Ogłoszenie z dnia 2022-08-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00243619/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wdrożenie e-usług dla pacjentów Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Bucze” w Górkach Wielkich sp. z o.o. – Infrastruktura sprzętowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK LECZNICZO-REHABILITACYJNY "BUCZE" W GÓRKACH WIELKICH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: ZP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072340754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Harcerska 31
1.5.2.) Miejscowość: Górki Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-436
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@osrodek-bucze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osrodek-bucze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wdrożenie e-usług dla pacjentów Ośrodka Leczniczo-Rehabilitacyjnego „Bucze” w Górkach Wielkich sp. z o.o. – Infrastruktura sprzętowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d01ed913-fdd0-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postępowanie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla osi priorytetowej: II. Cyfrowe Śląskie, dla działania: 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00243619/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 533787,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest:
Dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego o parametrach opisanych w załączniku nr 1 do SWZ obejmująca:
1) Dostawę Urządzeń do Miejsc Dostawy w terminie 180 dni od daty zawarcia Umowy.
2) Opracowanie harmonogramu dostaw, instalacji i konfiguracji dostarczanego Sprzętu.
3) Opracowanie Projektu Technicznego niezbędnego do uruchomienia Sprzętu u każdego z Partnerów zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ.
4) Instalację i konfigurację sprzętu zgodnie z zaakceptowanym przez Zmawiającego Projektem Technicznym w terminie 60 dni od Dostawy sprzętu komputerowego.
5) Przeprowadzenie testów dostarczanego Sprzętu.
6) Przygotowanie dokumentacji technicznej powykonawczej zgodnie z wymaganiami OPZ.
7) Przeprowadzenie szkoleń z zakresu administracji dostarczanym sprzętem komputerowym.
8) Świadczeniem Serwisu i Gwarancji dla dostarczanego Sprzętu i Oprogramowania przez okres określony w Ofercie Wykonawcy (nie krótszy niż 36 miesięcy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48814000-7 - Systemy informacji medycznej
32425000-8 - Sieciowy system operacyjny
48610000-7 - Systemy baz danych
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48614000-5 - System pozyskiwania danych
48180000-3 - Pakiety oprogramowania medycznego
48311100-2 - System zarządzania dokumentacją
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego
48822000-6 - Serwery komputerowe
30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 656558,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 656558,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 656558,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GABOS Software Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241872489
7.3.3) Ulica: ul. Mikołowska 100
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-065
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Prace serwisowo – gwarancyjne, dostawa, instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowej i oprogramowania standardowego wraz z pracami serwisowo-gwarancyjnymi (z wyłączeniem serwerów) i szkoleniem użytkowników, prace modernizacyjne w zakresie wymiany klimatyzacji, szafy rack oraz instalacja i konfiguracja systemu kontroli dostępu.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 656558,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 240 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup subskrypcji licencji dla Systemu Wideokonferencyjnego wraz z integracją w środowisku teleinformatycznym statystyki publicznej
- Roboty budowlane polegające na dostosowaniu pomieszczeń na III piętrze w budynku BCO nr 7/8 do potrzeb Pracowni Endoskopii
- Dostawa macierzy produkcyjnej.
- Usługa przedłużenia gwarancji producenta systemu enova365 wraz z zakupem nowych licencji i usługa asysty techniczno-merytorycznej
- Dostawa komputerów, monitorów LCD oraz oprogramowania Oracle Database Standard Edition 2
- Dostawa wyposażenia komputerowego oraz edukacyjnego do szkół podstawowych na terenie Gminy Dzwola w ramach projektu "Szkoły równych szans w Gminie Dzwola"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.