eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie



Og³oszenie z dnia 2024-04-22


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyñska 121

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7255257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csp.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/csp

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


Szko³a Policji

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ


szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f92b7823-dae7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00295876

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223014/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Remont pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00235677

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 08/24/IR

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 93027,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia by³y roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji Legionowie.
2. Pe³en zakres robót ujêty zosta³ w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Wszystkie wbudowane urz±dzenia i wyroby budowlane winny posiadaæ stosowne atesty lub certyfikaty.
4. Wykonawca zobowi±za³ siê zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±cymi niezbêdne uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, 553, 967), w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy zaleca³ dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji nale¿a³o uzgodniæ z przedstawicielem Wydzia³u Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza³ sk³adania ofert wariantowych.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza³ powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiaj±cy ¿±da³ wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani, wg. za³±cznika nr 8 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga³ zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega³o na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
11. Zamawiaj±cy wymaga³ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum jedn± osobê zgodnie z art. 95 ustawy, która bêdzie wykonywa³a wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
12. W trakcie realizacji robót budowlanych objêtych niniejsz± umow±, Zamawiaj±cy uprawniony by³ do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony by³ w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
13. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane by³o jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy móg³ zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiaj±cy móg³ uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
16. Zamawiaj±cy zastrzega³ sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
17. Wykonanie robót budowlanych nast±pi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie pó¼niej ni¿ do dnia 14 sierpnia 2024 r. - termin wykonania stanowi³o jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55037,84 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia by³ remont pod³ogi w sali bankietowej w budynku nr 3 – akademik zlokalizowany na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
2. Pe³en zakres robót ujêty zosta³ w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym, stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. Wszystkie wbudowane urz±dzenia i wyroby budowlane winny posiadaæ stosowne atesty lub certyfikaty.
4. Wykonawca zobowi±za³ siê zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 11 do SWZ.
5. Wykonawca o¶wiadczy³, i¿ dysponuje osobami, które bêd± uczestniczyæ w wykonaniu zamówienia, posiadaj±cymi niezbêdne uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, 553, 967), w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiaj±cy zaleca³ dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji nale¿a³o uzgodniæ z przedstawicielem Wydzia³u Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98.
7. Zamawiaj±cy nie dopuszcza³ sk³adania ofert wariantowych.
8. Zamawiaj±cy dopuszcza³ powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy.
9. Zamawiaj±cy ¿±da³ wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy Podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych Podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani, wg. za³±cznika nr 8 do SWZ.
10. Zamawiaj±cy na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga³ zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega³o na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
11. Zamawiaj±cy wymaga³ zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum jedn± osobê zgodnie z art. 95 ustawy, która bêdzie wykonywa³a wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
12. W trakcie realizacji robót budowlanych objêtych niniejsz± umow±, Zamawiaj±cy uprawniony by³ do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony by³ w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
13. Niez³o¿enie przez Wykonawcê w wyznaczonym przez Zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez Zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane by³o jako niespe³nienie przez Wykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w powy¿szym punkcie czynno¶ci.
14. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê, Zamawiaj±cy móg³ zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.
15. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiaj±cy móg³ uniewa¿niæ postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane.
16. Zamawiaj±cy zastrzega³ sobie, ¿e ca³kowita warto¶æ zamówienia nie mo¿e przekroczyæ posiadanych na ten cel ¶rodków finansowych.
17. Wykonanie robót budowlanych nast±pi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie pó¼niej ni¿ do dnia 14 sierpnia 2024 r. - termin wykonania stanowi³o jedno z kryterium oceny ofert.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37989,29 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 29967,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 131958,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29967,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Remontowo-Budowlane Romark Marek Rochmiñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351296533

7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 144E

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 29967,72 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-14

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 23354,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 39975,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23354,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Us³ugi Remontowo-Budowlane Romark Marek Rochmiñski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8351296533

7.3.3) Ulica: ul. Ostródzka 144 E

7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-289

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-11

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 23354,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-14

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.