eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wymiana okien w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana okien w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 18

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 0688

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr1katowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spnr1katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana okien w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06832e4b-035f-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294453

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00150733/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana okien

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00255176/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/467/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 77457,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie okien drewnianych w budynku zabytkowym i okien PCV w szatni przy auli wraz z robotami towarzyszącymi (uzupełnienie tynku i gładzi gipsowej w ościeżach, malowanie ościeży, wymiana parapetów wewnętrznych i zewnętrznych), w szczególności:.
 Ułożenie warstwy folii polietylenowej w celu zabezpieczenia istniejących posadzek;
 Demontaż istniejących starych drewnianych okien (szer. 144 cm , wysokość 257 cm, 4 szt., szer.178 cm, wysokości 2,64 cm 8 szt.) wraz z parapetami drewnianymi wewnętrznymi (12 szt. );
 Montaż nowych drewnianych okien (4 szt. i 8 szt. w budynku zabytkowym) w kolorze białym wg załączonego rysunku;
 Montaż nawiewników higro-sterowanych (6 szt. w oknach drewnianych i 1 szt. w oknie PCV);
 Montaż drewnianych parapetów wewnętrznych w oknach drewnianych;
 Spoinowanie zaprawą cementową spoin parapetów okiennych zewnętrznych w zamontowanych oknach drewnianych;
 Montaż nowych okien (2 szt. w szatni auli w budynku nowszym) PCV w kolorze białym;
 Montaż zewnętrznych parapetów z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej dla okien PCV;
 Wykonanie wokół ościeży nowego tynku cementowo-wapiennego kat. III zatartego na gładko;
 Wykonanie gładzi gipsowej na naprawianych tynkach ościeży od strony wewnętrznej;
 Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi naprawianych powierzchni ościeży okien;
 Dwukrotne malowanie farbami olejnymi wnęk pod parapetami okiennymi;
 Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki (14 szt. okien, parapety wewnętrzne i zewnętrzne).
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową,
i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
2.3.1. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej szkice okien, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ (załącznik nr 9).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 100 000,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez OKNA KOŁODZIEJCZYK sp. z o.o. sp. k., ul. Os. Mastalerze 33F, 34-451 znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.