eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Laboratoria Przyszłości" dla Gminy Grodzisk Mazowiecki III



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 755 55 34 wew. 250

1.5.8.) Numer faksu: (22) 755 23 76

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. „Laboratoria Przyszłości” dla Gminy Grodzisk Mazowiecki III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d6125da-1cb5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296447

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
dot. korespondencji elektronicznej zawiera Rozdz. XIII SWZ i Rozdz. XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia 2016/679, zamawiający informuje, że:
1) administratorem danych osobowych osób fizycznych jest Burmistrz Grodziska Mazowieckiego,
2) Zamawiający wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pocztą elektroniczną na adres: email: abi@grodzisk.pl, tel.: 22 755 55 34,
3) dane osobowe osób fizycznych przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679 w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego - Oznaczenie sprawy: ZP.271.50.2023
4) w odniesieniu do danych osobowych osób fizycznych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 rozporządzenia 2016/679;
5) osoba fizyczna posiada:
a) na podstawie art. 15 rozporządzenia 2016/679 prawo dostępu do danych osobowych jej dotyczących;
b) na podstawie art. 16 rozporządzenia 2016/679 prawo do sprostowania swoich danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 rozporządzenia 2016/679 prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporządzenia 2016/679;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba fizyczna uzna, że przetwarzanie danych osobowych jej dotyczących narusza przepisy rozporządzenia 2016/679;
6) osobie fizycznej nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e rozporządzenia 2016/679 prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 rozporządzenia 2016/679;
c) na podstawie art. 21 rozporządzenia 2016/679 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych osób fizycznych jest art. 6 ust. 1 lit. c rozporządzenia 2016/679.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.50.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 7

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 1- Szkoła Podstawowa nr 1 w Grodzisku Mazowieckim

1. Fizyka w Walizce 8
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zestaw: Magnetyzm i elektromagnetyzm

Zestaw Magnetyzm z serii Fizyka w Walizce umożliwia przeprowadzenie doświadczeń z zakresu magnetyzmu i elektromagnetyzmu zgodnie z dołączonymi kartami pracy zawartymi w dołączonej instrukcji. Dzięki temu zestawowi uczniowie mogą badać typowe eksperymenty, takie jak badanie różnic między substancjami diamagnetycznymi, paramagnetycznymi i ferromagnetycznymi, liniami pola magnetycznego i prądem indukowanym z pola magnetycznego. Wszystkie elementy w zestawie są umieszczone w aluminiowej walizce wyściełanej gąbką

SKŁAD ZESTAWU:
3 x Oprawka do baterii typu D;
1 x Przezroczysta płytka akrylowa podtrzymująca magnesy trwałe i wspornik pod płytkę akrylową;
4 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm;
1 x Przełącznik przyciskowy;
1 x Paramagnetyczny pierścień aluminiowy (średnica 25 mm);
1 x Multimetr;
1 x Sonda magnetyczna;
1 x Lejek z tworzywa sztucznego;
10 x Kompasy kartograficzne;
2 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm;
2 x Magnesy sztabkowe;
1 x Opiłki żelazne (300g);
2 x Płytka stalowa;
1 x Pojedynczy zwój cewki i pięć zwojów cewki zatopione w płytce akrylowej;
1 x Przewodnik prostoliniowy zatopiony w płytce akrylowej;
1 x Długi przewodnik w kształcie cewki zatopionej w płytce akrylowej;
1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej

2. Fizyka w Walizce 5
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zestaw: Elektryczność cz.1

Zestaw Elektryczność cz. 1 z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie kilkunastu doświadczeń z zakresu elektryczności.

