eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³odzko › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko



Og³oszenie z dnia 2021-12-02


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³odzko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717964

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Okrzei 8 a

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³odzko

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 746474161

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gmina.klodzko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.ugklodzko.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cdc63537-5354-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00296100

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000647/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie jest prowadzone przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. Platformy Zakupowej pod nastêpuj±cym adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Ofertê oraz dokumenty
elektroniczne,o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem platformy. Sposób sporz±dzania dokumentów elektronicznych,o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. Adres strony internetowej, na której zamieszczone jest og³oszenie o zamówieniu oraz SWZ oraz wyja¶nienia i modyfikacje: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Powy¿sze zamówienie realizowane jest za po¶rednictwem elektronicznego narzêdzia s³u¿±cego do realizacji zamówieñ publicznych, zwanego w skrócie Platform±. 2. Dostêp do platformy dla Wykonawców jest bezp³atny i znajduje siê pod poni¿szym adresem:https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 3. Wsparcie techniczne dla Wykonawców (Dostawców): +48 71 787 37 57; +48 71 787 35 34; +48 71 787-37-27pn-pt: 8:00- 16:00
helpdesk@logintrade.net 4. Do skutecznego z³o¿enia oferty oraz o¶wiadczenia o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp jest wymagany podpis elektroniczny z wa¿nym kwalifikowanym certyfikatem lub podpis zaufany lub podpis osobisty (art. 63 ust.2 ustawy pzp). 5.SPECYFIKACJA PO£¡CZENIA Postêpowania zakupowe prowadzone s± przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Komunikacja
miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko: https://gminaklodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany
protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufno¶æ transmisji danych przesy³anych przez Internet.Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie NAZWA_JEDNOSTKI: ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy u¿yciu Platformy Zakupowej Gminy K³odzko. Szczegó³owe informacje zawarte zosta³y w Rozdziale III
SWZ. 6.DOPUSZCZALNE FORMATY PRZESY£ANYCH
DANYCH image/bmp, image/x-windows-bmp,application/msword, application/drafting, image/gif,application/x-compressed, application/x-gzip,multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/xlatex,application/pdf, image/pict, image/png,application/mspowerpoint, application/postscript,application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff,image/x-tiff, application/mswrite,application/excel, application/x-excel, application/vnd.msexcel, application/xmsexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip,application/vnd.msoffice,image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/xmswma, application/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad,
application/xacad,application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/xautocad,image/vnd.dwg, drawing/dwg 7. KODOWANIE I OZNACZANIE CZASU PRZEKAZANIA DANYCH Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone z³o¿enie oferty, dokumentu przez Wykonawcê. W przypadku wybrania opcji z³o¿enia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa siê
poprzez klikniêcie w link dostêpny w wiadomo¶ci mailowej, wys³anej automatycznie po z³o¿eniu oferty, dokumentu bêd±c nie zalogowanym na Platformie zakupowej. Wiadomo¶æ otrzymuje Wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu w ikonê „Z³ó¿ ofertê”. W przypadku Wykonawcy zalogowanego na Platformie,czas przekazania danych jest to czas wys³ania dokumentu, oferty przez Platformê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina K³odzko, w imieniu której dzia³a Wójt Gminy K³odzko, ul. Okrzei 8a, 57-300 K³odzko
tel. 74-647-41-00, e-mail: ug@gmina.klodzko.pl,
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pisz±c na adres e-mail: iod@gmina.klodzko.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.) - dalej jako ustawa Pzp, w celu udzielenia zamówienia publicznego pn. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 oraz art. 18 ustawy pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, oraz dane nie bêd± profilowane;
8) posiada Pani/Pan prawo:
a) dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) ¿±dania sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
c) ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych,
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych.
___________________
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jak wy¿ej

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RO.271.13.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych z terenu Gminy K³odzko, z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy,
2) odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych, tj. papieru, szk³a, metali i tworzyw sztucznych, odpadów opakowaniowych wielomateria³owych oraz bioodpadów z terenu Gminy K³odzko, z nieruchomo¶ci, na których zamieszkuj± mieszkañcy a tak¿e bie¿±ce dostarczanie worków do segregacji odpadów /niebieski, ¿ó³ty, zielony/,
3) zagospodarowanie odebranych odpadów w sposób zapewniaj±cy osi±gniêcie przez Zamawiaj±cego odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego u¿ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegaj±cych biodegradacji przekazywanych do sk³adowania zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami ustawy z dnia 13 wrze¶nia 1996 r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 888 ze zm.) poprzez przygotowywanie odpadów do ponownego u¿ycia lub ich recyklingu, lub innego procesu odzysku, zgodnie z hierarchi± odpadów okre¶lon± w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90513100-7 - Us³ugi wywozu odpadów pochodz±cych z gospodarstw domowych

