eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-03-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011968687

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Zegrzyñska 121

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 47 7255257

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzp@csp.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.csp.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Szko³a Policji

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

szkolenie Policji

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f92b7823-dae7-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00235677

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00223014/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Remont pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 oraz pod³ogi w sali bankietowej zlokalizowanej w budynku nr 3 na terenie CSP w Legionowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/csp

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/csp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, zosta³y opisane na stronie operatora w Regulaminie Internetowej platformy zakupowej Open Nexus Sp. z o. o., zwany dalej Regulaminem. Sposób sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu wydanym na podstawie art. 70 ustawy .
2. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie oraz zobowi±zuje
siê, korzystaj±c z Platformy, przestrzegaæ postanowieñ Regulaminu.
3. Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów w zakresie ca³ej oferty
lub wniosku do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów (pliki mo¿na spakowaæ zgodnie z ust. 8) przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB.
4. Przy du¿ych plikach kluczowe jest ³±cze internetowe i dostêpna przepustowo¶æ ³±cza
po stronie serwera platformazakupowa.pl oraz u¿ytkownika .
5. Sk³adaj±c ofertê zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem
np. aktualnej przegl±darki, itp.
6. W przypadku wiêkszych plików zalecamy skorzystaæ z instrukcji pakowania plików dziel±c je na mniejsze paczki po np. 150 MB ka¿da (link do instrukcji https://docs.google.com/document/d/1kdC7je8RNO5FSk_N0NY7nv1Xj1WYJza-CmXvYH8evhk/edit
7. Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w systemie poprzez klikniêcie przycisku Z³ó¿ ofertê w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016 r., str. 1, Dz. Urz. UE L 127 z 23.05.2018 r., str. 2 oraz Dz. Urz. UE L 74 z 04.03.2021 r.,
str. 35), zwanego dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605, 1720), zwan± dalej „ustaw± Pzp”, informujemy, ¿e:
1) administratorem danych osobowych reprezentantów i przedstawicieli Wykonawcy,
w tym osób wskazanych do kontaktu, jest Komendant Centrum Szkolenia Policji
w Legionowie z siedzib± przy ul. Zegrzyñska 121, 05-119 Legionowo, tel. 47 7255222,
faks 22 6053505,mail: sekrkom@csp.edu.pl,
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych CSP jest mo¿liwy przy u¿yciu poczty elektronicznej – adres e-mail: iod@csp.edu.pl lub listownie - adres korespondencyjny ul. Zegrzyñska 121, 05-119 Legionowo
 do IOD w CSP nale¿y kierowaæ wy³±cznie sprawy dotycz±ce przetwarzania Pañstwa danych przez CSP;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez Centrum Szkolenia Policji w Legionowie;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych, zwan± dalej ustaw± Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp,
przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± z przepisów ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora Pani/Pana danych
osobowych ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO ;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, w przypadku podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/24/IR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 93027,13 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pod³ogi w sali nr 107 zlokalizowanej w budynku nr 1 na terenie Centrum Szkolenia Policji Legionowie

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 55037,84 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont pod³ogi w sali bankietowej w budynku nr 3 – akademik zlokalizowany na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie

4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 37989,29 PLN

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej;
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zmawiaj±cy wymaga dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem
co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia
lub uszkodzenia mienia w³asnego lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê
nie ni¿sz± ni¿ 20 000,00 (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych);
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
a) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawców, i¿ dysponuj± osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadaj±cymi niezbêdn± wiedzê
i do¶wiadczenie. W tym celu Wykonawca musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia;
b) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawców, i¿ zatrudniaj± na podstawie stosunku pracy minimum jedn± osobê zgodnie z art. 95 ustawy, która bêdzie wykonywa³a wskazane czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia.
W tym celu Wykonawca do³±cza o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik
nr 6 do SWZ, ¿e osoby które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia,
s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
c) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 46 000,00 z³ (s³ownieczterdzie¶ci sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da, wraz z podaniem
ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, stanowi±cego potwierdzenie,
¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, tymczasowo zastêpuj±ce wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
2. wype³nionego i podpisanego przez Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (spó³ka cywilna, konsorcjum) pe³nomocnictwo dla Wykonawcy wiod±cego (lidera) – w przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykonawcy do³±cz±:
– o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ, i¿ dysponuje osobami
zdolnymi do wykonania zamówienia posiadaj±cymi niezbêdn± wiedzê
i do¶wiadczenie oraz ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia zgodnie z ustaw± z dnia
7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, w pe³ni pozwalaj±ce na realizacjê przedmiotu zamówienia;
– o¶wiadczenie, którego wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ, i¿ minimum jedn± osob±, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, s± zatrudnione na podstawie umowy o pracê, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonaniu pracy
w sposób okre¶lony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
– wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: minimum
2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, o warto¶ci nie mniejszej
ni¿ 46 000,00 z³ (s³ownie: czterdzie¶ci sze¶æ tysiêcy z³otych 00/100) brutto ka¿da,
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania
oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane,
a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi za³±cznik
nr 7 do SWZ;
b) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Wykonawca przed³o¿y dokument potwierdzaj±cy, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC)
w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, obejmuj±ce swym zakresem co najmniej szkody poniesione
przez osoby trzecie w wyniku ¶mierci, uszkodzenia cia³a, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia w³asnego
lub osób trzecich, a tak¿e szkody spowodowane b³êdami (szkoda rzeczowa), powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 20 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych);
c) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie wskazanym art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,
o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689,
1705), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. O¶wiadczenie Wykonawca sporz±dza zgodnie ze wzorem stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ. Dokument nale¿y z³o¿yæ w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokument lub o¶wiadczenie, sporz±dzane w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody,
¿e powi±zania z innym Wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie, o których mowa, sk³ada ka¿dy
z Wykonawców.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Szczegó³y w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony maj± prawo do przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia prac,
w nastêpuj±cych sytuacjach:
1) je¿eli przyczyny, z powodu których bêdzie zagro¿one dotrzymanie terminu zakoñczenia robót bêd± nastêpstwem okoliczno¶ci, za które odpowiedzialno¶æ ponosi Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci bêd± nastêpstwem nieterminowego przekazania terenu budowy
lub w przypadku braku ¶rodków finansowych;
2) wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie
z jej postanowieniami.
2. Wszelkie zmiany umowy s± dokonywane przez umocowanych przedstawicieli Zamawiaj±cego
i Wykonawcy w formie dokumentowej w drodze aneksu umowy.
3. W razie w±tpliwo¶ci, przyjmuje siê, ¿e nie stanowi± zmiany umowy nastêpuj±ce zmiany:
1) danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy;
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-25 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza sk³adania oferty dostêpnego na https://platformazakupowa.pl/csp w konkretnym postêpowaniu w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 2. Oferta sk³adana jest pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-25 11:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.