eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Policzna › Dowóz uczniów do szkół Gminy Policzna w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów do szkół Gminy Policzna w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICZNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223882

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 11

1.5.2.) Miejscowość: Policzna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-720

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486770039

1.5.8.) Numer faksu: 486770051

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@policzna.ugm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół Gminy Policzna w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17c0b104-1d05-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072498/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół Gminy Policzna w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana
informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków
określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem systemu FINN E
Zamówienia Publiczne na stronie na stronie: https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto w Systemie e-ZP.
Rejestracja i korzystanie z Systemu E-ZP jest bezpłatne.
Zaleca się rejestrację konta w Systemie e-ZP na adres email wskazany w formularzu ofertowym.
Użytkownik niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu. Jest to równoznaczne z
tym, że użytkownicy niezarejestrowani nie posiadają dostępu do wszystkich funkcjonalności systemu.
Dokonując rejestracji Wykonawca akceptuje Regulamin korzystania z Systemu E-Zamówienia Publiczne Urzędu Gminy w Policznie.
W Systemie E-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-Zamówienia Publiczne) oraz
filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja,
zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie oferty). Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych Systemu E-ZP: a.
Format kodowania treści w obrębie Systemu - UTF8, b. Komunikacja pomiędzy przeglądarką Wykonawcy, a serwerem jest
wykonywana przy użyciu bezpiecznego protokołu HTTPS, c. Oznaczeniem czasu odbioru danych przez System jest data oraz
dokładny czas (hh:mm:ss) - czas lokalny serwera synchronizowany odpowiednim źródłem czasu.
Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Systemu (tj. informacje dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych
danych oraz kodowania i oznaczania czasu przekazania danych): a. stały dostęp do sieci Internet i minimalna prędkość połączenia
internetowego nie mniejsza niż 512 kb/s; b. zaktualizowana przeglądarka internetowa Chrome w wersji 77 i późniejsze lub Mozilla
Firefox w wersji 63 i późniejsze; c. system operacyjny Microsoft Windows 7 i późniejsze lub Apple macOS 10.14 i późniejsze,
dystrybucje systemu Linux.
Złożenie oferty/ wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu/ oferty dodatkowej w trybie podstawowym/ oferty ostatecznej/
oferty dodatkowej poprzez System e-ZP wymaga posiadania przez Wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub
podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcę będą
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi.
2) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający Gmina Policzna z siedzibą przy ul. B.Prusa 11, 26-720 Policzna
3) Zamawiający i jego pełnomocnik wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może Pani/Pan skontaktować się pod adresem
e-mali: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie, kierując korespondencję pod adres siedziby Zamawiającego.
4) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie
niniejszego zamówienia,
5) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy oraz umowy dofinansowania (jeżeli dotyczy),
6) ww. dane osobowe będą przechowywane odpowiednio: - przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego albo przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli okres
obowiązywania umowy przekracza 4 lata; - do czasu przeprowadzania archiwizacji dokumentacji - w zakresie określonym w przepisach o archiwizacji,
Zakres danych określa Rozdział 15 punkt 2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.FIN.271.03.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiot zamówienia obejmuje dowóz uczniów do placówek oświatowych( Zespół Placówek Oświatowych Policzna oraz Zespół Szkolno-Przedszkolny w Czarnolesie) na terenie gminy Policzna wraz z odwiezieniem tych uczniów po zajęciach do miejsca ich zamieszkaniaw okresie od dnia 01 września 2023 - do 28 czerwca 2024 r. jak również zapewnienie opieki przewożonym dzieciom w czasie przejazdu i przy wsiadaniu oraz wysiadaniu z pojazdów.
2.Szczegółowy wykaz szkół, tras oraz ilości uczniów przewożonych na poszczególnych trasach zawiera załącznik nr 1 do SWZ Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany organizacji tras przejazdu.
3. Dowóz i odwóz uczniów do i z placówek odbywać się będzie w dni nauki szkolnej, ustalone w oparciu o rozporządzenie wydane na podstawie art. 47 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2023 r., poz. 900 tj.).
4. W przypadku odpracowania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć lub organizacji zajęć opiekuńczo-wychowawczych przez szkołę, wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
5. Przewozy odbywać się będą na podstawie szczegółowego harmonogramu opracowanego przez Dyrektorów Szkół i przekazanego Wykonawcy.
6. Zamawiający wymaga aby autobusy, którymi świadczona będzie usługa transportu uczniów były w pełni sprawne technicznie. Wykonawca w tym zakresie jest zobowiązany do przestrzegania przepisów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego
wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 ze zm).
7. Dowóz i odwóz uczniów ze szkół ma następować bez względu na warunki atmosferyczne i awaryjność pojazdów (z wyłączeniem działania sił wyższych np. zaspy śnieżne, przełomy i zatory drogowe, powodzie itp.).
8. Środki transportu pod względem liczby miejsc mają być dostosowane do ilości przewożonych dzieci na poszczególnych trasach zgodnie z załącznikiem Nr 1 do specyfikacji
9. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca.
10. W razie awarii Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-01 do 2024-06-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający oceni jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone.
2. Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
- cena brutto (C) – waga 60% (60 pkt.)
- czas podstawienia autobusu zastępczego (CZ)- waga 40% (40 pkt.)