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: 1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. Z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, polegaj±cych na powtórzeniu podobnych us³ug, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego (do 20 %) w przypadku zaistnienia potrzeb zwiêkszenia zakresu us³ug na skutek konieczno¶ci krótkoterminowego przed³u¿enia umowy z powodu okoliczno¶ci niezale¿nych od Zamawiaj±cego, a polegaj±cych na przed³u¿eniu procedury wyboru Wykonawcy na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych w trybie przetargu nieograniczonego.
2. Cena naliczana za zwiêkszony przedmiot zamówienia bêdzie obliczana za faktyczn± ilo¶æ odebranych i zagospodarowanych odpadów za ka¿dy dzieñ na zasadach okre¶lonych w umowie podstawowej wed³ug cen jednostkowych nie wy¿szych ni¿ w z³o¿onej ofercie.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Na podstawie kryterium oceny ofert zgodnie z Rozdzia³em XXI SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Spe³nienie przez samochody normy emisji spalin

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musi spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
1.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
3. Jako spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu zostan± ocenieni wykonawcy, którzy:
3.1 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt 1.1 Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3.2 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.2 przedstawi±:
a) dokument potwierdzaj±cy wpis do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzony przez Wójta Gminy K³odzko co najmniej na kody odpadów: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01,
b) dokument potwierdzaj±cy wpis do Bazy Danych o Odpadach prowadzonej przez marsza³ka województwa w zakresie transportowania odpadów na co najmniej kody odpadów: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01,
3.3 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.3 przedstawi±:
a) dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 z³ na jedno zdarzenie.
3.4 W zakresie warunku okre¶lonego w ppkt. 1.4 wyka¿±:
3.4.1. wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, przynajmniej dwóch zadañ, których zakres obejmowa³ wykonanie us³ug w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci o masie ³±cznej odebranych odpadów komunalnych co najmniej 200 Mg miesiêcznie.
3.4.2 dysponowanie:
a) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,
b) dwoma pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych,
c) jednym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktuj±cej,
d) jednym pojazdem do odbierania odpadów komunalnych o wadze od 2 T DMC do 7 T DMC,
UWAGA:
Wykonawca zobowi±zany jest do spe³nienia wymagañ okre¶lonych w rozporz±dzeniu Ministra ¦rodowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegó³owych wymagañ w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a w szczególno¶ci:
a) pojazdy bior±ce udzia³ w pracach objêtych przedmiotem zamówienia w dniu rozpoczêcia ¶wiadczenia us³ugi oraz przez ca³y okres obowi±zywania umowy musz± byæ sprawne z punktu widzenia celu i przedmiotu zamówienia tj. w szczególno¶ci odbioru i transportu odpadów,
b) pojazdy musz±c nale¿y trwale i czytelnie oznakowaæ, w widocznym miejscu, nazw± firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbieraj±cego odpady komunalne od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci,
c) pojazdy i urz±dzenia nale¿y zabezpieczyæ przed niekontrolowanym wydostawaniem siê na zewn±trz odpadów, podczas ich magazynowania, prze³adunku, a tak¿e transportu;
d) na koniec ka¿dego dnia roboczego pojazdy nale¿y opró¿niæ z odpadów i parkowaæ wy³±cznie na terenie bazy magazynowo-transportowej,
e) pojazdy nale¿y wyposa¿yæ w system monitoringu bazuj±cego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umo¿liwiaj±cy trwa³e zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o po³o¿eniu pojazdu i miejscach postojów oraz czujników zapisuj±cych dane o miejscach wy³adunku odpadów umo¿liwiaj±cy weryfikacjê tych danych.
Odpowiedzialno¶æ za wybór us³ugodawcy GPS oraz za prawid³owe funkcjonowanie systemu GPS ponosi Wykonawca. Usuniêcie wszelkich nieprawid³owo¶ci le¿y po stronie Wykonawcy i powinno byæ wykonane niezw³ocznie.
f) pojazdy nale¿y wyposa¿yæ w narzêdzia lub urz±dzenia umo¿liwiaj±ce sprz±tanie terenu po opró¿nieniu pojemników,
g) wielko¶ci i rodzaj samochodów odbieraj±cych odpady nale¿y dostosowaæ do parametrów ulic (w szczególno¶ci ich szeroko¶ci i no¶no¶ci) oraz do gêsto¶ci zabudowy,
h) teren bazy magazynowo-transportowej by³ zabezpieczony w sposób uniemo¿liwiaj±cy wstêp osobom nieupowa¿nionym,
i) miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów by³y zabezpieczone przed emisj± zanieczyszczeñ do gruntu;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. o¶wiadczenie wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego, art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji, art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170), art. 109 ust.1 pkt 8, art. 109 ust.1 pkt 10 - Za³±cznik Nr 7 do SWZ („Wzór o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu wstêpnym”).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane - za³±cznik Nr 3 do SWZ („Do¶wiadczenie Wykonawcy”).
Do powy¿szego wykazu powinny byæ do³±czone dowody okre¶laj±ce czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - za³±cznik Nr 4 do SWZ („Wykaz sprzêtu”).
3. dokument potwierdzaj±cy posiadanie:
a) wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci prowadzony przez Wójta Gminy K³odzko co najmniej na kody odpadów: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01,
b) wpisu do Bazy Danych o Odpadach prowadzonej przez marsza³ka województwa w zakresie transportowania odpadów na co najmniej kody odpadów: 15 01 01, 15 01 06, 15 01 07, 20 02 01, 20 03 01,
4. dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 z³ na jedno zdarzenie.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie tego podmiotu do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.
2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie wymaga siê z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. O¶wiadczenie wstêpne zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium w wysoko¶ci:
7 000,00 z³ s³ownie: [siedem tysiêcy 00/100]
Szczegó³owe informacje na temat wadium znajduj± siê w rozdziale XV SWZ

