁUGA TRANSPORTOWA NA PRZEWÓZ UCZESTNIKÓW KLUBU SENIORA w ramach projektu "CUŚ DOBREGO 2 " Zadanie 10. Klub Seniora Gmina Rawa Mazowiecka
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Usługi przewozu oraz przechowywania zwłok i szczątków ludzkich wraz z usługami wynajmu sali sekcyjnej, a także przewozu próbek do badań na zlecenie prokuratury okręgowej w Sosnowcu (...).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.