eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbuszowa › "Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic:
Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic:
Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53509291-e4eb-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00296392

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032724/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Budowa placu targowego przy ulicy Wolskiej w Kolbuszowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196444

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.20.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” realizowana w ramach inwestycji pn.: Budowa placu targowego przy ulicy Wolskiej w Kolbuszowej

Zakres zamówienia obejmuje:

„Budowie targowiska otwartego (we wschodniej części placu) z częścią zadaszoną ok 650 m2 (w pd.-zach. części placu) wraz z układem komunikacji wewnętrznej z zapewnieniem wód opadowych do kanalizacji deszczowej, utwardzenie terenu kostką brukową, oświetlenie, miejsca postojowe dla klientów, w tym dla osób niepełnosprawnych, powstanie budynku/kontenera sanitarnego ogólnodostępnego, pełniącego funkcje szalet, z przystosowaniem dla potrzeb osób niepełnosprawnych o ograniczonej zdolności poruszania się oraz pomieszczenia gospodarczego z ujęciem wody, dla potrzeb bieżącej obsługi placu targowego i możliwością przechowywania narzędzi porządkowych do utrzymania czystości” na podstawie:
- posiadanego Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”,
- karty informacyjnej przedsięwzięcia pn. : „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej”.
- decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” znak OŚiGW.6220.2.20.2022 z dnia 16.11.2022r.

Termin przedłożenia projektu wstępnego (koncepcji) Zamawiającemu - do 30 dni od podpisania umowy.

Uwaga: inwestycja będzie realizowana w dwóch etapach (zakres etapów został przedstawiony w części rysunkowej oraz opisie stanowiącym załącznik do PFU).
II. Opracowanie dokumentacji projektowej:
Zakres prac będzie obejmował:
- uzyskanie decyzji o lokalizacji celu publicznego,
- pozyskanie i weryfikacja wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania przedmiotu zamówienia;
- opracowanie projektu budowlanego zawierającego: projekt zagospodarowania działki lub terenu oraz projekt architektoniczno-budowlany - ilość egzemplarzy w zakresie wystarczającym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę + 1 egzemplarz dla Zamawiającego;
- wykonanie pomiarów geodezyjnych i map do celów projektowych;
- wykonanie badań geologicznych i dokumentacji geologiczno - inżynierskiej (według potrzeb);
- wykonanie projektu przebudowy zjazdu w części północnej terenu inwestycji oraz projektu organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem przez właściwe organy przed przystąpieniem do robót,
- uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę;
- opracowanie projektów technicznych - przed złożeniem zgłoszenia o rozpoczęciu robót do Nadzoru Budowlanego - ilość egzemplarzy zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane
+ 1 egzemplarze dla Zamawiającego;
- opracowanie projektów wykonawczych – w ilości 3 egzemplarzy;
- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;
- uzyskanie innych decyzji, opinii, wykonanie niezbędnych opracowań do złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub do zgłoszenia robót budowlanych.

Uwaga: Zakres dokumentacji projektowej powinien uwzględniać etapowanie inwestycji stosownie do zakresu robót wydzielonych w PFU prace projektowe dotyczą realizacji całości przedsięwzięcia.

III. Wykonanie robót budowlanych
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót przygotowawczych, budowlanych oraz innych niezbędnych czynności prowadzących do zrealizowania inwestycji p.n.: „Budowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowej” – dla etapu I zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym oraz opracowanym i zatwierdzonym projektem budowlanym i technicznym.
Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia przedstawiony został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Obiekty targowiska objęte zakresem budowy:
L.p. OBIEKTY REALIZOWANE W ETAPIE I
Budowy targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą
u zbiegu ulic: Wolskiej oraz Piłsudskiego w Kolbuszowe ZAKRES ROBÓT
1. Przygotowanie terenu, roboty instalacyjne:
- elektryczne – linie kablowe, ułożenie rur osłonowych
- sanitarne - kanalizacja deszczowa, wodociąg, kanalizacja sanitarna. Budowa nowego obiektu
2. Kontener sanitarny wraz z infrastrukturą , w tym:
Przyłącz kanalizacji sanitarnej, deszczowej, wodociągowej oraz elektrycznej. Budowa nowego obiektu
3. Wykonanie placów, dojść, dojazdów utwardzonych kostką betonową, budową 8szt miejsc postojowych w tym 2 dla niepełnosprawnych we wschodniej części placu wraz z oznakowaniem poziomym i pionowym. Budowa nowego obiektu
4. Przebudowa zjazdu z ul. Wolskiej w północnej części placu. Budowa nowego obiektu
5. Nasadzenia z zieleni na placu głównym w centralnej części oraz w obrębie kontenera sanitarnego, montaż elementów małej architektury ławki, kosze. Budowa nowego obiektu
6. Wykonanie placów poza komunikacją z kostki nawierzchnią ulepszoną pozyskaną na miejscu z korytowania wraz z wyrównaniem. Budowa nowego obiektu

Wykonawca może przystąpić do wykonania robót budowlanych nie wcześniej niż po uzgodnieniu koncepcji przez Zamawiającego. W przypadku robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót budowlanych nie wcześniej niż po dopełnieniu niezbędnych formalności dla danej procedury.

Uwaga: Zakres robót budowlanych dotyczy wykonania I etapu. Realizacja części przedsięwzięcia powinna dać możliwość użytkowania targowiska zgodnie z przeznaczeniem. Wykonawca sporządzi dokumentacje powykonawczą w celu uzyskania częściowego pozwolenia na użytkowanie.

Zakres czynności obejmuje m.in.:
- sporządzenie harmonogramu całości robót objętych umową, którego wydzieloną częścią będzie szczegółowy harmonogram realizacji inwestycji;
- sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
- sporządzenie programu zapewnienia jakości;
- zorganizowanie i utrzymanie zaplecza budowy;
- realizację dostaw urządzeń, łącznie z transportem na teren budowy;
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w czasie robót w tym wykonanie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej;
- wywóz, zagospodarowanie lub utylizacja odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami;
- zorganizowanie i przeprowadzenie prób, badań i odbiorów;
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy;
- przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektów do użytkowania, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
Wykonawca ma możliwość odwiedzenia i sprawdzenia miejsca robót oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, czynników koniecznych do przygotowania jego oferty i podpisania umowy w niniejszym Postępowaniu.
Zamawiający wymaga, że jeśli konieczne będzie przeprowadzenie działań niewymienionych
w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, a koniecznych dla prawidłowego przeprowadzenia robót projektowych lub inwestycyjnych, to Wykonawca musi je uznać za włączone zarówno do zakresu umowy jak i do zatwierdzonej ceny umownej. Koszt wszystkich takich prac Wykonawca ujmie na własne ryzyko w cenie oferty.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45213142-0 - Roboty budowlane w zakresie targowisk na wolnym powietrzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2022946,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2678940,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2022946,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Handlowo-Produkcyjny BRONBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171002263

7.3.4) Miejscowość: Podleszany

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2022946,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.