eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2022 r., z podziałem na 6 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2022 r., z podziałem na 6 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523705717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/618356

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem na drogach wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w 2022 r., z podziałem na 6 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15987c91-dcbc-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296773

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025716/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Montaż barier drogowych stalowych wraz z dostawą i demontażem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188248/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW.N4.361.34.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 838770,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 0 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 86525,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 63445,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 233800,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 1 – 5:
- demontaż i ponowny montaż istniejących barier stalowych (przechylonych/ przewróconych, które nadają się do dalszej eksploatacji) w tej samej lokalizacji;
- demontaż istniejących barier drogowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A);
- demontaż barier drogowych rurowych (typu trzepak) wraz z wywozem w miejsce wskazane przez Zamawiającego i rozładunkiem;
- montaż wraz z dostawą barier drogowych rurowych (typu trzepak – długość przęsła 2,00 m) w lokalizacji po demontażu uszkodzonych;
- dostawa barier stalowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m: komplet, tj. prowadnica, słupki h=1 900mm, pas profilowy (odciąg), wysięgniki, przekładki, wsporniki, śruby, podkładki, światła odblaskowe, łączniki ukośne, obejmy słupka, zakończenia barier itp. (N2W5A) wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego;
- dostawa kompletnych barier stalowych łukowych typu U-14a z rozstawem słupków co 4m komplet, słupki h – 1 900mm, elementy odblaskowe wraz z dowozem i rozładunkiem – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego (N2W5A);
- dostawa elementów odblaskowych U-1c wraz z systemem mocowań (śruby, podkładki itp.) – dostawa na adres wskazany przez Zamawiającego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 235336,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie obejmuje następujący zakres robót dla części nr 6:
- demontaż istniejących barier drogowych linowych wraz z wywozem i rozładunkiem (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) oraz zasypanie dołków po słupkach;
- utylizacja zdemontowanych, uszkodzonych barier drogowych linowych oraz słupków;
- montaż wraz z dostawą barier stalowych linowych BLC-3 (N2W4A) i BL-4 (N2W4A) z rozstawem słupków z kształtownika stalowego C 100 od 1,0 m do 3,0 m.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 oraz wzór umowy stanowiący załączniki nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34928110-2 - Bariery drogowe

4.5.5.) Wartość części: 19664,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52158,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55565,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52158,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264

7.3.3) Ulica: Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowy montaż i demontaż barier - P.H.U. KRYSMET Krystian Zieliński


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68884,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70470,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68884,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100060,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30208,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42367,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160180,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161046,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160180,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 226074,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198381,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206854,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198381,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: M.K. STELLA Konrad Marek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661921421

7.3.3) Ulica: Południowa 37

7.3.4) Miejscowość: Koło

7.3.5) Kod pocztowy: 62-600

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 227963,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17018,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17018,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17018,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TB INFRA Mariusz Życiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342355264

7.3.3) Ulica: Tartaczna 20

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-749

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowy montaż i demontaż barier - P.H.U. KRYSMET Krystian Zieliński


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18036,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.