eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Wiśnicz › "Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu wraz z budową i przebudową wewnętrznych instalacji"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu wraz z budową i przebudową wewnętrznych instalacji”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Nowym Wiśniczu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319983

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leksandrowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-720

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_nowy_wisnicz@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.sw.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu wraz z budową i przebudową wewnętrznych instalacji”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2960f95c-782b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00297245

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu wraz z przebudową wewnętrznych instalacji.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00011451/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2194685,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45216113-9 – Więzienia
45111100-9 – Roboty rozbiórkowe
45400000-1 – Roboty wykończeniowe
45261000-4 – Izolacje zewnętrzne
45331000-6 – Instalowanie urządzeń grzewczych
45332200-5 – Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 – Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 – Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45210000-2 – Roboty budowlane w zakresie

1. Rodzaj zamówienia: robota budowlana.
2. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku administracji w Zakładzie Karnym w Nowym Wiśniczu wraz z budową i przebudową wewnętrznych instalacji”, zgodnie z dokumentacją projektową CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 45210000-2
3. Zakres prac obejmuje m. in.:
1) roboty rozbiórkowe i porządkowe,
2) roboty budowlano montażowe,
3) wykonanie instalacji c.o.,
4) montaż stolarki budowlanej,
5) wykonanie instalacji klimatyzacji,
6) wykonanie instalacji: elektrycznych i teletechnicznych,
7) wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej,
9) wywóz gruzu i odpadów.

4. Szczegółowy zakres prac oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają:
1) Dokumentacja projektowa zawierająca: projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót, nadzory autorskie, decyzje pozwolenia na budowę - w załącznikach do SWZ,
UWAGA: W związku z przyjęciem rozliczenia ryczałtowego za wykonane prace, przedstawione przez Zamawiającego przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót stanowią jedynie dokument poglądowy i pomocniczy.
2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i instalacyjnych
(STWiORB) oraz - załącznik do SWZ,
3) Wzór umowy – załącznik nr 10 do SWZ,
4) Gwarancja na wykonane roboty budowlane, użyte materiały oraz zamontowane urządzenia – min 60 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po zakończeniu odbioru końcowego robót.
5) Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) oraz powinny być nowe bez wad.
6) Roboty będą wykonywane na nieruchomości czynnej (siedziba ZK Nowy Wiśnicz), należy więc przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego. Zamawiający wymaga, by prace były wykonywane w dni robocze w godzinach od 7.30 do 18.00 (w godzinach, w których otwarta jest siedziba ZK).
7) Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia i przedłożenia umowy ubezpieczeniowej na żądanie Zamawiającego na kwotę 800 000,00 zł
8) Zamawiający stosownie do art. 95 ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie prace fizyczne związane z wykonaniem wszystkich robót objętych zamówieniem wskazanych i opisanych w SWZ oraz załącznikach do niej, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowiska nadzoru tj.: kierownika budowy oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
9) Realizując obowiązek wskazany w punkcie powyższym niniejszego rozdziału Wykonawca winien złożyć w Formularzu oferty oświadczenie odnośnie wymaganego zatrudnienia.
10) Szczegółowe wymagania dotyczące obowiązku zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy zostały określone we wzorze umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
11) Zaleca się, aby Wykonawca dokonał oględzin nieruchomości, na terenie której mają być wykonywane roboty oraz zdobył wszelkie informacje (w tym szczegółowo przeanalizował zapisy niniejszej SWZ i załączników), które mogą być konieczne do wykonania prac i prawidłowej wyceny wartości robót.
12) Wykonawca winien dokonać oględzin terenu ponieważ wjazd na teren Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu jest uwarunkowany rozmiarem istniejących już bram wjazdowych.
Rozmiary bram:
Brama główna wjazdowa: wys. 3,60 m szer. 2,60 m
Brama przejazdowa z bram gospodarczych na teren przyległy do budynku administracji: wys. 4,10 m szer. 3,60 m
13) W czasie realizacji prac budowlanych Zamawiający po za terenem budowy nie zapewnia miejsca do składowania materiałów budowlanych oraz wytworzonych odpadów,
14) Do każdej z nazw firm, znaków firmowych, itp., które zostały wymienione w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania oraz przedmiarach robót (stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji) – dodaje się słowa „lub równoważne”. Przez słowo „równoważne” zamawiający rozumie rozwiązania techniczne, materiały lub urządzenia o nie gorszych parametrach niż wskazane w opisach. Wszelkie towary określone w dokumentacji, a pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać, aby spełnić wymagania zamawiającego. Wykonawca może zaproponować zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. W takim przypadku wykonawca jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego towary (materiały i urządzenia) spełniają określone przez zamawiającego wymagania (kryteria równoważności). Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN-EN (normy zharmonizowane). Wykonawca ma obowiązek posiadać dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie wszystkich zastosowanych materiałów i urządzeń (atesty, aprobaty techniczne, świadectwa jakości i inne niezbędne dokumenty).
15) Każdorazowo przy wejściu i wyjściu z terenu Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu pracownicy będą poddawani kontroli rzeczy, odzieży, pojazdów i narzędzi zgodnie z rozporządzeniem rady ministrów z dnia 23 grudnia 2019 r. w sprawie szczegółowego trybu działań funkcjonariuszy Służby więziennej podczas wykonywania czynności służbowych.
16) poddanie się kontroli zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 9 kwietnia 2010 r. o Służbie Więziennej
17) Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu na etapie realizacji zamówienia wykaz wszystkich narzędzi, które będą używane w czasie realizacji zadania gdyż stanowią one przedmioty niedozwolone, które powinny być ewidencjonowane i odpowiednio zabezpieczone na terenie Zakładu Karnego.
18) W czasie prowadzenia prac na terenie Zakładu Karnego jest ograniczona możliwości zamontowania dźwigu transportowego, jedynie w sytuacji każdorazowego demontażu urządzenia przed zakończeniem prac w danym dniu, ograniczenie to wynika ze względów bezpieczeństwa jednostki.
19) Wykonawca winien uwzględnić, że prowadzone prace będą w budynku gdzie znajdują się pomieszczenia administracyjne Zakładu Karnego w Nowym Wiśniczu w których przebywają funkcjonariusze i pracownicy realizujący swoje obowiązki służbowe.
20) Przed wbudowaniem jakichkolwiek wyrobów budowlanych i urządzeń uzyskanie akceptacji Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego na ich zastosowanie;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45216113-9 - Roboty budowlane w zakresie budynków więziennych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2680000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2680000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2680000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Państwowe ROBUT

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 868-000-37-33

7.3.4) Miejscowość: Nowy Wiśnicz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2680000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-04-15 do 2021-09-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.