Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00188248/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2022 r., z podziałem na 6 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523705717
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6183561.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2022 r., z podziałem na 6 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15987c91-dcbc-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025716/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188248/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.34.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 838770,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 86525,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 63445,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 233800,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 235336,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 6:- demontaż istniejących barier drogowych linowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych linowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych linowych BLC-3 (N2W4A) i BL-4 (N2W4A) z rozstawem słupków z kształtownika stalowego C 100 od 1,0 m do 3,0 m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34928110-2 - Bariery drogowe
4.5.5.) Wartość części: 19664,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52158,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55565,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52158,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Częściowy montaż i demontaż barier - P.H.U. KRYSMET Krystian Zieliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68884,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70470,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68884,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.3) Ulica: Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100060,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30208,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.3) Ulica: Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42367,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160180,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161046,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160180,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.3) Ulica: Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226074,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198381,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206854,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198381,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421
7.3.3) Ulica: Południowa 37
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227963,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17018,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17018,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17018,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264
7.3.3) Ulica: Tartaczna 20
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-749
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Częściowy montaż i demontaż barier - P.H.U. KRYSMET Krystian Zieliński
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18036,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Opracowanie ekspertyzy technicznej budowlanej i instalacyjnej oraz dokumentacji projektowej zamiennej dla zadania w m. Grupa pn. "Budowa ośrodka szkolenia" - zadanie 11618.
- wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu inwentaryzacji powykonawczej wraz ze wskazaniem robót budowlanych do wykonania oraz oceną stanu technicznego i kosztorysem dla zad. 11610, 11611, 11613
- Dostawa akcesoriów do biopsji mammotomicznej
- Dostosowanie budynku szkoły do wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej: montaż drzwi pożarowych oraz wykonanie instalacji sygnalizacji pożarowej i systemu oddymiania klatki schodowej.
- Przeglądy i konserwacje agregatów wody lodowej, agregatów skraplających, agregatów chłodniczych dla komór mroźnych i chłodniczych, pomp ciepła, klimatyzatorów freonowych i klimakonwektorów
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I SIECIOWEGO
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Czatkowach (dz. nr 76)
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1388C Łasin - Mędrzyce -Lisnowo w km 2+300 do 3+070 o długości 0,770 km w miejscowości Bogdanki
- Dostawa znaków drogowych pionowych, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz rur do montażu znaków dla potrzeb Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 2 zadania.
więcej: Bariery drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.