SKŁAD ZESTAWU:
1 x Płyta montażowa układów elektrycznych i elektrycznych;
1 x Woltomierz analogowy, 0-15V, 0-1,5V;
1 x Miliamperomierz 0-500mA, 0-50mA;
1 x Magnes walcowy;
4 x Rezystor 100 Ω;
2 x Rezystor 220 Ω;
2 x Rezystor 470 Ω;
2 x Rezystor 1 kΩ;
2 x Rezystor 4,7 kΩ;
2 x Rezystor 10 kΩ;
1 x Potencjometr 100 Ω;
2 x Kondensator 1000 uF;
4 x Oprawka do żarówki E10;
4 x Zwora;
1 x Pojemnik do dwóch baterii;
1 x Oprawka do pojedynczej baterii;
1 x Cewka indukcyjna 10mH;
1 x Kompas;
1 x Przełącznik uchylny;
1 x Przełącznik przyciskowy;
4 x Żarówka E10 3,5V;
4 x Żarówka E10 6V;
4 x Żarówka E10 12V;
1 x Rdzeń ferromagnetyczny (stalowa śruba heksagonalna i nakrętka);
2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony;
2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny;
1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony;
1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny;
2 x Multimetr;
1 x Instrukcja z kartami pracy

3. Fizyka w Walizce 6
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne


Zestaw: Elektryczność cz.2 rozszerzenie

Zestaw Elektryczność cz. 2 rozszerzenie z serii Fizyka w Walizce umożliwiający przeprowadzenie 9 doświadczeń z zakresu elektryczności


SKŁAD ZESTAWU:
1 x Rdzeń żelazny i podstawa transformatora;
1 x Cewka 600 zwojów;
1 x Cewka 1200 zwojów;
2 x Pojedynczy przełącznik dwupozycyjny (przełącznik SPDT)
1 x Przekaźnik;
1 x Brzęczyk piezoelektryczny;
2 x Silnik elektryczny stałoprądowy;
1 x Rurka gumowa;
2 x Śmigło z tworzywa sztucznego;
1 x Model silnika;
1 x Woltomierz analogowy;
1 x Potencjometr 100 Ω;
2 x Oprawka do żarówki E10;
2 x Zwora;
1 x Pojemnik do dwóch baterii;
1 x Oprawka do pojedynczej baterii;
1 x Przełącznik uchylny;
1 x Przełącznik przyciskowy;
2 x Żarówka E10 3,5V;
2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czerwony;
2 x Przewód z wtykami bananowymi 25 cm, czarny;
1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czerwony;
1 x Przewód z wtykami bananowymi 50 cm, czarny;
1 x Instrukcja z kartami pracy w formie elektronicznej


4. Chemia
Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Duży zestaw chemii organicznej i nieorganicznej
Zestaw zawiera 212 elementów, umożliwiających budowę bardzo szerokiej gamy struktur.

W skład zestawu wchodzą:
• atomy wodoru H, 14 szt., średnica 15 mm,
• atomy węgla C, 20 szt., średnica 22 mm,
• atomy tlenu O, 22 szt., średnica 22 mm,
• atomy azotu, 10 szt., średnica 22 mm,
• atomy siarki, 13 szt., średnica 22 mm,
• atomy fosforu, 7 szt., średnica 22 mm,
• atomy halogenków, 8 szt., średnica 15 mm,
• atomy metali 14 szt., średnica 22 mm,
• orbitale 2D, 18 szt. - wiązania średnie, 38 szt.,
• wiązania średnie, 12 szt.,
• wiązania długie giętkie, 36 szt.

5. Filament
Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200
Zawartość zestawu - 3 szt.
Rodzaj - PLA

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 2- Szkoła Podstawowa nr 2 w Grodzisku Mazowieckim

1. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych
Ilość: 2

Wymagane minimalne parametry techniczne

DNA STAGE VOCAL SET - podwójny zestaw do ręki

• Metoda modulacji: Π/4-DQPSK
• Zakres częstotliwości: 518-542 MHz (2x100 lub 4x50 kanałów)
• Współczynnik próbkowania: 48 kHz
• Szybkość transmisji: 204,8 kb/s
• Zakres dynamiki: >90 dB
• Całkowite zniekształcenie harmoniczne: <0,1%
• Czas opóźnienia transmisji dźwięku: <3 ms
• Współczynnik S/N: >96 dB
• Pasmo przenoszenia: 30 ~ 20 kHz
• Czułość RX: <-94 dBm
• Unikalny adres ID: tak

2. Pen 3D z akcesoriami
Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe

Wyposażenie - Filament kompatybilne z PENem


3. Wizualizer kompatybilny z mikroskopem

Ilość: 1 szt.

