Og³oszenie z dnia 2024-04-22
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00235677/01 - Og³oszenie z dnia 2024-03-07
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyñska 121
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 47 7255257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://platformazakupowa.pl/csp1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
Szko³a Policji
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f92b7823-dae7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00295876
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223014/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Remont pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00235677
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 08/24/IR
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 93027,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia by³y roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji Legionowie.2. Pe³en zakres robót ujêty zosta³ w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Wszystkie wbudowane urz±dzenia i wyroby budowlane winny posiadaæ stosowne atesty lub certyfikaty.
4. Wykonawca zobowi±za³ siê zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±cymi niezbêdne uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, 553, 967), w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy zaleca³ dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji nale¿a³o uzgodniæ z przedstawicielem Wydzia³u Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza³ sk³adania ofert wariantowych.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza³ powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiaj±cy ¿±da³ wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani, wg. za³±cznika nr 8 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga³ zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega³o na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
11. Zamawiaj±cy wymaga³ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum jedn± osobê zgodnie z art. 95 ustawy, która bêdzie wykonywa³a wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
12. W trakcie realizacji robót budowlanych objêtych niniejsz± umow±, Zamawiaj±cy uprawniony by³ do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony by³ w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
13. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane by³o jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy móg³ zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiaj±cy móg³ uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
16. Zamawiaj±cy zastrzega³ sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
17. Wykonanie robót budowlanych nast±pi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie pó¼niej ni¿ do dnia 14 sierpnia 2024 r. - termin wykonania stanowi³o jedno z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55037,84 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia by³ remont pod³ogi w sali bankietowej w budynku nr 3 – akademik zlokalizowany na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie2. Pe³en zakres robót ujêty zosta³ w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Wszystkie wbudowane urz±dzenia i wyroby budowlane winny posiadaæ stosowne atesty lub certyfikaty.
4. Wykonawca zobowi±za³ siê zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±cymi niezbêdne uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, 553, 967), w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy zaleca³ dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji nale¿a³o uzgodniæ z przedstawicielem Wydzia³u Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza³ sk³adania ofert wariantowych.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza³ powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiaj±cy ¿±da³ wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani, wg. za³±cznika nr 8 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga³ zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega³o na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
11. Zamawiaj±cy wymaga³ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum jedn± osobê zgodnie z art. 95 ustawy, która bêdzie wykonywa³a wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
12. W trakcie realizacji robót budowlanych objêtych niniejsz± umow±, Zamawiaj±cy uprawniony by³ do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony by³ w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
13. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane by³o jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy móg³ zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiaj±cy móg³ uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
16. Zamawiaj±cy zastrzega³ sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
17. Wykonanie robót budowlanych nast±pi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie pó¼niej ni¿ do dnia 14 sierpnia 2024 r. - termin wykonania stanowi³o jedno z kryterium oceny ofert.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37989,29 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29967,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 131958,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29967,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Remontowo-Budowlane Romark Marek Rochmiñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351296533
7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 144E
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29967,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-148.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23354,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 39975,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23354,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Remontowo-Budowlane Romark Marek Rochmiñski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351296533
7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 144 E
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-289
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23354,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-148.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Remont budynku gospodarczo-magazynowego przy OSP Legionowo przy ul. Mickiewicza 11
- Wykonanie remontu dwóch ³azienek dla osób z niepe³nosprawno¶ciami w budynku Centrum Informacyjno-Administracyjnego przy ul. marsz. J. Pi³sudskiego 41 w Legionowie na potrzeby Urzêdu Miasta Legionowo
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego na P³ywalni "WODNE PIASKI" przy ul. Piaskowej 1A oraz P³ywalni przy ul. Królowej Jadwigi 11 w Legionowie
- OBS£UGA KASOWA P£YWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- UTRZYMANIE CZYSTO¦CI NA TERENIE P£YWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Remont nawierzchni syntetycznej boiska na Orliku przy ulicy Parkowej
wiêcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA DACHU W BUDYNKU TEATRU LALEK GULIWER W WARSZAWIE PRZY UL. RÓ¯ANEJ 16.
- Przebudowa w zakresie przystosowania do aktualnie obowi±zuj±cych przepisów ochrony przeciwpo¿arowej budynku PLSP w Krakowie przy ul. Mlaskotów 6 - wewnêtrzna instalacja wody do celów przeciwpo¿arowych
- Przebudowa drogi gminnej od km 0+011,60 do km 0+547,55 w ci±gu ulicy Che³moñskiego w m. Sade Budy gm. Jaktorów w zakresie wykonania chodnika.
- Rozbiórka budynków magazynowych w Kalsku
- Wykonanie instalacji pomp ciep³a na obiekcie Hali Sportowej O¶rodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Bemowo - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa i rozbudowa dróg na terenie Gminy Wi±zowna - PGR
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.