eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomprachciceSukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.



Og³oszenie z dnia 2023-07-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komprachcice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komprachcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774031712

1.5.8.) Numer faksu: 774031725

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komprachcice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice , w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2dede812-1ef9-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00297717

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00031385/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2024 r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2dede812-1ef9-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia odbywa siê wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za
po¶rednictwem:
• miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl
• ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal
• adres skrytki ePUAP: /6300muywi2/skrytka
• poczty elektronicznej: ug@komprachcice.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Oferta
wraz z za³±cznikami musi zostaæ z³o¿ona w postaci elektronicznej (w formacie danych: doc, .docx, .rtf,
.pdf, (pliki kompresowaæ nale¿y do formatu ZIP) oraz podpisana kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci.
Zgodnie z art. 3 pkt 14a ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów
realizuj±cych zadania publiczne, podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ
i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw
informatyzacji, zawieraj±cy dane identyfikuj±ce osobê tj. imiê (imiona), nazwisko, PESEL, ustalone na
podstawie ¶rodka identyfikacji elektronicznej, identyfikator ¶rodka identyfikacji elektronicznej, przy
u¿yciu którego zosta³ z³o¿ony, czas jego z³o¿enia.
Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej
i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym oraz uchylaj±cego
dyrektywê 1999/93/WE, weryfikowany za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego.
Oferta powinna byæ podpisana przez upowa¿nion± osobê pod rygorem jej niewa¿no¶ci. Za osoby
uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawców uznaje siê: osoby wykazane
w prowadzonych przez s±dy rejestrach handlowych; osoby wykazane w za¶wiadczeniach o wpisie do
ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej; osoby legitymuj±ce siê odpowiednim pe³nomocnictwem
udzielonym przez osoby, których mowa powy¿ej.
Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem systemu miniPortal: https://miniportal.uzp.gov.pl.
Instrukcja u¿ytkowania systemu miniPortal dostêpna jest na stronie: https://www.uzp.gov.pl/ezamowienia2/
miniportal w linku „nowa instrukcja obs³ugi”.
W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, pod którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy
Komprachcice
ul. Kolejowa 3, 46-070 Komprachcice, tel.: 77 403 17 25, ug@komprachcice.pl
Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Komprachcice jest Maria Grot: tel.: 77 403 17 25,
ug@komprachcice.pl
Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak:
ZP.271.2.2021 pn. Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, (...)"
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja
postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp, Dane osobowe bêd± przechowywane przez
okres 4 lat, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy
przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony
w powy¿ej. Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w
którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj. cel okre¶lony w pkt 16.4. powy¿ej), przed takim dalszym
przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym celu oraz udzieli jej wszelkich
innych stosownych informacji, o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez zamawiaj±cego, z
uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem wykonawcy do
uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce,
prawem wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, których mowa w art.
46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji
miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez wykonawcê od administratora kopii danych
osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z
¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty
zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16
RODO (z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników).
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym
mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
tego postêpowania.
W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO
spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub
za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia
zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust.
2 rozporz±dzenia 2016/679.
Obowi±zek podania przez wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych wykonawcy jest
wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z
ustawy Pzp.
W odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Wykonawca posiada, na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych wykonawcy
dotycz±cych oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy
wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych wykonawcy narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿
podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.4.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, (oleju napêdowego grzewczego; oleju napêdowego do celów grzewczych) od dnia podpisania umowy do 30.06.2024 r. do obiektów gminy Komprachcice, w szacunkowej ilo¶ci ok. 116.000,00 litrów do ni¿ej wymienionych obiektów:
a) Samorz±dowy O¶rodek Kultury w Komprachcice (ok. 20.000 l.)
b) O¶rodka Zdrowia w Komprachcicach (ok. 30.000 l. )
c) Publiczna Szko³a Podstawowa w Komprachcicach (50.000 l.)
d) Publiczna Szko³a Podstawowa w Polskiej Nowej Wsi (ok. 16.000 l.)

Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu
w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie co najmniej w ci±gu 48 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.

Dostawy nale¿y zrealizowaæ na podstawie:
- wymogów SWZ wraz z Projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi Za³±cznik nr 7 do SWZ,
Podana powy¿ej ilo¶æ jest ilo¶ci± szacunkow±. Mo¿e ulec zwiêkszeniu lub zmniejszeniu
w przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, na które Zamawiaj±cy nie ma wp³ywu, w tym niekorzystnych warunków atmosferycznych. Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie co najmniej w ci±gu 48 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznie zapotrzebowania przez Zamawiaj±cego. Zak³ada siê, ¿e dostawy oleju opa³owego realizowane bêd± w dni robocze, od poniedzia³ku do pi±tku, w godzinach od 7:30 do 14:00 w dniu uzgodnionym z Zamawiaj±cym.