• Wymagane minimalne parametry techniczne


Zoom matrycowy (Aver Zoom/Pixel Zoom) - min. 204 x
Sensor (przetwornik) -1/3.2 CMOS
Ilość pikseli (efektywna) - Min. 8 Mpix
Rozdzielczość (efektywna) - Min. Full HD 1080p (1920 x 1080) Mpix
Częstotliwość odświeżania - Min. 60 FPS
Zoom optyczny - Min. 10 x
Zoom cyfrowy - Min. 16 x
Obszar skanowania - Min. 437 x 246 mm
Focus - Automatyczny/ręczny
Wbudowana pamięć - Min. 80 zdjęć
Zapis na karcie pamięci (typ) - karta SDHC port USB - np. pendrive
Pilot zdalnego sterowania – TAK
Oświetlenie zewnętrzne – 1x
Typ oświetlenia – LED
Wyjścia video - HDMI VGA (D-Sub15) Composite (RCA)
Wejścia wideo - HDMI VGA (D-Sub15)
Porty komunikacyjne - RS232 Mini USB USB


4. Mikrofon nagłowny z akcesoriami
Ilość: 2 szt.

• Wymagane minimalne parametry techniczne
Rodzaj przetwornika – Dynamiczny
Rodzaj łączności – Przewodowa
Charakterystyka kierunkowości - Kardioidalna
Złącze- Jack 6,3 mm - 1 szt.
Pasmo przenoszenia - Min. 50 ~ 15000 Hz
Impedancja - 150 Om
Czułość - Min. -67 dB
Dodatkowe informacje - Długość kabla: 1,2 m Elastyczna gęsia szyja Składany wysięgnik mikrofonu
Dołączone akcesoria - Gąbka mikrofonowa - Klips

5. Dyktafon
Ilość: 2 szt.

• Wymagane minimalne parametry techniczne

Maksymalny poziom ciśnienia akustycznego - 120 dB SPL
Wewnętrzne mikrofony - Min. 60 - 20000 Hz
Format zapisu/odtwarzania - PCM (WAV) / MP3
Złącza - Min. USB 2.0 Micro SD Min. mini-jack 3.5
Wyświetlacz - Min. 1,4”
Pamięć wewnętrzna - Min. 2GB
Organizacja - Min. 5 folderów Min. 200 plików w folderze
Zasilanie bateryjne - 1 x AAA
Nagrywanie - Min. 38h na baterii
Maks. moc wyjściowa - Min. 150 mW

