Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00228604/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-28
- 2022/BZP 00251277/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-12
- 2022/BZP 00252229/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-13
- 2022/BZP 00259479/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-18
- 2022/BZP 00271721/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00271782/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-22
- 2022/BZP 00278175/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-26
- 2022/BZP 00282572/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-28
- 2022/BZP 00292126/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-04
- 2022/BZP 00394709/01 - Wynik z dnia 2022-10-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZP/24/2022 „Przebudowa szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych (...) oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu (...) WSSz. im. M. Pirogowa w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471658536
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wólczańska 191/195
1.4.2.) Miejscowość: Łódź
1.4.3.) Kod pocztowy: 90-531
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.4.7.) Numer telefonu: 426371322
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pirogow.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00294149
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00228604/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości inwestycji w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi w budynku położniczo – ginekologicznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 w zakresie przebudowy szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu do budynku, w szczególności:
1.1. demontaż istniejącego dźwigu
1.2. rozbiórkę istniejącej klatki schodowej i trzonu windowego wraz z fundamentem
1.3. budowę nowych dwóch szybów windowych
1.4. dostawę i montaż dźwigów osobowych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z możliwością transportu wózkowego i łóżkowego
1.5. rejestrację dźwigów wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
1.6. wykonanie pozostałych niezbędnych prac wykończeniowych
1.7. wykonanie dokumentacji powykonawczej
1.8. demontaż istniejącej platformy schodowej wraz z torem
1.9. dostawę i montaż platformy schodowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych z torem łukowym na zewnątrz budynku
1.10. rejestrację platformy wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu, potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
2. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji inwestycji wymagania określono w załącznikach:
2.1. kosztorysie ofertowym - zestawienie parametrów technicznych oferowanych dźwigów – załącznik nr 2 do SWZ
2.2. dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ
2.3. wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ
2.4. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja całości inwestycji w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu im. M. Pirogowa w Łodzi w budynku położniczo – ginekologicznym w Ośrodku Szpitalnym im. M. Madurowicza w Łodzi przy ul. Wileńskiej 37 w zakresie przebudowy szybu windowego z montażem dwóch wind szpitalnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana platformy schodowej przy wejściu do budynku, w z podziałem na 2 etapy obejmujące:
1.1. ETAP 1
1.1.1. demontaż istniejących dźwigów
1.1.2. rozbiórkę istniejącej klatki schodowej i trzonu windowego wraz z fundamentem
1.1.3. budowę nowych dwóch szybów windowych
1.1.4. dostawę, wstępne prace montażowe dźwigów osobowych z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych wraz z możliwością transportu wózkowego i łóżkowego
1.1.5. montaż i wykonanie instalacji elektrycznych, zasilania oraz obwodów administracyjnych
1.1.6. demontaż istniejącej platformy schodowej wraz z torem
1.1.7. dostawę i montaż platformy schodowej z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych z torem łukowym na zewnątrz budynku
1.1.8. rejestrację platformy wraz z odbiorem UDT oraz dopuszczeniem do ruchu, potwierdzoną protokołem pierwszej decyzji
1.2. ETAP 2
1.2.1. Prace finalizacji instalacji wraz z uruchomieniem oraz pracami wykończeniowymi
1.2.2. Opracowanie dokumentacji powykonawczej
1.2.3. Pomiary, próby i regulacje oraz odbiór dopuszczeniowy dźwigów przez UDT.
2. Szczegółowy zakres oraz warunki realizacji inwestycji wymagania określono w załącznikach:
2.1. przedmiarze robót budowlanych - zakres etapu 1 inwestycji określają od 1 do 55 oraz zakres etapu 2 inwestycji określa pozycja 56.
2.2. kosztorysie ofertowym - zestawienie parametrów technicznych oferowanych dźwigów – załącznik nr 2 do SWZ
2.3. dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik nr 3 do SWZ
2.4. wzorze umowy – załącznik nr 7 do SWZ
2.5. Opis przedmiotu zamówienia należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści specyfikacji, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania wykonawców.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Okres realizacji - dni
Po zmianie:
Data do
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Okres realizacji - dni Przed zmianą:
119
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
Po zmianie:
2023-02-17
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:
3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Zamawiający zastrzega, że zaistnienie przesłanek, o których mowa w ust. 3 wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl).
Po zmianie:
3. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy PZP wyklucza się:
3.1. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.2. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 01.03.2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 z późn. zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24.02.2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3.3. Wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29.09.1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217 z późn. zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24.02.2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
4. Zamawiający zastrzega, że zaistnienie przesłanek, o których mowa w ust. 3 wykluczenia będzie weryfikowane na podstawie ogólnodostępnych baz danych zgodnie z informacją podaną przez Urząd Zamówień Publicznych (patrz: Stosowanie unijnego zakazu udziału wykonawców rosyjskich w zamówieniach - Urząd Zamówień Publicznych (uzp.gov.pl).
1. Termin realizacji zamówienia wynosi:
a. Etap 1 - w terminie do 09.12.2022 r. zostanie wykonany zakres prac wskazany w pozycjach 1-55 przedmiaru robót budowlanych
b. Etap 2 - w terminie do 17.02.2023 r. zostanie wykonany zakres prac wskazany w pozycji 56 przedmiaru robót budowlanych
2. Szczegółowe zagadnienia dotyczące realizacji umowy uregulowane są we „wzorze umowy” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie oznakowania poziomego na rok 2024 na sieci dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi z podziałem na zadania
- Dostawa namiotu z wyposażeniem
- Ochrona (dozór) obiektów Wojewódzkiego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób Płuc i Rehabilitacji w Łodzi
- Wykonanie okresowej kontroli technicznej obiektów inżynierskich, administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi, zgodnie z OPZ.
- "Sukcesywna dostawa środków czystości"
- 01/2024 "Sukcesywne dostarczanie gazów medycznych i technicznych wraz z dzierżawą butli i transportem na rzecz Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi".
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w Parku Centralnym na Felinie w Lublinie w ramach D-15 Budżetu Obywatelskiego X ...
- Wykonanie instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w budynku Delegatury NIK w Kielcach.
- Remont dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Mielcu
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy ul. Ostródzkiej 175
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.