cena brutto najniższa spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
cena brutto (C)= ------------------------------------------------------------------------------ x 60 pkt. cena brutto oferty badanej

czas podstawienia autobusu zastępczego(CZ)
15 minut - 40 pkt.
16-20 minut – 30 pkt.
21-25 minut – 20 pkt.
25-30 minut – 10 pkt
Następnie dla poszczególnych ofert nastąpi zsumowanie punktów według wzoru: W=C+CZ
W- łączna suma punktów dla ocenianej oferty
Maksymalną ilość punktów jaką , po uwzględnieniu wag, może uzyskać oferta wynosi 100 pkt. Wszystkie obliczenia będądokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria, podpisując umowę, której wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykazania co najmniej dwóch usług, polegających na dowozie uczniów do szkół w okresie ostatnich trzech lat przedupływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniemrodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego dostawa ta została wykonana. W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a Pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.
2) Dysponowania odpowiednią ilością pełnoletnich opiekunów oraz odpowiednią ilością kierowców z wymaganymi
uprawnieniami i kwalifikacjami zawodowymi. Wykazując spełnianie warunku udziału w postępowaniu w wykazie osób należy podać informację na temat ich kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywania przez nie czynności
3) Dysponowania niezbędną ilością autobusów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i transporcie osób, zapewniających bezpieczeństwo i komfort jazdy, przeznaczonych do użycia podczas realizacji przedmiotowego zamówienia.
4) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca musi posiadać licencję na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180)
5. Wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek, o którym mowa w ust 1 pkt 1 musi być spełniony przez co
najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który zrealizuje usługę objętą
zamówieniem, do której uprawnienia wskazane w ust. 1 pkt 1 są wymagane.
6. Wykonawca potwierdza spełnienie powyższych warunków udziału w postępowaniu poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 3 do SWZ.
7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
8. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunkówprawnych.
9. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą
polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
10. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający żąda od Wykonawcy:
1.Posiadania licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób lub zezwolenie na wykonanie zawodu przewoźnika
drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 180)
2. Wykazania co najmniej dwóch usług, polegających na dowozie uczniów do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem
terminu składania ofert
3. Dysponowania odpowiednią ilością pełnoletnich opiekunów oraz odpowiednią ilością kierowców z wymaganymi uprawnieniami i
kwalifikacjami zawodowymi
4. Dysponowania niezbędną ilością autobusów dopuszczonych do ruchu według obowiązujących przepisów o ruchu drogowym i
transporcie osób, zapewniających bezpieczeństwo i komfort jazdy, przeznaczonych do użycia podczas realizacji przedmiotowego
zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca potwierdza brak
przesłanek wykluczenia z postępowania poprzez złożenie wraz z ofertą oświadczenia, sporządzonego zgodnie ze wzorem,
określonym w Załączniku Nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
składa każdy z Wykonawców. potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) o braku postaw wykluczenia z postępowania i
spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp - zgodnie ze wzorem stanowiącym
Załącznik Nr 3 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gwpoliczna.e-zp.finn.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.