6. Urządzenie do sterowania pracownią 3D
Ilość: 1 szt.

• Wymagane minimalne parametry techniczne

Wymagane parametry techniczne
Zastosowanie - Urządzenie do sterowania drukarką 3D
Matryca -Komputer przenośny typu notebook z ekranem 15,6” o rozdzielczości FHD (1920 x 1080), powłoką przeciwodblaskową, jasność 220 nits
Wydajność - Procesor wielordzeniowy osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik 6400 punktów według wyników ze strony http://www.cpubenchmark.net wynik z dnia 27.10.2021 r.
Pamięć - RAM 16GB możliwość rozbudowy do min 32GB, jeden slot wolny
Pamięć masowa - Min. 512GB SSD PCIe NVMe
Karta graficzna - Zintegrowana w procesorze z możliwością dynamicznego przydzielenia pamięci systemowej
Multimedia - Karta dźwiękowa zintegrowana z płytą główną, wbudowane dwa głośniki stereo o mocy 2x 2W.
Mikrofon z funkcją redukcji szumów i poprawy mowy wbudowany w obudowę matrycy.
Kamera internetowa z diodą informującą o aktywności, 0.9 Mpix, trwale zainstalowana w obudowie matrycy.
Bateria i zasilanie - Bateria o pojemności min. 40Whr Zasilacz o mocy min. 45W
Obudowa - Szkielet obudowy i zawiasy notebooka wykonany z wzmacnianego metalu.
Obudowa spełniająca normy MIL-STD-810G (do oferty załączyć oświadczenie producenta)
BIOS - BIOS producenta oferowanego komputera zgodny ze specyfikacją UEFI, wymagana pełna obsługa za pomocą klawiatury i wmontowanego na stałe urządzenia wskazującego oraz samego urządzenia wskazującego. Możliwość, bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych, podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych odczytania z BIOS informacji o: dacie produkcji komputera (data produkcji nieusuwalna), o kontrolerze audio, procesorze, a w szczególności min. i max. osiągana prędkość, pamięci RAM z informacją o taktowaniu i obsadzeniu w slotach. Niezmazywalne (nieedytowalne) pole asset tag. Funkcje logowania się do BIOS na podstawie hasła użytkownika, administratora (hasła niezależne), informację o stanie naładowania baterii (stanu użycia), podpiętego zasilacza, zarządzanie trybem ładowania baterii (np. określenie docelowego poziomu naładowania). Możliwość nadania numeru inwentarzowego z poziomu BIOS bez wykorzystania dodatkowego oprogramowania, jak i konieczności aktualizacji BIOS.
Możliwość włączenia/wyłączenia funkcji automatycznego tworzenia recovery BIOS na dysku twardym
Certyfikaty
 Certyfikat ISO9001: 2015 dla producenta sprzętu
 Certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu
 Deklaracja zgodności CE
 Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych.
Potwierdzenie kompatybilności komputera z zaoferowanym systemem operacyjnym
Diagnostyka - System diagnostyczny zaszyty w tej samej pamięci flash co BIOS, dostępny z poziomu szybkiego menu boot lub BIOS, umożliwiający przetestowanie komputera a w szczególności jego składowych.
System musi wyświetlać kod QR przedstawiający opis incydentu. Działający w pełni, bez okrojonych funkcjonalności nawet w przypadku uszkodzonego dysku, braku dysku lub sformatowanym dysku.
Bezpieczeństwo - Zintegrowany z płytą główną dedykowany układ sprzętowy służący do tworzenia i zarządzania wygenerowanymi przez komputer kluczami szyfrowania. Zabezpieczenie to musi posiadać możliwość szyfrowania poufnych dokumentów przechowywanych na dysku twardym przy użyciu klucza sprzętowego.
Weryfikacja wygenerowanych przez komputer kluczy szyfrowania musi odbywać się w dedykowanym chipsecie na płycie głównej.
