eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotów › Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Blękwit oraz dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych i placów zabaw na terenie sołectw w Gminie Złotów



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Blękwit oraz dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych i placów zabaw na terenie sołectw w Gminie Złotów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791419

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 7

1.5.2.) Miejscowość: Złotów

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48672635305

1.5.8.) Numer faksu: +48672635305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminazlotow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazlotow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.gminazlotow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Blękwit oraz dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych i placów zabaw na terenie sołectw w Gminie Złotów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0037fb5f-e320-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027031/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w m. Blękwit

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193215/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

roboty budowlane związane z realizacją projektu w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020, pn.: „Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego w miejscowości Blękwit.”
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1.1 Formowanie terenu – roboty ziemne;
1.2 Dostawę i montaż urządzeń zabawowych, wraz z wykonaniem w strefach bezpieczeństwa nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 30 cm na geowłókninie:
a) zjeżdżalnia na skarpie,
b) piaskownica,
c) zestaw zabawowy typu zamek,
d) zjazd linowy,
e) sprężynowiec - huśtawka,
f) karuzela,
g) huśtawka,
h) piramida,
Urządzenia muszą posiadać atesty Państwowego Zakładu Higieny i odpowiednie certyfikaty oraz muszą spełniać normy bezpieczeństwa.
1.3 Dostawa i montaż elementów małej architektury:
a) ławka z oparciem (2 szt.),
b) kosz na śmieci,
c) kosz do segregacji odpadów trzykomorowy,
d) tablica edukacyjna,
e) tablica informacyjna.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym parametry urządzeń zabawowych, zawiera projekt budowlany oraz Specyfikacja techniczna wykonania o odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 90000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż elementów siłowni zewnętrznych i placów zabaw na terenie sołectw w Gminie Złotów wraz z wykonaniem w strefach bezpieczeństwa nawierzchni bezpiecznej z piasku gr. 30 cm na geowłókninie, zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń.
2.1 Stawnica
- huśtawka bocianie gniazdo o konstrukcji metalowej,
- karuzela potrójna wisząca z siedziskami płaskimi w konstrukcji metalowej,
- tablica z regulaminem placu zabaw.
2.2 Święta:
- zestaw zabawowy typu zamek - metalowy, w skład którego wchodzą 2 wieże z daszkami, ślizg metalowy, wejście drabinka, przejście rurowe między wieżami,
- wejście wspinaczkowe,
- gra kółko i krzyżyk,
- tablica z regulaminem placu zabaw.
2.3 Nowa Święta:
- urządzenie podwójne wahadło i twister na pylonie,
- urządzenie wioślarz na pylonie,
- urządzenie biegacz na pylonie,
- tablica z regulaminem placu zabaw.
2.4 Płosków:
- urządzenie podwójne wahadło i twister na pylonie,
- urządzenie wioślarz na pylonie,
- urządzenie biegacz na pylonie,
- tablica z regulaminem placu zabaw.
Wszystkie elementy zabawowe drewniane powinny być impregnowane metodą ciśnieniowo-próżniową, malowane powierzchniowo środkami ochronnymi oraz dekoracyjnymi , elementy metalowe winny być ocynkowane, malowane proszkowo.
Wypełnienia tj. daszki, barierki, siedziska wykonane z tworzywa HDPE. Urządzenia montowane na stopach stalowych, ocynkowanych, betonowane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139388,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158301,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139388,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa HYDRO Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773240081

7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 28

7.3.4) Miejscowość: Mosina

7.3.5) Kod pocztowy: 62-050

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139388,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie dla części 2 zamówienia, ponieważ w prowadzonym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie części 2 zamówienia publicznego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.