eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZP/24/2022 "Przebudowa szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych (...) oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu (...) WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/24/2022 „Przebudowa szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych (...) oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu (...) WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-531

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.7.) Numer telefonu: 426371322

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294149

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00228604/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości inwestycji w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi w budynku położniczo – ginekologicznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 w zakresie przebudowy szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu do budynku, w szczególności:
1.1. demontaż istniejącego dźwigu
1.2. rozbiórkę istniejącej klatki schodowej i trzonu windowego wraz z fundamentem
1.3. budowę nowych dwóch szybów windowych
1.4. dostawę i montaż dźwigów osobowych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z możliwością transportu wózkowego i łóżkowego
1.5. rejestrację dźwigów wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
1.6. wykonanie pozostałych niezbędnych prac wykończeniowych
1.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej
1.8. demontaż istniejącej platformy schodowej wraz z torem
1.9. dostawę i montaż platformy schodowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych z torem łukowym na zewnątrz budynku
1.10. rejestrację platformy wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu, potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
2. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji inwestycji wymagania określono w załącznikach:
2.1. kosztorysie ofertowym - zestawienie parametrów technicznych oferowanych dźwigów – załącznik nr 2 do SWZ
2.2. dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ
2.3. wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ
2.4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości inwestycji w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi w budynku położniczo – ginekologicznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 w zakresie przebudowy szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu do budynku, w z podziałem na 2 etapy obejmujące:
1.1. ETAP 1
1.1.1. demontaż istniejących dźwigów
1.1.2. rozbiórkę istniejącej klatki schodowej i trzonu windowego wraz z fundamentem
1.1.3. budowę nowych dwóch szybów windowych
1.1.4. dostawę, wstępne prace montażowe dźwigów osobowych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z możliwością transportu wózkowego i łóżkowego
1.1.5. montaż i wykonanie instalacji elektrycznych, zasilania oraz obwodów administracyjnych
1.1.6. demontaż istniejącej platformy schodowej wraz z torem
1.1.7. dostawę i montaż platformy schodowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych z torem łukowym na zewnątrz budynku
1.1.8. rejestrację platformy wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu, potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
1.2. ETAP 2
1.2.1. Prace finalizacji instalacji wraz z uruchomieniem oraz pracami wykończeniowymi
1.2.2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej
1.2.3. Pomiary, próby i regulacje oraz odbiór dopuszczeniowy dźwigów przez UDT.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji inwestycji wymagania określono w załącznikach:
2.1. przedmiarze robót budowlanych - zakres etapu 1 inwestycji określają od 1 do 55 oraz zakres etapu 2 inwestycji określa pozycja 56.
2.2. kosztorysie ofertowym - zestawienie parametrów technicznych oferowanych dźwigów – załącznik nr 2 do SWZ
2.3. dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ
2.4. wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ
2.5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Okres realizacji - dni

Po zmianie:
Data do

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
119

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:

Po zmianie:
2023-02-17

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:
3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Zamawiający zastrzega, że zaistnienie przesłanek, o których mowa w ust. 3 wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl).

Po zmianie:
3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:
3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Zamawiający zastrzega, że zaistnienie przesłanek, o których mowa w ust. 3 wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl).

1. Termin realizacji zamówienia wynosi:
a. Etap 1 - w terminie do 09.12.2022 r. zostanie wykonany zakres prac wskazany w pozycjach 1-55 przedmiaru robót budowlanych
b. Etap 2 - w terminie do 17.02.2023 r. zostanie wykonany zakres prac wskazany w pozycji 56 przedmiaru robót budowlanych
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące realizacji umowy uregulowane są we „wzorze umowy” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.