eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce Opolskie › Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO STRZELCE OPOLSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530558401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Moniuszki 7

1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774613485

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strzelce@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-strzelce-opolskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7364b766-e695-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00297390

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00251885/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa budynku kancelarii potrójnej dla l. Kadłub, Spórok, Osiek

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00253107

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kancelarii dla obsługi trzech leśnictw: Kadłub, Spórok, Osiek Nadleśnictwa Strzelce Opolskie wraz z infrastrukturą, w miejscowości Kadłub gmina Strzelce Opolskie wg projektu indywidualnego, w technologii tradycyjnej, o wymiarach 10,80m x 13,40m wraz z zagospodarowaniem działki nr ew. 1480 oraz instalacjami wod-kan
i elektrycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262311-4 - Betonowanie konstrukcji

45262310-7 - Zbrojenie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Celem prowadzonego postępowania jest udzielenie zamówienia na wybudowanie budynku kancelarii potrójnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Osiągniecie tego zamierzenia wymaga m.in. kompleksowego projektu budowlanego budynku oraz projektu przyłącza wod-kan do projektowanego budynku. Z uwagi na to, że dokumentacja SWZ prowadzonego postępowania nie zawiera drugiego z w/w projektów, co zostało ujawnione już po wszczęciu postępowania, dalsze jego procedowanie stało się bezprzedmiotowe, gdyż niemożliwe jest, aby w tym postępowaniu osiągnąć cel jakim jest dla Zamawiającego uzyskanie w pełni funkcjonalnego budynku na potrzeby administracyjne kancelarii dla 3 leśnictw. Oznacza to, iż zachodzi potrzeba znaczącego poszerzenia zakresu przedmiotu zamówienia o prace polegające na wykonaniu przyłącza wod-kan, które z uwagi na istniejące uwarunkowania sieci, będą musiały być wykonane w ciągu drogi publicznej. Okoliczność ta wymusza dokonanie dodatkowych uzgodnień z zarządcą drogi, tak aby wykonanie dokumentacji projektowej, a w jej następstwie robót budowlanych, było
w pełni możliwe. Podsumowując, dalsze prowadzenie postępowania w aktualnym kształcie jest nieuzasadnione, bowiem nie doprowadzi do osiągnięcia celu jakim jest wybudowanie budynku kancelarii potrójnej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
Mając powyższe na uwadze zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 256 Pzp, zgodnie z którym „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”. Jak wskazuje się w literaturze przedmiotu przepis ten ma przeciwdziałać pozyskiwaniu nieodpowiednich lub niepożądanych świadczeń. Urzeczywistnia więc zasady celowości i efektywności wydatków publicznych. Co więcej, pośród okoliczności, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzenia postępowania, wymienia się w szczególności ujawnienie się potrzeby znacznego rozszerzenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia (tak: komentarz do ustawy PZP pod redakcją Huberta Nowaka, Mateusza Winiarza. Urząd Zamówień Publicznych,Warszawa 2021), z czym mamy do czynienia w niniejszym przypadku.
Jak wykazano powyżej, w toku postępowania ujawniono okoliczność powodującą, iż dalsze jego prowadzenie nie jest uzasadnione, co powoduje, iż unieważnienie postępowania na przywołanej podstawie prawnej jest w pełni zasadne, a zarazem konieczne.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.