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 sk³adaj± wspólnie ofertê, przy czym:
a) dokumenty wymagane w sekcji 3.1 – 3.5 Rozdzia³u VIII SWZ winny byæ z³o¿one przez ka¿dego z wykonawców;
b) o¶wiadczenie wstêpne (Za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca;
c) Warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 1 Rozdz. VII SWZ dopuszcza siê aby by³y spe³nione przez wykonawców ³±cznie.
d) Dokumenty i o¶wiadczenia wykazane w sekcji 6.2 – 6.5 Rozdz. VII SWZ powinny byæ z³o¿one w taki sposób aby wykazaæ, ¿e warunki udzia³u w postêpowaniu wykonawcy spe³niaj± ³±cznie.
e) Ponadto zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± o¶wiadczenia o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy pzp tj. o¶wiadczenia, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.
3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z wykonawc± wystêpuj±cym jako pe³nomocnik pozosta³ych (lider).
4. Je¿eli oferta wykonawców, ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego zosta³a wybrana, zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³prace tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

4. Zgodnie z art. 455 ust. 1 Prawa zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r., poz. 1129) zmiana postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy mo¿liwa jest wy³±cznie w przypadku zaistnienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci i na warunkach okre¶lonych poni¿ej:
1) Zmiana sposobu spe³nienia ¶wiadczenia:
a) zmiany technologiczne, w szczególno¶ci:
- pojawienie siê nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;
- zmiana zakresu us³ug, które wykonawca powierzy³ podwykonawcom, a które okre¶lone s± w z³o¿onej ofercie i niniejszej umowy.
2) Zmiany osobowe i dane teleadresowe:
a) zmiana podmiotów lub osób przedstawionych w ofercie, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spe³niaj±ce warunki przedstawione w SWZ, bêdzie mo¿liwa jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, akceptuj±cego now± osobê lub podmiot. Wykonawca z w³asnej inicjatywy zaproponuje zmianê osoby lub podmiotu w nastêpuj±cych przypadkach:
- ¶mierci, choroby lub innych zdarzeñ losowych,
- niewywi±zywania siê osoby lub podmiotu z obowi±zków wynikaj±cych z umowy,
- je¿eli zmiana osoby lub podmiotu stanie siê konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezale¿nych od wykonawcy,
b) zmiana danych teleadresowych i numerów konta.
c) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy.
3) Zmiana umowy na skutek zmiany formy organizacyjno-prawnej, przekszta³cenia lub po³±czenia Wykonawcy lub Zamawiaj±cego.
4) Zmiana instalacji odbieraj±cej i przetwarzaj±cej odpady, o których mowa w § 5 ust. 2 pkt 3 i 4 umowy.
Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê, jednocze¶nie nie stanowi± one zobowi±zania Zamawiaj±cego na ich wprowadzenie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-10 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy po adresem: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-08

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1) Dzia³aj±c na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy okre¶la obowi±zek zatrudnienia na podstawie umowy o pracê sposób okre¶lony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy by³y zatrudnione przez Wykonawcê lub Podwykonawcê na podstawie umowy o pracê wykonuj±cych nastêpuj±ce czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
a) kierowca,
b) ³adowacz.
2) Zatrudnienie, o którym mowa powy¿ej powinno trwaæ przez ca³y okres realizacji zamówienia, bez jakiejkolwiek przerwy w zatrudnieniu.
(*art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawi±zanie stosunku pracy pracownik zobowi±zuje siê do wykonywania pracy okre¶lonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcê, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.