eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży



Ogłoszenie z dnia 2022-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Legnickie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390081536

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodworska 60

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lpgk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka komunalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa na potrzeby LPGK Sp. z o. o. samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki na podstawie umowy sprzedaży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad63bf6a-0cb6-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296135

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282559/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NZP/TO/8/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 503500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu ciężarowego z zabudową śmieciarki. 2.Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zakupiony pojazd do Zakładu Oczyszczania Miasta, ul. Nowodworska 48, 59-220 Legnica. Pojazd dostarczony Zamawiającemu winien być sprawny technicznie. 3.W dniu dostawy pojazdu Wykonawca winien przekazać Zamawiającemu odpowiednią dokumentację dotyczącą tego pojazdu, tj.: 1)Dowód rejestracyjny pojazdu (pojazd winien być zarejestrowany w Polsce), 2)Kartę pojazdu, 3)Polisę ubezpieczenia pojazdu od odpowiedzialności cywilnej (polisa winna obowiązywać w dniu dostawy pojazdu Zamawiającemu). 4.Jeżeli w Opisie przedmiotu zamówienia wskazano znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to Zamawiający dopuszcza w stosunku do nich rozwiązania równoważne. Wszelkie produkty określone w niniejszym Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) pochodzące od konkretnych Wykonawców, określają jedynie minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą one odpowiadać, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Wykonawca może zaoferować inny model produktu, ale musi on być równoważny jakościowo do określonego w OPZ. Oznacza to, że Wykonawca może zaoferować produkty o właściwościach takich samych lub zbliżonych do tych, które posiadają konkretne produkty wskazane w OPZ, lecz oznaczone innym znakiem towarowym, patentem, pochodzeniem, źródłem lub charakteryzujące się innym szczególnym procesem. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w OPZ, lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość równoważnego produktu nie może być gorsza od jakości określonej w OPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w OPZ, zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego pojazd spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 5.Charakterystyka pojazdu stanowiącego przedmiot zamówienia. 1)charakterystyka podwozia: a)podwozie 3-osiowe o DMC min. 26.000 kg, b)rok produkcji min. 2016 z przebiegiem do 80.000 km, c)silnik wysokoprężny 6 cylindrowy o mocy minimum 300 KM i spełniający normę emisji spalin min. EURO 6, d)silnik o pojemności 7-11 litrów, e)skrzynia biegów w pełni automatyczna lub półautomatyczna, f)tachograf cyfrowy, g)osłony antyrowerowe boczne, h)fabryczna przystawka odbioru mocy od silnika, i)blokada mechanizmu różnicowego albo pojazd bez blokady mechanizmu różnicowego, ale posiadający system wspomagania do ruszania załączany za pomocą przycisku z pulpitu sterowniczego, j)tylne zawieszenie pneumatyczne, k)oś skrętna za osią napędową, l)opony o rozmiarze 315/80/R22.5 albo 315/70/R22.5, m)kabina 3 miejscowa: fotel kierowcy pneumatyczny z wbudowanym pasem bezpieczeństwa + 2 osobne fotele dla obsługi wyposażone w pasy bezpieczeństwa lub dwa połączone fotele, n)gniazdo 12V + 24 V na desce rozdzielczej, o)lusterka wsteczne sterowane elektrycznie i podgrzewane, p)wydech skierowany do góry, q)światła do jazdy dziennej, r)brzęczyk biegu wstecznego, s)oświetlenie ostrzegawcze zamontowane na kabinie (belka LED), t)szyby sterowane elektrycznie, u)klimatyzacja fabryczna. 2)charakterystyka zabudowy: a)zabudowa przystosowana do odbioru odpadów z pojemników 60, 120, 240 i 1100 litrów, b)wrzutnik pojemników jednolity (zależny, nie dzielony), c)króciec odpływowy w wannie załadowczej z zaworem kulowym, d)możliwość sterowania mechanizmem załadowczym w cyklu automatycznym oraz pojedynczym, e)możliwość sterowania płytą wypychającą (wysuwanie i wsuwanie) ze stanowiska na zewnątrz pojazdu z boku odwłoka lub z kabiny kierowcy, f)układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów, g)dwa wyłączniki bezpieczeństwa (stop awaryjny) umieszczone po obu stronach zabudowy, h)automatyczne sterowanie obrotami silnika w zależności od obciążenia układu hydraulicznego, i)dwa stopnie dla ładowaczy, j)oświetlenie wg obowiązujących obecnie przepisów: światła hamowania, postojowe, kierunkowskazy oraz światło alarmowe „kogut” z tyłu pojazdu, k)reflektor roboczy z tyłu zabudowy, l)możliwość ręcznego sterowania cyklem zgniatania, m)zabudowa wykonana zgodnie z normą PN-EN 1501-1 lub równoważną, n)kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor umieszczony w kabinie pojazdu kompatybilny z panelem sterowania zabudowy. 3)okres gwarancji i rękojmi za wady: Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na dostarczony pojazd na okres min. 1 miesiąca, licząc od przekazania pojazdu Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 05.08.2022r. do godziny 10:00 nie złożono żadnej oferty.
Mając na uwadze powyższe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostaje unieważnione zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli (…) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty (…).”

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.