eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Budowa ścieżek pieszo - rowerowych oraz miasteczka ruchu drogowego - Etap III zadania pn.: "Żyj mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze! - Utworzenie Rowerowej Stanicy Zabobrzańskiej"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ścieżek pieszo – rowerowych oraz miasteczka ruchu drogowego -
Etap III zadania pn.: „Żyj mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze! - Utworzenie Rowerowej Stanicy Zabobrzańskiej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO JELENIA GÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821523

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 58

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 75 46 390

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@jeleniagora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jeleniagora/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżek pieszo – rowerowych oraz miasteczka ruchu drogowego -
Etap III zadania pn.: „Żyj mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze! - Utworzenie Rowerowej Stanicy Zabobrzańskiej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd15273d-dd01-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00294780

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038786/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 "Rowerowa Stanica Zabobrzańska"- zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn.: Żyj, mieszkaj pracuj w Jeleniej Górze!"(...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!”, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Rozwój lokalny”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181796

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZ.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1376379,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ciągów pieszo-rowerowych wraz z budową edukacyjnego miasteczka ruchu drogowego, budowie oświetlenia oraz montażu monitoringu, a także dostawie wraz z montażem wyposażenia placu zabaw i siłowni zewnętrznej typu „street workout” wraz z małą architekturą.

Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu: „Żyj, mieszkaj, pracuj w Jeleniej Górze!”, dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021 w ramach programu „Rozwój lokalny”.

Działki objęte zakresem prac:
dz. nr 3/14, obręb 0060, AM-36 oraz dz. nr 16/41, obręb: 0060, AM-37, zlokalizowane w Jeleniej Górze, przy ul. Wojciecha Kilara, 58-506 w Jeleniej Górze.

Charakterystyczne parametry zadania:
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych asfaltowych 2 057 m2
Powierzchnia nawierzchni z piasku 796,4 m2
Powierzchnia terenu zielonego 9 737 m2

Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1. Roboty konstrukcyjne, polegające na:
1) budowie ciągów pieszo – rowerowych z betonu asfaltowego, wygrodzonych obrzeżami betonowymi,
2) budowie edukacyjnego miasteczka ruchu drogowego z betonu asfaltowego, wygrodzonego obrzeżami betonowymi,
3) budowie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej, wygrodzonych obrzeżami betonowymi.

2. Budowę oświetlenia terenu w technologii LED, monitoringu oraz systemu nagłośniającego.

3. Dostawę wraz z montażem wyposażenia tj.:
1) urządzeń placu zabaw (urządzenie linarne, huśtawka),
2) siłowni zewnętrznej typu „street workout”.

4. Dostawę i montaż małej architektury tj.:
1) ławek różnego typu,
2) stojaków na rowery,
3) stacji naprawy rowerów,
4) pojemników na odpady.

5. Wymagania dodatkowe:
1) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej całego zadania realizowanego na działkach opisanych w Tomie III SWZ, w tym istniejącego skateparku,
2) wykonanie i montaż tablicy z regulaminem korzystania z obiektu. Treść regulaminu oraz miejsce posadowienia tablicy Zamawiający ustali z Wykonawcą w trakcie realizacji zamówienia,
3) wykonanie nasadzeń zieleni.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III Specyfikacji Warunków Zamówienia, w tym w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3035025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3035025,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3035025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KÓŁKO ROLNICZE W SIEDLĘCINIE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6110155801

7.3.3) Ulica: Siedlęcin, ul. Lwówecka 24

7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 58-508

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3035025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Planowany termin wykonania zamówienia tj. przedmiotu umowy ustala się do 5 miesięcy licząc od daty zawarcia niniejszej umowy, tj. do dnia 04.12.2023 r. (data podpisania protokołu odbioru końcowego).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.