Ogłoszenie z dnia 2022-08-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00253356/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00294452/01 - Wynik z dnia 2022-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Placówek Oświaty w Bielawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000655801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 57
1.5.2.) Miejscowość: Bielawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-260
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 645 22 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@oswiata.bielawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzpo.bielawa.finn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mzpo.bielawa.finn.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f6f0af-028e-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294310
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026850/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz i odwóz wraz z zapewnieniem opieki dzieci i uczniów do przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Bielawa w roku szkolnym 2022/2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00253356/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MZPO.SO.251.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 250593,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie, ul. Waryńskiego 50 i ul. Ludowa 11.1. Dowóz ok. 25 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Bielawy do szkół na terenie Gminy w roku szkolnym 2022/2023. Dowóz odbywał się będzie w 5 kursach dziennie w tym 2 kursach w godzinach porannych tj. ok 6.30-8.00 na trasie wynoszącej ok 30 km oraz 3 kursach powrotnych w godzinach popołudniowych tj. ok. 12.30- 15.00 na trasie wynoszącej ok 40 km.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 70 km.
Trasy mogą różnić się w każdym dniu zależnie od planu zajęć dzieci dowożonych oraz ich liczby.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy,
a także należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 93500,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dziecka niepełnosprawnego do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxiliumw Bielawie, ul. Piastowska 18.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy
do i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Auxilium w Bielawie, ul. Piastowska 18. Dowóz będzie odbywał się w dwóch kursach na trasie liczącej ok. 4 km, tj.: Bielawa:
ul. Dzierżoniowska 24 – ul. Piastowska 18, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót
w godzinach popołudniowych tj. w godzinach 14-15.00 na trasie liczącej ok 4 km. tj.: Bielawa, ul. Piastowska 18 – ul. Dzierżoniowska 24. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów
wynosi 8 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 8611,12 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Szkół Niepublicznych prowadzonych przez Fundację „Pokolorujmy Szarość” w Dobrocinie.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Niepublicznej Szkoły Podstawowej „Bajeczne Wzgórza” w Dobrocinie ul. Kościuszki 14a oraz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do i z Niepublicznej Szkoły Przysposabiającej do Pracy „Bajeczne Wzgórza” w Piławie Dolnej, ul. Błotnista 12.
Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 24 km., t. j.: Bielawa, ul. Kwiatowa, os. XXV-lecia 8, os. Włókniarzy 19, ul. Techników 8, Piława Dolna ul. Błotnista 12, Dobrocin
ul. Kościuszki 14a, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 24 km. tj. Dobrocin ul. Kościuszki 14a, Piława Dolna
ul. Błotnista 12, Bielawa: ul. Techników 8, os. Włókniarzy 19, os. XXV-lecia 8, ul Kwiatowa.
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 48 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę, ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 34833,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczegow Piławie Górnej, ul. Szkolna 6.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i ze Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Piławie Górnej, ul. Szkolna 6. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 15 km., t. j.: Bielawa: ul. K. K. Baczyńskiego,
ul. Pocztowa, ul. Brzeżna, SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, w godzinach rannych tj. ok. 7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok 14.30 na trasie liczącej ok. 14 km. tj. SOSW Piława Górna ul. Szkolna 6, Bielawa: ul. Brzeżna, ul. Pocztowa, ul. K. K. Baczyńskiego. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 13333,34 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część V.Dowóz dzieci niepełnosprawnych do Ośrodka Rewalidacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 3 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do i z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26. Dowóz będzie odbywał się w dwóch turach na trasie liczącej ok. 8 km, tj.: Bielawa: os. XXV-lecia 31, ul. Wolności 102, ul. Techników 8, Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, w godzinach rannych tj. ok. 7.30 oraz ok 10,00 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 13,00 i ok. 15.00 na trasie liczącej ok 9 km. tj.: Dzierżoniów ul. Świdnicka 26, Bielawa: ul. Techników 8,
ul. Wolności 102, os. XXV-lecia 31. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 34 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209).