1.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:

1) Olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania okre¶lone w Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki z dn. 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych (Dz.U. 2015 poz.1680) oraz wymogami normy PN-C-96024 L1 posiadaæ nastêpuj±ce minimalne parametry:
- gêsto¶æ: w 15°C - max 0,860 kg/l (to¿samo w 20°C - max 0,835 kg/l) - warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42,6 MJ/kg
- zawarto¶æ siarki max.0,1%
- zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
- zawarto¶æ wody max. 200mg/kg
- temperatura zap³onu – min.56 o C

2) Z uwagi na mo¿liwo¶æ zmiany bie¿±cych potrzeb w trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy ma prawo do:
a) zmniejszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 30 %.
b) zwiêkszenia zakresu realizacji przedmiotu zamówienia powoduj±cej zmianê warto¶ci zawartej umowy maksymalnie o 25 %.

3) Wykonawcy nie przys³uguje ¿adne roszczenie w stosunku do Zamawiaj±cego w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci okre¶lonej w pkt 2), w tym: zmiana zaoferowanych przez Wykonawcê
w z³o¿onej ofercie ceny jednostkowej, ¿±danie realizacji umowy do wysoko¶ci 100 % ceny umownej.

4) Sposób realizacji dostaw
- Wykonawca zobowi±zany bêdzie dostarczaæ przedmiot umowy sukcesywnie przez okres trwania umowy po cenach jednostkowych, zgodnie z Formularzem ofertowym, stanowi±cym za³±cznik
do niniejszego SIWZ.
- Dostawa oleju odbywaæ siê bêdzie transportem Wykonawcy, na koszt i ryzyko Wykonawcy.
- Wielko¶æ i termin ka¿dorazowej dostawy Zamawiaj±cy okre¶li wed³ug bie¿±cych potrzeb, sk³adaj±c Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.
- Zg³oszenia zapotrzebowania na dostawy, w imieniu Zamawiaj±cego, bêdzie dokonywa³ Pracownika Zamawiaj±cego
- Zamówienia bêd± sk³adane Wykonawcy telefonicznie, faxem lub drog± elektroniczn±.
- Wykonawca bêdzie zobowi±zany do telefonicznego zawiadomienia Zamawiaj±cego o przygotowaniu towaru do wydania, z wyprzedzeniem przed ustalonym terminem dostawy.

5) Zmiana ceny oleju mo¿liwa jest jedynie wskutek niezale¿nych od Wykonawcy jej zmian na krajowym rynku paliw i tylko w stopniu odpowiadaj±cym tym zmianom, tzn.:
- podniesienia podatku akcyzowego lub innego obci±¿enia podatkowego dotycz±cego paliw i wyrobów petrochemicznych obligatoryjnie ustalonego przez rz±d RP,
- wzrostu cen paliw u krajowych producentów paliw p³ynnych.

6) Wykonawca jest obowi±zany do stosowania ceny brutto za 1 litr paliwa obowi±zuj±cej w dniu tankowania.

7) Do ka¿dej dostawy Wykonawca do³±czy ¶wiadectwo jako¶ci oleju opa³owego.

8) Miernikiem dostarczonego oleju opa³owego bêd± wskazania zalegalizowanego licznika paliwa zainstalowanego na autocysternie dowo¿±cej olej w obecno¶ci upowa¿nionego przez Zamawiaj±cego pracownika.

9) Dostawy oleju bêd± odbywaæ siê przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15ºC.

10) Zakres zamówienia obejmuje sprzeda¿ oleju opa³owego Zamawiaj±cemu, za³adunek, transport oleju na miejsce przeznaczenia, roz³adunek oleju.

11) Realizacja zamówienia odbywaæ siê bêdzie transportem w³asnym Wykonawcy na miejsce wskazane przez Zamawiaj±cego w zamówieniu na terenie Gminy Komprachcice.

12) Wykonawca ma obowi±zek dok³adnego i sumiennego rozliczania siê przed Zamawiaj±cym z ilo¶ci i jako¶ci przywiezionego oleju.

13) Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do sprawdzenia ilo¶ci przywiezionego oleju, jak równie¿ do dokonania badania jako¶ci przywiezionego oleju.

14) Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za szkody wyrz±dzone osobom trzecim przez Wykonawcê podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.

15) Na dostarczony olej Zamawiaj±cemu przys³uguje roszczenie z tytu³u rêkojmi na okres 2 lat zgodnie z Kodeksem cywilnym. Ponadto na ten sam okres Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci.