Złącze linki zabezpieczającej
System operacyjny - Zainstalowany system operacyjny w wersji edukacyjnej musi spełniać następujące wymagania, poprzez wbudowane mechanizmy, bez użycia dodatkowych aplikacji:
- możliwość dokonywania aktualizacji i poprawek systemu przez Internet z możliwością wyboru instalowanych poprawek;
- Możliwość dokonywania uaktualnień sterowników urządzeń przez Internet – witrynę producenta systemu
- Darmowe aktualizacje w ramach wersji systemu operacyjnego przez Internet (niezbędne aktualizacje, poprawki, biuletyny bezpieczeństwa muszą być dostarczane bez dodatkowych opłat) – wymagane podanie nazwy strony serwera WWW;
- Internetowa aktualizacja zapewniona w języku polskim;
- Wbudowana zapora internetowa (firewall) dla ochrony połączeń internetowych; zintegrowana z systemem konsola do zarządzania ustawieniami zapory i regułami IP v4 i v6;
- Zlokalizowane w języku polskim, co najmniej następujące elementy: menu, odtwarzacz multimediów, pomoc, komunikaty systemowe;
- Wsparcie dla większości powszechnie używanych urządzeń peryferyjnych (drukarek, urządzeń sieciowych, standardów USB, Plug &Play, Wi-Fi)
- Funkcjonalność automatycznej zmiany domyślnej drukarki w zależności od sieci, do której podłączony jest komputer;
- Interfejs użytkownika działający w trybie graficznym z elementami 3D, zintegrowana z interfejsem użytkownika interaktywna część pulpitu służącą do uruchamiania aplikacji, które użytkownik może dowolnie wymieniać i pobrać ze strony producenta.
- Możliwość zdalnej automatycznej instalacji, konfiguracji, administrowania oraz aktualizowania systemu;
- Zabezpieczony hasłem hierarchiczny dostęp do systemu, konta i profile użytkowników zarządzane zdalnie; praca systemu w trybie ochrony kont użytkowników.
- Zintegrowany z systemem moduł wyszukiwania informacji (plików różnego typu) dostępny z kilku poziomów: poziom menu, poziom otwartego okna systemu operacyjnego; system wyszukiwania oparty na konfigurowalnym przez użytkownika module indeksacji zasobów lokalnych.
- Zintegrowane z systemem operacyjnym narzędzia zwalczające złośliwe oprogramowanie; aktualizacje dostępne u producenta nieodpłatnie bez ograniczeń czasowych.
- Funkcjonalność rozpoznawania mowy, pozwalającą na sterowanie komputerem głosowo, wraz z modułem „uczenia się” głosu użytkownika.
- Zintegrowany z systemem operacyjnym moduł synchronizacji komputera z urządzeniami zewnętrznymi.
- Wbudowany system pomocy w języku polskim;
- Możliwość przystosowania stanowiska dla osób niepełnosprawnych (np. słabo widzących);
- Możliwość zarządzania stacją roboczą poprzez polityki – przez politykę rozumiemy zestaw reguł definiujących lub
ograniczających funkcjonalność systemu lub aplikacji;
- Wdrażanie IPSEC oparte na politykach – wdrażanie IPSEC oparte na zestawach reguł definiujących ustawienia zarządzanych w sposób centralny;
- Automatyczne występowanie i używanie (wystawianie) certyfikatów PKI X.509;
- Rozbudowane polityki bezpieczeństwa – polityki dla systemu operacyjnego i dla wskazanych aplikacji;
- System posiada narzędzia służące do administracji, do wykonywania kopii zapasowych polityk i ich odtwarzania oraz generowania raportów z ustawień polityk;
- Wsparcie dla Sun Java i .NET Framework 1.1 i 2.0 i 3.0 – możliwość uruchomienia aplikacji działających we wskazanych środowiskach;
Szczegółowy OPZ w rozdziale IV do SWZ i zał. 1b

