eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 65

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umchelm.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54c8f53b-cd01-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297410

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020815/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.23 Budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00165196/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.22.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Część nr 1 zamówienia: „Nowoczesny plac zabaw Przedszkole Miejskie Nr 13 z Oddziałami Integracyjnymi”, obejmująca:
a) opracowanie dokumentacji projektowej w oparciu o uzgodnienia z Zamawiającym, zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami oraz Programem funkcjonalno-użytkowym,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, map, warunków technicznych uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania,
c) wykonanie robót budowlanych na podstawie i w zakresie wynikającym z opracowanej dokumentacji,
d) zapewnienie nadzoru autorskiego jednostki projektowej nad realizacją inwestycji, a także udział w czynnościach towarzyszących realizacji inwestycji,
e) sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 142062,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Część nr 2 zamówienia: „Budowa placu zabaw przy ulicy Makowej w Chełmie”, obejmująca:
Etap I – opracowanie koncepcji
a) opracowanie koncepcji zagospodarowania działki i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed wykonaniem docelowych projektów

Etap II – opracowanie dokumentacji projektowej
a) wykonanie opracowań będących przedmiotem zamówienia zgodnie z wiedzą techniczną
i obowiązującymi przepisami, w zakresie niezbędnym do realizacji zadania,
b) uzyskanie wszelkich niezbędnych materiałów, warunków technicznych, uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
c) opracowanie dokumentacji zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, oraz wymogami określonymi przez Normy (m. in. PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177) z zakresu budowy
i wyposażenia placów zabaw,
d) opracowanie i przekazanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej wraz z kartami technicznymi, atestami oraz certyfikatami zamontowanych urządzeń,
e) zastosowane rozwiązania architektoniczne, techniczne oraz komunikacyjne mają zapewnić wysokie walory funkcjonalne, estetyczne obiektu a także wysoką klasę bezpieczeństwa użytkowania.
Etap III – roboty budowlano-montażowe
a) przygotowanie terenu pod realizację inwestycji, roboty ziemne związane z wykonaniem połączeń poszczególnych urządzeń z gruntem,
b) dostawa i montaż zatwierdzonych przez Zamawiającego urządzeń zabawowych ujętych
w dokumentacji projektowej wraz z wyposażeniem dodatkowym,
c) zwiezienie urobku i wyprofilowanie górki saneczkowej,
d) usytuowanie urządzeń w lokalizacjach wskazanych w dokumentacji z zachowaniem wszelkich niezbędnych stref bezpieczeństwa oraz odległości wymaganych prawem,
e) wykonanie obrzeży trawnikowych z PVC,
f) wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku na całym terenie placu zabaw wraz z odwodnieniem terenu,
g) wykonanie ogrodzenia placu zabaw,
h) prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 134248,38 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa obiektów rekreacyjnych w ramach Budżetu Obywatelskiego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Część nr 3 zamówienia: „Siłownia plenerowa przy Szkole Podstawowej Nr 7 im. gen. Władysława Sikorskiego w Chełmie”, obejmująca:

Etap I - Prace projektowe-koncepcja
a) opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu i uzyskanie akceptacji Zamawiającego przed wykonaniem docelowych projektów

Etap II - Roboty budowlane
a) wykonanie projektu zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem warunków, uzgodnień, opinii, ekspertyz i decyzji administracyjnych oraz zgłoszeń warunkujących zrealizowanie prac budowlanych i przekazanie obiektu do użytkowania i jego eksploatacji,
b) roboty ziemne związane z wykonaniem połączenia konstrukcji z gruntem,
c) montaż urządzeń siłowni zewnętrznej,
d) zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych,
e) montaż tablicy informacyjnej,
f) rekultywacja terenu,
g) prace porządkowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 35428,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Cena w ofercie nieodrzuconej nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.

W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201720,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu w oparciu o art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Cena w ofercie nieodrzuconej nie mieści się w limicie ustalonym przez Zamawiającego. Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pokrycia finansowego.

W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52016,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52016,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52016,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIT PARK Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562310727

7.3.3) Ulica: Turkusowa

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52016,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.