16) Wykonawca zrealizuje sprzeda¿ wraz z transportem zgodnie ze z³o¿on± ofert±, warunkami okre¶lonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, og³oszeniem oraz obowi±zuj±cymi przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej
17) Miejsce realizacji zamówienia, pojemno¶æ poszczególnych zbiorników i prognozowane zu¿ycie oleju:
1. Kot³ownia obs³uguj±ca Urz±d Gminy oraz O¶rodek Zdrowia zlokalizowana przy ul. Ks. Biliñskiego w Komprachcicach 30.000 l.
2. Kot³ownia obs³uguj±ca Bibliotekê, Samorz±dowy O¶rodek Kultury i Przedszkole zlokalizowana przy ul. Niemodliñska 2 w Komprachcicach
20.000 l.
3. Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Szkolna 18
w Komprachcicach, 50.000 l.
4. Publiczna Szko³a Podstawowa, ul. Lipowa 56, w Polskiej Nowej Wsi
16.000 l.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-06-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
1) Cena brutto (C) - waga kryterium 60%
2) Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu) (T) - waga kryterium 40%.
2. Ocena ofert zostanie dokonana wg poni¿szego wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – ³±czna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
T – liczba punktów w kryterium „Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu)”.
3. Ocena w poszczególnych kryteriach dokonywana bêdzie na poni¿szych zasadach:
1) Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym w pkt 1 ppkt 1) poprzez porównanie ceny brutto oferty badanej do ceny brutto najni¿szej ze wszystkich wa¿nych ofert, wg poni¿szego wzoru:
cena brutto najni¿sza
ze wszystkich wa¿nych ofert
C = ------------------------------------------------ x 60
cena brutto oferty badanej
2) Ka¿da z wa¿nych ofert bêdzie punktowana w kryterium okre¶lonym w pkt 1 ppkt 2) poprzez przyznanie punktów za zaoferowany Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu), w nastêpuj±cy sposób:
a) za zaoferowanie minimalnego, wymaganego przez Zamawiaj±cego w SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej do 24 godzin, ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 40 punktów,
b) za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej do 25 do 48 godzin– ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 20 punktów,
c) za zaoferowanie SWZ terminu realizacji dostawy czê¶ciowej powy¿ej 48 godzin – ofercie zostanie przyznane w tym kryterium 0,00 punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy w godzinach , po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrezbowaniu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu
dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania
w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane
podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych
dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika
to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert±
dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydanej przez
w³a¶ciwy organ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³
nale¿ycie
w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia
dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem
dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie dostawy obejmuj±ce wykonanie
co najmniej jednej dostaw przedmiotowego oleju w ilo¶ci min. 100.000 litrów w ramach jednej umowy - w przypadku wykazania warto¶ci nale¿ycie wykonanych lub wykonywanych dostaw w walutach innych ni¿ PLN, Zamawiaj±cy przeliczy wykazane kwoty wg ¶redniego kursu danej
waluty, og³aszanego przez Narodowy Bank Polski w dniu przes³ania og³oszenia o zamówieniu do Dziennika Urzêdowego Unii Europejskiej

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków
udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 2i3 SWZ.
2) Pe³nomocnictwo a) gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który
sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa
obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy;
b) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy
zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie
wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców
nale¿y za³±czyæ do oferty;
c) Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
• postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
• wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy
z okre¶leniem adresu siedziby,
• ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
4) Zobowi±zanie podmiotu trzeciego
5) Zastrze¿enie tajemnicy przedsiêbiorstwa
6) O¶wiadczenie o grupie kapita³owej
O¶wiadczenie wykonawcy o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê
czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie
o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami
potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u
w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
Wymagana forma:
Dokument musi byæ z³o¿ony w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upowa¿nionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z
form± reprezentacji okre¶lon± w dokumencie rejestrowym w³a¶ciwym dla formy organizacyjnej lub
innym dokumencie.
7) kopia aktualnej koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wydana przez w³a¶ciwy organ;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie i
spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania
zgodnie ze wzorem zawartym w w SWZ. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiaj±cy okre¶la
warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±-ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowa-nia
w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±
przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy ¿e jest wypisany do jed-nego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed je-go z³o¿eniem.
(dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpi-sane podmioty
prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przed-siêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców pro-wadz±cych
dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z
odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek je¿eli wykonawca przed³o¿y wraz z ofert±
dokument potwierdzaj±cy posiadanie koncesji na obrót paliwami ciek³ymi wy-danej przez w³a¶ciwy
organ;
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia ten warunek je¿eli, Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ nale¿ycie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Do oferty nale¿y do³±czyæ:
- Formularz oferty,
- O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia,
- O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu,
- Wykaz dostaw,
- Wzór zobowi±zania „podmiotu trzeciego”,
- O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
-Informacja o braku lub przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu
i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego,
• wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem,
• Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn±
odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy,
• warunki okre¶lone w zakresie wiedzy i do¶wiadczenia winien spe³niaæ co najmniej jeden
z wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mozliwo¶æ dokonania zmiany w umowie na zasadach okre¶lonych w
projekcie umowy stanowi±cy za³acznik do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-21 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-21 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.