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę oraz ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 14240,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dzieci niepełnosprawnych do i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczegow Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74 i 76.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 15 dzieci niepełnosprawnych z Bielawy do
i z Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Dzierżoniowie, ul. Nowowiejska 74
i 76. Dowóz odbywał się będzie na trasie liczącej ok. 10 km tj.: Bielawa -Plac Kościelny -
ul. Ludowa, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS), ul. gen. Grota Roweckiego przy pływalni Aquarius, ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto)- ul. Wolności (przystanek Bielawa, Bata 44) – ul. Wolności ( przystanek Bielawa BIELTEX I 47) - SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76, w godzinach rannych, tj. ok 7.30 oraz powrót dwóch turach w godzinach popołudniowych tj.:
1) ok 13.30 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności(przystanek Bielawa, Bata 44), Plac Kościelny, oraz
2) ok. 15.20 na trasie liczącej ok. 10 km. tj.: SOSW Dzierżoniów ul. Nowowiejska 74 i 76,
ul. Wolności (przystanek Bielawa BIELTEX I 47), ul. 1 Maja łącznik (przy sklepie Netto),
os. XXV-lecia 1, ul. Grota Roweckiego - pływalnia Aquarius, ul. 1 Maja (plac koło przystanku PKS).
Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 30 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 67320,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dowóz dziecka niepełnosprawnego do i z Stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27,57-100 Strzelin.
1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz 1 dziecka niepełnosprawnego z Bielawy do
i z placówki funkcjonującej w ramach stowarzyszenia św. Celestyna, Mikoszów 27. Dowóz będzie odbywał się na trasie liczącej ok. 40 km, tj.: Bielawa: ul. Wolności 54 – Mikoszów 27, w godzinach rannych tj. ok.7.30 oraz powrót w godzinach popołudniowych tj. ok. 15.00 na trasie liczącej ok 40 km. tj.: Stowarzyszenie św. Celestyna, Mikoszów 27 – Bielawa,
ul. Wolności 54. Szacunkowa dzienna liczba kilometrów wynosi 80 km.
2. Przewóz musi być dokonany środkiem transportu przystosowanym do przewozu określonej w punkcie 1 liczby osób, spełniającym wymogi w w/w zakresie oraz posiadającym niezbędne ubezpieczenie OC i NW w zakresie ryzyka wynikającego z prowadzonej działalności.
Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia do wykonywania odpłatnego transportu drogowego stosownie do treści ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t. j.
Dz. U. z 2022 r. poz. 180, 209). Trasa oraz godziny dowozu mogą ulegać zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego po uprzednim poinformowaniu wykonawcy przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewnia samochód, kierowcę ubezpieczenia samochodu i kierowcy oraz należytą opiekę osoby dorosłej. Opieki nad dziećmi nie może sprawować kierowca.
4. Cena zawarta w ofercie złożonej przez zleceniobiorcę musi uwzględniać w kalkulacji wszystkie koszty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w ogłoszeniu, w tym:
- koszty dojazdów do miejsca z którego rozpoczyna sią dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- koszty odjazdów z miejsca w którym kończy się dowóz będący przedmiotem zamówienia,
- obowiązujący podatek VAT.
5. Cena podana przez zleceniobiorcę za transport jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
85312120-6 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną
4.5.5.) Wartość części: 18756,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 94999,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy Jar-Mag Jarowska Magdalena
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821968787
7.3.3) Ulica: Piskorzów 47C
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY JarMag Magdalena Jarowska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12949,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12949,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12949,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Pasażerski Łukasz Jarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821963488
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 4/8
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSPORT PASAŻERSKI Łukasz Jarowski
jakie przetargi wygrała firma
TRANSPORT PASAŻERSKI Łukasz Jarowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12949,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz osób Jurand
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821104325
7.3.3) Ulica: ul. Kościuszki 23/2
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniow
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWÓZ OSÓB JURAND JERZY BIERNACKI
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWÓZ OSÓB JURAND JERZY BIERNACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77350,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77350,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77350,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Pasażerski Łukasz Jarowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821963488
7.3.3) Ulica: ul. 3-go Maja 4/8
7.3.4) Miejscowość: Pieszyce
7.3.5) Kod pocztowy: 58-250
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77350,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63936,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63936,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy "Mariusz" Usługi Transportowe Katarzyna Maziarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8821425259
7.3.3) Ulica: os. XXV-lecia 33/8
7.3.4) Miejscowość: Bielawa
7.3.5) Kod pocztowy: 58-260
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63936,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-06-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELAWY
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na drodze wojewódzkiej nr 384 w Bielawie
- Rewitalizacja terenów wokół byłego zbiornika wody przemysłowej "Sudety" w Bielawie - etap I
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi przy ul. Ludowej 11 w Bielawie
- Modernizacja ul. Nowobielawskiej w Bielawie - etap II
więcej: przetargi w Bielawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w 2024 r.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.