eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trawniki › Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki



Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TRAWNIKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 605

1.5.2.) Miejscowość: Trawniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-044

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trawniki@trawniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://trawniki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugtrawniki.bip.lubelskie.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6fe8b11-dda9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294357

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023057/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa efektywności energetycznej budynków publicznych Gminy Trawniki (Rządowy Fundusz Polski Ład)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00185583/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach oraz Wymiana oświetlenia w Zespole Placówek Oświatowych w Trawnikach i w przedszkolu Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach" w tym:
1) Zadanie 1 - Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach
Termomodernizacja budynku remizo – świetlicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Trawnikach wraz z modernizacją kotłowni, wymianą poszycia dachu, modernizacją systemu oświetlenia, montażem instalacji fotowoltaicznej, wykonaniem wentylacji, remontem łazienek, klatki schodowej, pomieszczeń sanitarnych i montażem pompy ciepła.
Zakresem niniejszego opracowania objęto prace budowlane związane
z termomodernizacją obiektów polegające na:
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych;
- ociepleniu stropu poddasza podwójną warstwą płyt z wełny mineralnej o gr. 15cm;
- ociepleniu przestrzeni między krokwiami płytami z wełny mineralnej;
- ociepleniu poddasza budynku kotłowni granulatem z wełny o gr. 30cm;
- wymiana rynien i rur spustowych;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich;
- wymianę pokrycia dachowego z blachy na blachodachówkę wraz z naprawą gniazd krokiew;
- remont kominów;
- dociepleniu ścian fundamentowych styrodurem o gr. 10cm;
- dociepleniu ścian styropianem o gr.15cm wraz z wykonaniem wyprawki elewacyjnej;
- wykonaniu nowej opaski;
- umieszczenie istniejącej instalacji odgromowej w rurze do prowadzenia instalacji odgromowej w ociepleniu;
- modernizacji instalacji centralnego ogrzewania;
- wymianie opraw oświetleniowych na źródła LED,
- modernizacja instalacji elektrycznej
- wykonanie instalacji fotowoltaicznej na potrzeby pompy ciepła;
- montaż daszków systemowych;
- wymiana kotła grzewczego wraz z instalacja kotłowni;
- modernizacja instalacji centralnego ogrzewania;
- modernizacja instalacji cwu;
- montaż paneli fotowoltaicznych;
- montaż pompy ciepła;
- remont łazienek;
- wykonanie i modernizacja instalacji wentylacyjnej;
- remont klatki schodowej;
- remont pomieszczeń sanitarnych.
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy budynku głównego : 258,66 m2
Powierzchnia zabudowy kotłowni : 45,26 m2
Powierzchnia zabudowy pomieszczenia gospodarczego : 15,64 m2
Powierzchnia użytkowa : 558,00 m2
Kubatura : 2300,00 m3
Szerokość budynku głównego : 11,36. m
Długość budynku głównego : 22,77 m
Maksymalna wysokość budynku : 11,4 m
Uwaga:
1.Istniejące źródło ciepła należy pozostawić do dyspozycji zamawiającego.
2.Zadanie nie obejmuje dostawy pralki i suszarki.
2) Zadanie 2 - Wymiana oświetlenia w Zespole Placówek Oświatowych w Trawnikach:
Założenia projektowe:
- wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowoczesne, energooszczędne oprawy LED;
- montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.
3) Zadanie 3 – Wymiana oświetlenia w przedszkolu Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach:
Założenia projektowe:
- wymiana istniejących opraw oświetleniowych na nowoczesne, energooszczędne oprawy LED;
- montaż opraw oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kotłów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45314310-7 - Układanie kabli

45000000-7 - Roboty budowlane

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45421132-8 - Instalowanie okien

