eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w okresie I-XII 2022

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w okresie I-XII 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002004893

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemyska 11

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-361

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 228221124

1.5.8.) Numer faksu: 228176463

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osrodek@opsochota.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.opsochota.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://opsochota.bip.um.warszawa.pl/menu_przedmiotowe/Przetargi/2021.htm

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i wydawanie obiadów podopiecznym Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy w okresie I-XII 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac5c24ba-3268-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295312

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000035/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przygotowanie i wydawanie obiadów dla podopiecznych OPS w 2022 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247407/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.ZAG.26.19.2021.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335048,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przygotowywania i wydawania obiadów dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy (OPS) w lokalu Wykonawcy.
Zadaniem Wykonawcy niniejszego zamówienia jest przygotowanie i wydawanie oraz umożliwienie zjedzenia na miejscu, osobom kierowanym przez OPS, gorących posiłków w formie obiadów w lokalu będącym w dyspozycji Wykonawcy.
Przewidywany termin realizacji zamówienia – od 3.01.2022r. do 31.12.2022 r., przez 6 dni w tygodniu od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem dni świątecznych. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia może ulec zmianom i jest uzależniony od terminu zakończenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
Liczba wydawanych obiadów:
- dziennie – do 80,
- miesięcznie – do 2160,
Razem w okresie obowiązywania umowy (305 dni żywieniowych) – do 24 400 obiadów.
Godziny wydawania obiadów:
- od poniedziałku do soboty - w godz. 12.00-16.00,
Miejsce wydawania obiadów - lokal na terenie Dzielnicy Ochota m. st. Warszawy.
Wykonawca powinien dysponować lokalem, w którym zamierza wydawać posiłki, na czas obejmujący co najmniej okres obowiązywania umowy.
Obiady wydawane będą podopiecznym OPS w oparciu o odczyt z kart zbliżeniowych, kodowanych przez Zamawiającego.
Na czas realizacji umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy czytnik i dostęp do oprogramowania niezbędne do odczytu kart zbliżeniowych i rozliczania wydanych obiadów oraz zapewni przeszkolenie w tym zakresie pracowników Wykonawcy.
Zamówienie zawiera klauzulę społeczną. Art. 95 uPzp

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55320000-9 - Usługi podawania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 361852,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 361852,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 361852,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bracia Pietrzak Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144416683

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 17

7.3.4) Miejscowość: Zielonka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-220

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 361852,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-03 do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.