eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa instruktorska zajęć: nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych na obiekcie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25bc4446-4c5c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00280699/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-II.271.139.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część I zamówienia: Wykonawca/Instruktor A;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Część II zamówienia: Wykonawca/Instruktor B;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część III zamówienia: Wykonawca/Instruktor C;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część IV zamówienia: Wykonawca/Instruktor D;

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część V zamówienia: Wykonawca/Instruktor E

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI zamówienia: Wykonawca/Instruktor F

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część VII zamówienia: Wykonawca/Instruktor G

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część VIII zamówienia: Wykonawca/Instruktor H

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część IX zamówienia: Wykonawca/Instruktor I

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

-Część X zamówienia: Wykonawca/Instruktor J

4.5.3.) Główny kod CPV: 92600000-7 - Usługi sportowe

4.5.5.) Wartość części: 31200,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

gdyż wszystkie złożone oferty w postępowaniu podlegają odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57600,00 PLN

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
Analiza ofert w/w Wykonawców złożonych za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty udostępnionego przez miniPortal/ePUAP potwierdza, iż została złożona bez opatrzenia jej właściwym podpisem elektronicznym tj. nie została złożona w formie elektronicznej, ani w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Centralny Zamawiający weryfikował ofertę za pomocą:
- https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;
- https://weryfikacjapodpisu.pl/;
- za pomocą oprogramowanie do składania i weryfikacji podpisów elektronicznych PEM-HEART Signature.
Wykonawcy składając ofertę za pośrednictwem miniPortal/ePUAP, przekazuje ofertę za pomocą formularza przeznaczonego do złożenia, zmiany, wycofania oferty. Formularz ten może być przed wysłaniem podpisany za pomocą portalu przez użytkownika (podpis następuje z wykorzystaniem właściwej funkcji systemu ePUAP tj. „PODPISZ I WYŚLIJ”).Jednakże podpis ten składany jest wyłącznie na formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty, a co za tym idzie, podpis na formularzu to jedynie funkcjonalność systemu ePUAP, z której mogą, ale nie muszą skorzystać Wykonawcy przekazujący ofertę przy pomocy tego systemu. Oznacza to, że podpis złożony jedynie na w/w formularzu nie może wywierać skutków w odniesieniu do złożonej za jego pomocą oferty Wykonawcy. Oferta zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, musi zostać opatrzona właściwym podpisem. Opatrzenie podpisem za pomocą portalu jedynie formularza służącego do przekazania oferty, odpowiada np. złożeniu podpisu odręcznego na kopercie z ofertą (w przypadku wyboru poczty jako środka komunikacji). Wobec powyższego oferta złożona w niniejszym postępowaniu została w sposób nieprawidłowy podpisana, i jest ona tym samym nieważna z mocy obowiązującego prawa i podlega odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.