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

44411000-4 - Wyroby sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 1404581,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,,Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach, termomodernizacja budynku ujęcia wody w Struży Kolonii, termomodernizacja budynku ujęcia wody w Trawnikach, Termomodernizacja budynku oczyszczalni ścieków w Trawnikach" w tym:
1) Zadanie 1 – Termomodernizacja budynku Zespołu placówek Oświatowych w Biskupicach.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku głównego oraz sali sportowej:
– docieplenie ścian zewnętrznych od kondygnacji przyziemia warstwą termoizolacji ze styropianu gr. 16cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
– termoizolacja wełną mineralną gr. 30cm stropów;
– termoizolacja wewnętrznych przegród pionowych (ścian) poddasza pomiędzy pomieszczeniami użytkowymi i strychami warstwą wełny mineralnej gr. 20cm;
– wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
– wykonanie nowych podokienników i wynikających z konieczności obróbek blacharskich;
– wykonanie potrzebnych podbitek okapów dachowych;
– wymiana rur spustowych i rynien;
– wymiana pionowych elementów instalacji odgromowej;
– oraz inne wykazane w składowych opracowania lub konieczne do wykonania dla zamierzonego;
– docieplenie cokołów warstwą styropianu gr. 16 cm;
– docieplenie ścian zewnętrznych łącznika warstwą wełny mineralnej gr. 16 cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
– docieplenie ścian zewnętrznych cokołu łącznika warstwą wełny mineralnej hydrofobizowanej gr.16cm wraz wyprawą elewacyjną z tynku;
- remont opaski wokół budynku sali gimnastycznej;
– remont ścian schodów wejściowych wraz z barierką;
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 1358,00 m2
Powierzchnia użytkowa : 2261,34 m2
Kubatura: 12033,00 m3
Wymiary budynku głównego : 42,91 x 22,21 m
Wymiary obiektów sportowych : 34,17 x 17,90 m
Maksymalna wysokość budynku : 11,80 m
2) Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku ujęcia wody w Struży Kolonii.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy dachu budynku;
- wymianie nowego orynnowania;
- remont dachu i kominów
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 39,18 m2
Powierzchnia użytkowa : 24,80 m2
Kubatura : 170,00. m3
Szerokość budynku : 4,96 m
Długość budynku : 7,90 m
Wysokość budynku : 5,36 m
3) Zadanie 3 – Termomodernizacja budynku ujęcia wody w Trawnikach.
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy dachu budynku;
- wymianie nowego orynnowania;
- remont dachu i kominów
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 39,18 m2
Powierzchnia użytkowa : 24,80 m2
Kubatura : 170,00. m3
Szerokość budynku : 4,96 m
Długość budynku : 7,90 m
Wysokość budynku : 5,36 m
4) Zadanie 4 - Termomodernizacja budynku oczyszczalni ścieków w Trawnikach,
Przedmiotem wykonania jest przeprowadzenie niezbędnych robót budowlanych związanych z termomodernizacją budynku:
- docieplenie ścian;
- dociepleniu części stropu;
- wykonanie nowej opaski budynku;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej;
- wymiana oświetlenia zewnętrznego;
- wykonanie nowych obróbek blacharskich przy oknach;
- wymianie nowego orynnowania;
- wzmocnienie ściany szczytowej;
- malowanie pomieszczeń
Dane budynku:
Powierzchnia zabudowy : 393,16 m2
Powierzchnia użytkowa : 387,58 m2
Kubatura : 2460,74 m3
Szerokość budynku : 17,2 m
Długość budynku : 26,85 m
Wysokość budynku : 8,11 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45321000-3 - Izolacja cieplna

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261320-3 - Kładzenie rynien

45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.5.) Wartość części: 1945701,87 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

,, Modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej w Dorohuczy, modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach, modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach, modernizacja kotłowni przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach, modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Oleśnikach" w tym:
1) Zadanie 1 – Modernizacja kotłowni Szkoły Podstawowej w Dorohuczy.
Założenia projektowe:
- wymiana źródła ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiornika na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejącego i montaż nowego komina spalinowego;
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
2) Zadanie 2 – Modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Biskupicach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródeł ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiorników na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejących i montaż nowych przewodów kominowych
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiorników cwu
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
3) Zadanie 3 – Modernizacja kotłowni Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródeł ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiorników na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejących i montaż nowych przewodów kominowych
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiorników cwu
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
4) Zadanie 4 – Modernizacja kotłowni przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych w Trawnikach.
Założenia projektowe:
- wymiana źródła ciepła;
- dostosowanie instalacji technologicznej kotłowni do potrzeb nowego kotła bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach;
- wymiana orurowania w pomieszczeniu kotłowni wraz z osprzętem,;
- wymiana zbiornika na olej wraz z orurowaniem;
- demontaż istniejącego i montaż nowego komina spalinowego;
- konieczność dostosowania instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej do potrzeb projektowanej kotłowni;
- wymiana zbiornika cwu;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.
5) Zadanie 5 – Modernizacja kotłowni w Szkole Podstawowej w Oleśnikach.
Założenia projektowe:
- demontaż istniejących elementów kotłowni;
- montaż dwóch źródeł ciepła pracujących w kaskadzie;
- dostosowanie instalacji kotłowni do standardów pracy nowych kotłów bez konieczności zmiany układu instalacji c.o. w poszczególnych pomieszczeniach,
-wymiana rozdzielacza c.o. na kompaktowy rozdzielacz wraz z grupami pompowymi
- wymiana zasobnika c.w.u;
- wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniach kotłowni;
- remont wsypu;
- malowanie pomieszczeń;
- wymiane wkładu kominowego;
- wykonanie niezbędnych prac z branży elektrycznej;
- wymiana czynnika w instalacji c.o.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 1221511,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1635126,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1941391,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1635126,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204

7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze, Piaski

7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15

7.3.5) Kod pocztowy: 21-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1635126,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1991927,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2591269,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1991927,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204

7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze , Piaski

7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15

7.3.5) Kod pocztowy: 21-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1991927,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1334747,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1988000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1334747,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kvadrat Grzegorz Jaszczewski Siedziba Wierzchowiska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132302204

7.3.3) Ulica: Wierzchowiska Pierwsze, Piaski

7.3.4) Miejscowość: Wierzchowiska Pierwsze 15

7.3.5) Kod pocztowy: 21-050

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1334747,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.