eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dost. odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dost. odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001867

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C.K. Norwida 25

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-375

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.zampub@upwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://upwr.logintrade.net/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dost. odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a455e551-282b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296675

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00226539/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I0CZZ000.271.58.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65659,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019.z podziałem na 2 części:

Część nr I – Materiały laboratoryjne zużywalne

1.1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w arkuszu kalkulacyjnym stanowiących ząłacziki od nr. 3.1 do 3.2 do SWZ w zakresie części 1 i 2.

Zamawiający informuje, iż określił w arkuszach kalkulacyjnych zamawiane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie posiada produkty pakowane w wielkościach innych niż w kombinacji wyszczególnionej przez Zamawiającego, to Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę ilości
i wielkości produktów takiej, która będzie gwarantowała, co najmniej zrealizowanie zapotrzebowania określonego przez Zamawiającego.



Powyższe oznacza, że:
Zamawiający zastrzega, że możliwe jest jedynie alternatywne zaoferowanie produktów o wielkościach mniejszych niż wymagane (np. gdy przedmiotem zamówienia jest produkt 2 szt. x 1L odczynnika, to Zamawiający dopuszcza ofertę 4 szt. x 0,5L odczynnika, ale nie dopuszcza 1 szt. x 2l odczynnika).
W przypadku, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości wyszczególnionych w tabeli produktów z powodu sposobu konfekcjonowania przez Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację tych ilości przy zastosowaniu zasad zaokrąglania w górę tj. zaoferowania przez Wykonawców i wskazania w kolumnie 6 załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ takiej ilości i wielkości opakowań, którą Zamawiający będzie musiał kupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie wskazane w kolumnach nr 3-5, załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
Ryzyko poprawnego zaoferowania ilości i wielkości opakowań w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
2.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego, według zestawienia w arkuszu kalkulacyjnym stanowiący załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ (stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę).

2.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, dla którego okres przydatności do użycia wynosi 3 miesiące.
2.5 Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Katedry Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych, Wydział Biotechnologii i Nauk
o Żywności, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław.
5. Warunki gwarancji i rękojmi:
5.1. Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji, z wyjątkiem testów enzymatycznych, dla których wymagany okres gwarancji wynosi 3 miesiące.
5.2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, tj. po podpisaniu protokołu odbioru zamówienia. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał cech określonych w zamówieniu, które uniemożliwią prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem korzystanie z przedmiotu zamówienia, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu lub usunięcia niezgodności, tak aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego.
6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 65659,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa odczynników chemicznych i biochemicznych, materiałów zużywalnych oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu pt.: PROWASTE Wykorzystanie surowców odpadowych białkowo-węglowodanowych w biorafineriach (Protein-fibre biorefinery for scattered material streams) finansowego na podstawie umowy nr FACCE SURPLUS/II/PROWASTE/01/2018 zawartej w dniu 07.01.2019.z podziałem na 2 części:

Część nr II – Odczynniki do analizy składu chemicznego oraz właściwości biologicznych produktów żywnościowych

1.1. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany ilościowo i rodzajowo w arkuszu kalkulacyjnym stanowiących ząłacziki od nr. 3.1 do 3.2 do SWZ w zakresie części 1 i 2.

Zamawiający informuje, iż określił w arkuszach kalkulacyjnych zamawiane ilości przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie posiada produkty pakowane w wielkościach innych niż w kombinacji wyszczególnionej przez Zamawiającego, to Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę ilości
i wielkości produktów takiej, która będzie gwarantowała, co najmniej zrealizowanie zapotrzebowania określonego przez Zamawiającego.



Powyższe oznacza, że:
Zamawiający zastrzega, że możliwe jest jedynie alternatywne zaoferowanie produktów o wielkościach mniejszych niż wymagane (np. gdy przedmiotem zamówienia jest produkt 2 szt. x 1L odczynnika, to Zamawiający dopuszcza ofertę 4 szt. x 0,5L odczynnika, ale nie dopuszcza 1 szt. x 2l odczynnika).
W przypadku, gdy nie jest możliwa dostawa dokładnej ilości wyszczególnionych w tabeli produktów z powodu sposobu konfekcjonowania przez Wykonawców, Zamawiający dopuszcza modyfikację tych ilości przy zastosowaniu zasad zaokrąglania w górę tj. zaoferowania przez Wykonawców i wskazania w kolumnie 6 załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ takiej ilości i wielkości opakowań, którą Zamawiający będzie musiał kupić, aby zostało zrealizowane jego zapotrzebowanie wskazane w kolumnach nr 3-5, załącznika nr 3.1 i 3.2 do SWZ.
Ryzyko poprawnego zaoferowania ilości i wielkości opakowań w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
2.2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia jednorazowo w ilościach i rodzajach zgodnych z zamówieniem Zamawiającego, według zestawienia w arkuszu kalkulacyjnym stanowiący załącznik nr 3.1 i 3.2 do SWZ (stosownie do części na którą Wykonawca składa ofertę).

2.3 Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, w oryginalnych opakowaniach producenta, dla którego okres przydatności do użycia wynosi 3 miesiące.
2.5 Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.

4. Miejscem dostarczenia przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. Katedry Rozwoju Funkcjonalnych Produktów Żywnościowych, Wydział Biotechnologii i Nauk
o Żywności, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. Chełmońskiego 37, 51-630 Wrocław.
5. Warunki gwarancji i rękojmi:
5.1. Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia 12 miesięcy gwarancji, z wyjątkiem testów enzymatycznych, dla których wymagany okres gwarancji wynosi 3 miesiące.
5.2. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od momentu dostarczenia przedmiotu zamówienia do Zamawiającego, tj. po podpisaniu protokołu odbioru zamówienia. W przypadku gdy przedmiot zamówienia nie będzie posiadał cech określonych w zamówieniu, które uniemożliwią prawidłowe i zgodne z przeznaczeniem korzystanie z przedmiotu zamówienia, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia stwierdzenia niezgodności przedmiotu zamówienia z wymaganiami do dnia odebrania nowego produktu lub usunięcia niezgodności, tak aby przedmiot zamówienia spełniał wymagania Zamawiającego.
6. Warunki płatności: szczegółowe warunki i sposób płatności zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ .

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 19985,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39662,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67081,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39662,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Idalia Ludwikowscy Sp. J.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228

7.3.3) Ulica: Marii Fołtyn 10

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-615

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39662,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10066,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18444,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10066,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IDALIA Ludwikowscy Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 005114228

7.3.3) Ulica: Marii Fołtyn 10

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-615

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10066,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.