eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi B³onie › ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na terenie parku "BAJKA" w B³oniu.



Og³oszenie z dnia 2023-07-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na terenie parku „BAJKA” w B³oniu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina B³onie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271230

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: B³onie

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-870

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.blonie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.blonie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na terenie parku „BAJKA” w B³oniu.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-72eab427-142a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00296464

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00040300/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Ochrona osób i mienia w Parku Bajka

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/782792

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/782792

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/782792

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina B³onie – Urz±d Miejski w B³oniu z siedzib± w B³oniu, ul. Rynek 6, 05-870 B³onie. Dane kontaktowe: Urz±d Miejski w B³oniu, ul. Rynek 6,05-870 B³onie,tel. 22 725 30 04,fax. 22 725 30 67, email: ratusz@um.blonie.pl - kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie B³onie pod adresem iod@um.blonie.pl - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie - dokumentacja postêpowania zgodnie z ustaw± – Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”; - Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; - nie przys³uguje Pani/Panu: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników *** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.19.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia na terenie Parku „Bajka” w B³oniu obejmuj±cego Al. Norwida w B³oniu dz. ew. nr. 10/1, 10/2, 11//1, 11/2, 14, 15/2, 15, 3, 28, 29 obrêb 023 oraz 2/5, 4, 44/1 obrêb 27. Ochrona bezpo¶rednia w pe³nym zakresie oraz ca³odobowy monitoring obiektów. Miejscem wykonania zamówienia bêdzie Strefa Rekreacji i Turystyki na terenie parku „Bajka” w B³oniu, o ³±cznej powierzchni 27715m2 . Jest to teren ogrodzony, od pó³nocy graniczy z Miejskim Centrum Kultury, od wschodu z Al. C.K. Norwida, od zachodu terenem nale¿±cym do parafii ¦w. Trójcy, a od po³udnia z rzek± Rokitnic±.

Szczegó³owy zakres wykonania us³ugi, wytyczne i wymagania Zamawiaj±cego wobec Wykonawcy
zawarte s± w:
- za³±czniku nr 1a do SWZ (opis przedmiotu zamówienia),
- we wzorze umowy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79713000-5 - Us³ugi stra¿nicze

79714000-2 - Us³ugi w zakresie nadzoru

79715000-9 - Us³ugi patrolowe

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin p³atno¶ci za fakturê

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas reakcji patrolu samochodowego

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie us³ug ochrony osób i mienia, pozwalaj±c± na ¶wiadczenie us³ug ochroniarskich objêtych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dn.1 pa¼dziernika 2021 r . o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz.1995). 1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie precyzuje w tym zakresie ¿adnych wymagañ, których spe³nianie Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ w sposób szczególny.
1.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
dotycz±cej Wykonawcy:
a). wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych us³ug w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch zamówieñ o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto ka¿de, polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug ochrony osób i mienia wraz z za³±czeniem dowodów (referencji), i¿ us³ugi te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
b) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ 4 kwalifikowanymi pracownikami ochrony z min. 2 letnim do¶wiadczeniem, którzy bêd± pe³niæ ochronê na terenie parku „BAJKA” w B³oniu, wpisanymi na „listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej” prowadzon± zgodnie z ustaw± o ochronie osób i mienia.
Zasobu wiedzy i do¶wiadczenia nie mo¿na ³±czyæ. Przynajmniej jeden ze wspólnie ubiegaj±cych siê Wykonawców musi spe³niæ w ca³o¶ci warunek wymieniony w pkt 1.4. lit. a i b W przypadku korzystania z zasobów Podwykonawców lub podmiotów trzecich warunek ten spe³nia w ca³o¶ci Wykonawca lub Podwykonawca lub podmiot trzeci.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. O¶wiadczenie, z którego wynikaæ bêdzie, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy sk³adane bêdzie w pkt. 6 Formularza Oferty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego.
b) o¶wiadczenie Wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
5. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
6. aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w kwocie 6 000,00 PLN
(s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych).
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach, o których mowa w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany postanowieñ niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Strony mog± wprowadziæ w umowie ni¿ej wymienione zmiany:
2.1. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonywania rotacji pracowników ochrony pomiêdzy poszczególnymi obiektami bez dodatkowych kosztów. Taka zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
2.2. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do mo¿liwo¶ci zwiêkszenia lub zmniejszenia liczby personelu ochrony. Taka zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
2.3. Dopuszcza siê zmiany za porozumieniem stron harmonogramów, czêstotliwo¶ci obchodów oraz wyznaczonych tras kontrolnych, tak aby zapewniæ najlepsz± ochronê obiektów. Taka zmiana nie wymaga sporz±dzenia aneksu do umowy.
2.4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany:
- wysoko¶ci stawki podatku od towarów i us³ug,
- wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê (Dz. U. z 2020 , poz. 2207),
- zasada podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne,
- zasady gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
3. Wykonawca nie mo¿e przenie¶æ praw wynikaj±cych z niniejszej umowy na osoby trzecie, bez uprzedniej zgody Zamawiaj±cego, udzielonej w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci.
4. Niezale¿nie od zmian o których mowa powy¿ej wprowadza siê zasady dokonywania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, zgodnie z art. 439 ustawy Pzp:
a) zmiana wynagrodzenia zostanie okre¶lona w oparciu o miesiêczny „Wska¼nik cen towarów i us³ug konsumpcyjnych” publikowany w Komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego w sprawie wska¼nika cen towarów i us³ug okre¶laj±cy zmianê ceny towarów i us³ug w porównaniu z analogicznym miesi±cem roku poprzedniego, podanego dla pierwszego miesi±ca kalendarzowego przypadaj±cego po up³ywie 6 mcy od daty zawarcia Umowy;
b) warto¶æ publikowanego wska¼nika przekraczaj±ca 15,00% uprawnia Strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, przy czym pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia przypada po up³ywie 6 m-cy od daty zawarcia Umowy;
c) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia dotyczy tylko tej czê¶ci wynagrodzenia, która przys³uguje Wykonawcy za wykonanie tej czê¶ci Przedmiotu umowy, której realizacja przypad³a po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
d) maksymaln± warto¶æ zmiany wynagrodzenia, jak± dopuszcza Zamawiaj±cy w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 20%.
5. Wykonawca, którego wynagrodzenie zosta³o zmienione zgodnie z ust. 4 zobowi±zany jest do zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego podwykonawcy, z którym zawar³ umowê, w zakresie odpowiadaj±cym zmianom cen materia³ów lub kosztów dotycz±cych zobowi±zania podwykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-07-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/782792

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-08-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.