eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czermin › Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZERMIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581896

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 140

1.5.2.) Miejscowość: Czermin

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-304

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@czermin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://czermin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58972f43-044d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58972f43-044d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294941

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00067225/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250867

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych
na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin..
Część 1
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Urzędu Gminy Czermin w miejscowości Czermin - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 6,3kWp.
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Trzciana - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 18,2kWp.
Budowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Breń Osuchowski - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 10,01kWp
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Otałęż - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 15,015kWp.
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej na budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Czerminie - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 20,02kWp.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarach robót (stanowią dokument pomocniczy przy wycenie robót) oraz w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 130 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Stacji Uzdatniania Wody w Woli Otałęskiej - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 23,66kWp.
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Oczyszczalni Ścieków miejscowości Czerminie - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 30,03kWp.
Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb Sacji Uzdatniania Wody w miejscowości Trzciana - Instalacji fotowoltaiczna o mocy 30,03kWp.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w przedmiarach robót (stanowią dokument pomocniczy przy wycenie robót) oraz w dokumentacji technicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 220000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy
Pzp: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę,
którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba
że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa i montaż instalacji
fotowoltaicznych na budynkach użyteczności publicznej Gminy Czermin”
w Części 1 w terminie składania ofert, tj. do dnia 16.06.2023 r. do godziny 10:00, złożono pięć
ofert. Cena oferty najkorzystniejszej w przedmiotowym postępowaniu to 256 000,00 zł brutto.
Cena tej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego, który zamierzał przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 130 000,00 zł. Zamawiający nie może zwiększyć
kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450109,89 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 307200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467098,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 307200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGEO Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170407335

7.3.3) Ulica: ul. Kosynierów 22/46

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-202

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 307200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.