eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 160, ul. Niepołomicka w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 160, ul. Niepołomicka w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. gen. A. Chruściela 28

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-401

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rembertow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rembertow.um.warszawa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 160, ul. Niepołomicka w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28450fd6-d626-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294100

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025478/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu nr 160, ul. Niepołomicka w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229190

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-VIII-WZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 307537,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot inwestycji i cel inwestycji
Przedmiotem inwestycji są istniejące dwa place zabaw przy przedszkolu Nr 160 położony przy ul. Niepołomickiej 26 w Warszawie.
Celem inwestycji jest modernizacja istniejących placów zabaw służących placówce.
2. Stan istniejący
Obszar placów zabaw zagospodarowany jest nawierzchnią poliuretanową, chodnikami i zielenią. place zabaw ogrodzone. Na placach zainstalowane są stale urządzenia zabawowe.
We wschodniej i południowej części terenu drzewa.
3. Przeznaczenie i program użytkowy
Istniejące przeznaczenie terenu, przedszkolne place zabaw, nie ulegnie zmianie. Program będzie obejmował przebudowę obu placów zabaw tak aby spełniał współczesne wymagania oraz był dostosowany do ilości dzieci uczęszczających do placówki.
Zaplanowano demontaż części urządzeń zabawowych i zastąpienie ich nowymi. Ponadto zaplanowano powiększenie poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej kosztem trawnika oraz montaż dodatkowych urządzeń zabawowych, w tym na istniejącym trawniku.
Ze względu na demontaż jednych i montaż drugich zabawek konieczna jest częściowa wymiana istniejącej nawierzchni poliuretanowej.
4. Zestawienie powierzchni
Powierzchnia działki 1 252,0 m2
Powierzchnia nawierzchni poliuretanowych łączna 253,7 m2
Powierzchnia nowych nawierzchni poliuretanowych 120,5 m2
Powierzchnia trawników do rekultywacji ok. 50,0 m2
5. Projektowane zagospodarowanie terenu
Projekt nie przewiduje zmiany istniejącego sposobu zagospodarowania terenu. 4 urządzenia zabawowe zostaną zdemontowane, wraz z fragmentami nawierzchni znajdującymi się pod nimi. Na placach zabaw zainstalowane zostanie 7 nowych urządzeń zabawowych. Rozebrana nawierzchnia poliuretanowa zostanie uzupełniona i powiększona o fragment obecnie zajmowany przez trawnik.
6. Pozostałe cechy terenu
Cały zespół wraz z elementami towarzyszącymi znajduje się na poziomie otaczającego gruntu i jest w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych. Obszar na którym znajduje się działka nie znajdują się pod opieką konserwatorską. Inwestycja nie wpływa na środowisko i otaczający ją teren oraz nie stwarza zagrożenia dla zdrowia ludzi. Brak emisji zanieczyszczeń gazowych. Brak emisji hałasu, wibracji i promieniowania. Brak wpływu na istniejący drzewostan i glebę. Odprowadzenie wód deszczowych istniejące, bez zmian, powierzchniowo na teren działki własnej.
Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów.
Działka nie znajduje się w granicach terenu górniczego.
Ochrona pożarowa, nie dotyczy - wyłącznie tereny zewnętrzne, otwarte.

2. Urządzenia zabawowe, nawierzchnia i inne elementy małej architektury:
Wszystkie wykorzystane w projekcie gotowe materiały oraz urządzenia zabawowe i elementy wyposażenia sugerujące konkretnych producentów stanowią wyłącznie przykład i mają na celu jedynie określenie parametrów i cech produktu.
Wszystkie elementy powinny posiadać atesty i dopuszczenia do użytkowania, które zostaną przedstawione Zamawiającemu do zatwierdzenia na etapie realizacji przed wbudowaniem materiałów.

Podane na rysunkach urządzenia są przykładowe, a ich stylistyka może być objęta ochroną.
Ostateczną kolorystykę urządzeń należy przedstawić do akceptacji zamawiającemu. Urządzenia i ich rozmieszczenie muszą spełniać wymogi normy PN-EN 1176:2017. Wszystkie elementy mocowane trwale do gruntu w sposób zgodny z instrukcją dostawcy
Wszystkie dokumenty dotyczące nawierzchni określone w projekcie jak i w specyfikacji będą wymagane przez Zamawiającego na etapie realizacji prac w celu ich akceptacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 316110,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414832,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 316110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBA SPORT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5342495094

7.3.3) Ulica: Rusiec, ul. Kwitnąca 10

7.3.4) Miejscowość: Nadarzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 05-830

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 316110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-16 do 2024-08-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.