eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu"



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Radomski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiat-radomski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93dae492-fd36-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296389

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007123/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00242521/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.272.51.2022.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej modernizacji 9 łazienek w budynku Starostwa Powiatowego w Radomiu, ul. T. Mazowieckiego 7 zlokalizowanych: na parterze, na I piętrze i II piętrze obiektu. Rysunki aranżacji uwzględnione w projekcie łazienek są poglądowe.
Zakres prac obejmuje:
roboty budowlane, sanitarne i elektryczne.

Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został objęty ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników, osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami z limitem nie mniejszym niż 200.000,00 zł (dwieście tysięcy złotych) na jedno lub wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia, oraz przekazanie zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem kopii dokumentu poświadczającego zawarcie ubezpieczenia (polisa) wraz z dowodem zapłaty składki. Ubezpieczenie obejmuje zarówno szkody majątkowe, jak i niemajątkowe powstałe w związku z odpowiedzialnością kontraktową i deliktową Wykonawcy, wykupioną w renomowanym Towarzystwie Ubezpieczeniowym. Towarzystwo Ubezpieczeniowe oraz warunki polisy podlegają akceptacji Zamawiającego.

Z uwagi na godziny pracy Urzędu Zamawiający dla działań, które zakłócałyby korzystanie z obiektu ponad przeciętną miarę obliguje Wykonawcę do wykonywania prac w systemie wielozmianowym oraz w dniach wolnych od pracy, gdzie prace głośne przy robotach, tj. wiercenie, kucie ścian będą wykonywane po godz. 13.00 oraz w dniach wolnych od pracy. Koszt ewentualnego prowadzenia robót w systemie wielozmianowym oraz dniach wolnych od pracy zawiera się w wynagrodzeniu Wykonawcy zaoferowanym w ofercie.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 9 DO SWZ. SKŁADAJĄ SIĘ NA NIEGO NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY:
1. aranżacje graficzne łazienek
2) przedmiary

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

44410000-7 - Artykuły łazienkowe i kuchenne

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione, na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp zgodnie, z którym „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu oferty zostały złożone przez następujących Wykonawców:
1. DOMBUD Jan Młynarczyk, Janiszew, ul. Zielona 136, 26-652, Zakrzew - 485 850,00 zł - Oferta odrzucona
2. AR-JA Artur Jarząbek, Starowiejska 18, 26-616, Radom, MAZOWIECKIE 753 844,12 zł - Oferta odrzucona
3. Development Kinga Rychter, Makowiec, ul. Radomska 160, 26-640, Skaryszew - 598 000,00 zł
4. TOPAZ Sp. z o.o., ul. Opoczyńska 17/25, 26-600, Radom 840 297,77 zł;



Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu zostały odrzucone oferty n/w Wykonawców:
DOMBUD Jan Młynarczyk, Janiszew, ul. Zielona 136, 26-652 Zakrzew
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 226 pkt 1 ust. 14 ustawy Pzp, który stanowi że Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3;
uzasadnienie faktyczne:
W/w Wykonawca do terminu składania ofert to jest do 26.07.2022 r. do godz. 11:30 nie wniósł skutecznie wymaganego wadium.
AR-JA Artur Jarząbek, Starowiejska 18, 26-616 Radom
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 226 pkt 1 ust. 6 ustawy Pzp, który stanowi że Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego;
uzasadnienie faktyczne:
W/w Wykonawca nie opatrzył swojej oferty elektronicznym podpisem. Zamawiający w toku raportowania złożonego przez w/w Wykonawcę ofertę otrzymał komunikat, że brak jest możliwości weryfikacji podpisu, ponieważ nie odnaleziono pliku z osadzonym podpisem elektronicznym.

W przedmiotowym postępowaniu oferta Wykonawcy Development Kinga Górska, Makowiec, ul. Radomska 160, 26-640, Skaryszew, która uplasowała się na pierwszym miejscu przewyższała kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zaoferował, iż wykona przedmiot zamówienia za cenę 598 000,00 zł, zaś Zamawiający przeznaczył kwotę 488 260,00 zł.
W związku z tym, iż Zamawiający nie mógł zwiększyć pierwotnie przeznaczonej kwoty na realizację przedmiotowego zamówienia postanowiono jak na wstępie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 598000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 840297,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.