eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Wdrożeniu układu wysokościowego PL-EVR2007-NH - etap III: Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu słupeckiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wdrożeniu układu wysokościowego PL-EVR2007-NH – etap III: Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu słupeckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 20

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat-slupca@powiat-slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2022.html?pid=9012

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wdrożeniu układu wysokościowego PL-EVR2007-NH – etap III: Realizacja projektu technicznego modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu słupeckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b2d37be-eafe-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297379

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211264/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350239,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem prac geodezyjnych jest modernizacja szczegółowej osnowy wysokościowej na obszarze powiatu słupeckiego w celu wdrożenia układu wysokościowego PL-EVRF2007-NH – etap III, polegająca na realizacji w terenie uprzednio opracowanego
i zatwierdzonego projektu technicznego przyjętego do państwowego zasobu geodezyjnego i zarejestrowanego pod nr P.30223.2022.620. Przedmiotem zamówienia są następujące prace geodezyjne:
1) stabilizacja 479 punktów osnowy wysokościowej, w tym: 427 ścienne, 52 naziemne,
2) zawiadomienia o umieszczeniu znaków - 479 sztuki,
3) sporządzenie opisów topograficznych dla nowych i istniejących znaków - 722 sztuk,
4) wykonanie 958 zdjęć fotograficznych (w bliższej i dalszej perspektywie) dla każdego nowego znaku,
5) wykonanie pomiarów punktów osnowy wysokościowej,
6) wykonanie obliczeń i wyrównanie sieci,
7) określenie współrzędnych płaskich oraz wysokości punktów osnowy wysokościowej
w państwowym systemie odniesień przestrzennych w układzie PL-KRON86-NH
oraz w układzie PL-EVRF2007-NH,
8) uzupełnienie opisów topograficznych danymi pomiarowymi,
9) wykonanie plików wsadowych do bazy danych BDSOG w formacie *.giv zgodnie
z zaleceniami instrukcji programu GEO- INFO.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SWZ „Warunki techniczne”.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych,
a brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania.
4. Warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte zostały również w Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355000-1 - Usługi pomiarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 350000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LUKAGO Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762492721

7.3.3) Ulica: ul. Parkowa 23D,

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 350000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 133 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.