7. 7. Mikroskop wraz z akcesoriami
Ilość: 2 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 3 - Szkoła Podstawowa nr 4 w Grodzisku Mazowieckim

Filament do długopisów 3D
Ilość: 9

Wymagane minimalne parametry techniczne

Filament kompatybilny z PENem 3D 3Doodler
Create+, model 3DRPLUS – zapasowe wkłady do długopisu

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 4 - Szkoła Podstawowa nr 5 w Grodzisku Mazowieckim

1. Szafa metalowa
Ilość: 1 szt.


Wymagane minimalne parametry techniczne

Rodzaj - Szafa metalowa na narzędzia z półkami

Szafa wyposażona w 4 półki przestawne co 35 mm oraz dwuskrzydłowe drzwi z chowanymi zawiasami. Drzwi są zamykane na zamek baskwilowy. Szafę można poziomować dzięki zastosowanym regulatorom. Cała konstrukcja została wykonana z blachy stalowej.

Wymiary - 100 x 43,5 x 195

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 5 - Szkoła Podstawowa nr 6 w Grodzisku Mazowieckim

1. Ława optyczna

Ilość: 5 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

1. Ława optyczna 150 cm z akcesoriami :
Zestaw: Rozbudowany zestaw do doświadczeń z zakresu optyki geometrycznej, który doskonale sprawdza się zarówno przy demonstracji, jak i w przypadku ćwiczeń uczniowskich. Oprócz trwałej ławy wykonanej z aluminium, zawiera również zestaw soczewek w oprawie, dwustronny ekran, oświetlacz.
Skład i opis elementów:
1. źródło światła (220V)
2. soczewki o śr.50 mm i ogniskowych f: +50, +100, +150, +200 i -150 mm – 5 szt.,
3. przedmiot optyczny
4. ekran dwustronny o wymiarach 8x11cm, z naniesioną skalą w pionie i poziomie z jednej strony oraz w całości biały z drugiej strony
5. suwaki do mocowania akcesoriów optycznych zestawu - 6szt.,
6. szyna aluminiowa (ława) o przekroju 5 x 3 x 120cm
7. nóżki do ławy – 2 szt.

2. Waga szkolna elektroniczna
Ilość: 5 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Waga szkolna elektroniczna;
Wyświetlacz cyfrowy
Zasilanie: bateryjne
Maksymalne obciążenie 2000g
Dokładność 1g,
3. Zestaw soczewek
Ilość: 5 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zestaw soczewek – soczewki dwuwypukłe i dwuwklęsłe:

Zestaw zawiera dwie soczewki o średnicy 10 cm każda. Każda soczewka umieszczona jest na osobnej okrągłej podstawie. Jedna soczewka jest dwuwypukłe druga dwuwklęsła.

Zestaw soczewek idealnie nadaje się do doświadczeń z optyki.

4. Zestaw zwierciadeł
Ilość: 5 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zestaw zwierciadeł:

Zestaw zawiera dwa zwierciadła kuliste o średnicy 10cm każde. Każde zwierciadło umieszczone na osobnej okrągłej podstawie. Jedno zwierciadło jest wypukłe drugie wklęsłe.

5. Kuchenka nastawna
Ilość: 2 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Kuchenka nastawna - Moc 1,8 Kw Liczba pól grzewczych: 1
Rodzaj płyty - indukcyjna
Szerokość /głębokość - 29,5 / 37

6. Gofrownica
Ilość: 3 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Gofrownica - Moc [W]: 1000 Liczba gofrów: 4 Kształt gofrów: kwadraty
Obudowa - Stal nierdzewna
funkcje - Nieprzywieralna powłoka płytek


7. Patelnie do naleśników
Ilość: 2 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Patelnia do naleśników - Patelnia wykonana z aluminium z powłoką Teflon.
Przystosowana do indukcji. Średnica ok. 25 cm

8. Deski do krojenia

Ilość: 10 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne

Deski do krojenia - Deska kuchenna prostokątna
-plastik
- dwie wielkości :
5 szt dł. 30cm ; szer. Ok 20 cm.
5 szt. Dł. 45 cm. Szer. Ok 30 cm


9 Noże kuchenne
Ilość: 2 komplety

Wymagane minimalne parametry techniczne

Noże kuchenne - Typ noża: uniwersalny , szefa kuchni, Santoku, do warzyw, kuchenny
Ostrze / rękojeść: stal nierdzewna / tworzywo sztuczne
Przeznaczenie: do mięsa, do owoców i warzyw, do ryb, uniwersalne, do wędlin
10. Zestaw mikrofonów bezprzewodowych

Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Zestaw mikrofonów bezprzewodowych;

Kompaktowy, 2 kanałowy,zestaw mikrofonów bezprzewodowych zawierający:
• Bezprzewodowy odbiornik radiowy
• Nadajnik bezprzewodowy ręczny 2 szt.
• Przewód Jack 6.35mm - 6.35mm JACK – JACK
• Zasilacz sieciowy

Specyfikacja:
• Kontrola blokady szumów: blokada szumów
• Odchylenie częstotliwości: ± 18 kHz
• Pasmo przenoszenia: 80 Hz-15 kHz
• Stabilność częstotliwości: ± 0,005%
• Stosunek S / N: > 70db
• Całkowite zniekształcenie harmoniczne: 90dB
• Zasięg działania: do 50 m w terenie otwartym;
• Rezonansowa częstotliwość zakłócania: 50dB;
• Częstotliwość zakłócania obrazu: 50dB;
• Zasilacz odbiornika: AC 110-120 V / 220-240 V;
• Zasilanie nadajnika: Baterie AA 1,5 V 2szt
• Moc nadawania: < 10 mW;
• Zakres częstotliwości: 174 MHz-216 MHz;
• Typ wyjścia: Wyjście oddzielne XLR lub mieszane JACK 6.35mm
11.Pokrowiec na kolumny

Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Pokrowiec na kolumny SAMSON
Cechy:
• Zaprojektowany dla głośników Expedition XP312w
• Wykonany z mocnego materiału
• Kieszeń na akcesoria do mikrofonów i kabli
• Otwór do przenoszenia uchwytów

12. Para statywów kolumnowych

Ilość: 1 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Para statywów kolumnowych:
Model : SP50P
Kolor : Czarny
Typ Statywu : Statyw mikrofonowy
Wariant : Prosty
WAGA (kg) : 4
Wysokość minimalna (cm) : 100


• Dwa wytrzymałe, teleskopowe stojaki głośnikowe, każdy z podstawą statywu
• Lekka, aluminiowa konstrukcja
• Eleganckie czarne wykończenie
• Regulowany do 5 'wysokości
• Standardowe adaptery biegunowe 3/8 ”pasują praktycznie do wszystkich głośników PA
• 110 lb (50 kg) pojemności przeładunkowej na stoisko
• Zatrzaski blokujące dla większego wsparcia
Obejmuje płócienną torbę

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 6 - Szkoła Podstawowa w Adamowiźnie
1. Filamenty zestaw Skriware PLA
Ilość: 4 szt.

Wymagane minimalne parametry techniczne

Filament - Biodegradowalne filamenty kompatybilne z drukarkami Zortrax M200
Rodzaj – PLA
Zawartość zestawu - 4 szt. różnych kolorów
Waga - Min. 900 g każdego koloru

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny

39300000-5 - Różny sprzęt

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oferta częściowa nr 7 - Szkoła Podstawowa w Książenicach

Pen 3D z akcesoriami
Ilość: 5 szt.
Wymagane minimalne parametry techniczne

Podwójny system napędowy.
Obsługujący: PLA, ABS i FLEXY
Automatyczne cofanie filamentu, aby zapobiec wyciekaniu
Funkcja auto sleep
Średnica dyszy [mm] max. 2.2
Temperatura pracy [st. C] max. 240
Regulacja temperatury: Tak
Regulacja szybkości wydruku: Tak
Zasilanie: Sieciowo-akumulatorowe
Wyposażenie: Filamenty kompatybilne z PENem

4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający kierował się będzie kryteriami wskazanymi
w SWZ oraz sposobem oceny ofert w ramach tych kryteriów opisanym w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007
r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik
nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00481065/01 z dnia 2022-12-07
2022-7. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w
postępowaniu obejmują:
Nie dotyczy
8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o
których mowa w ust. 6 pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające, że:
a. nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z
wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z
podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
9. Dokumenty, o których mowa w ust. 8 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.
8- dalej pkt 10 SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym (dla danej części) – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ;
2) Wypełniona Tabela Kosztowa stanowiący załącznik nr 1a-g do SWZ (dla danej części)
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
5) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 4 poniżej.
4. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a Wykonawca w Formularzu oferty wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do Wykonawcy jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby.
5. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
6. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
7. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w treści formularza ofertowego (pkt 8) składają
oświadczenie, z którego wynika, które dostawy / usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres zmian przewiduje zał. nr 4a-4g

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:https://platformazakupowa.pl/transakcja/790932

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-15

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiotowe zamówienie będzie elementem projektu realizowanego przez Zamawiającego pn. „Laboratoria Przyszłości”, współfinansowanego ze Środków Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 i przeznaczonego na wsparcie jednostek samorządu terytorialnego w realizacji inwestycyjnych zadań polegających na rozwijaniu szkolnej infrastruktury we współpracy Ministerstwa Edukacji i Nauki z Centrum GovTech w Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.