eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa paliw płynnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013035534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Odlewnicza 8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-231

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225976704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@word.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072216/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa paliw płynnych na potrzeby trzech miejsc egzaminowania Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1 prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia).
Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z platformy e-zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. Wykonawca dla pełnego korzystania z platformy w tym złożenia oferty, powinien oprócz rejestracji dokonać również aktywacji konta podmiotu oraz nadać pełne uprawnienia dla użytkowników. Interaktywne instrukcje dostępne są na stronie https://ezamowienia.gov.pl/komponent-edukacyjny/.
Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy komunikacyjnych dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja” .
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) – zwanego dalej Rozporządzeniem, informujemy, iż:
1) Administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Warszawie, ul. Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa, zwany dalej Administratorem.
2) Kontakt do inspektora danych osobowych: iod@word.waw.pl,
3) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach:
a) prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo Zamówień Publicznych, dalej „PZP”;
b) zawarcia, wykonania, zmiany lub rozwiązania z Panią / Panem umowy,
w przypadku wyboru Pani / Pana jako wykonawcy zamówienia publicznego;
c) prowadzenia korespondencji związanej z postępowaniem o udzielenie zamówienia, a w przypadku wyboru Pani / Pana jako wykonawcy zamówienia publicznego, związanej z umową na wykonanie zamówienia publicznego;
d) prowadzenia dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego;
e) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze,
w szczególności: w celach podatkowych i ewidencyjnych;
f) dochodzenia roszczeń związanych z w/w postępowaniem lub w/w umową
lub obrony przed nimi;
g) prowadzenia prac analitycznych związanych z działalnością statutową Administratora;
h) udzielania informacji na wniosek podmiotów uprawnionych przepisami prawa
i w granicach tych przepisów.
4) Pani / Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:
a) niezbędności danych do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia);
b) niezbędności danych do wypełnienia obowiązków prawnych (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia);
c) niezbędności danych do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f Rozporządzenia).
Dane osobowe będą przetwarzane przez czas wykonywania umowy i dokonania rozliczenia z tego tytułu, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
(w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP Zamawiający przechowuje protokół wraz z załącznikami przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.
Jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, zamawiający przechowuje umowę przez cały czas trwania umowy) lub tak długo, jak wymaga tego prawnie uzasadniony interes Administratora.
7) Obowiązek podania przez Panią / Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w PZP, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP (odrzucenie oferty). Podanie danych osobowych jest też warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie uniemożliwienie realizacji umowy i wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze
8) Posiada Pani / Pan następujące prawa:
a) na podstawie art. 15 Rozporządzenia prawo dostępu do danych osobowych Pani / Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 Rozporządzenia prawo do sprostowania Pani / Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 Rozporządzenia prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia
W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego, przysługuje Pani / Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani / Panu następujące prawo:
a) prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
c) prawo sprzeciwu, o którym mowa w art. 21 Rozporządzenia, wobec przetwarzania danych osobowych
Podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WFK.26.8.2023.ES

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 696422,76 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dostawa 40.000 litrów Pb 95 oraz 47.000 litrów ON dla Miejsca Egzaminowania Odlewnicza (ME1) przy ul. Odlewniczej 8

4.2.5.) Wartość części: 458617,89 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub częściowym zakresie.
Część 1 – Dostawa (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) Miejsca Egzaminowania Odlewnicza (ME1) przy ul. Odlewniczej 8, w ramach opcji w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach:
- benzyna bezołowiowa 95 w planowanej maksymalnej ilości 1 000 litrów
- olej napędowy ON w planowanej maksymalnej ilości 1 000 litrów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
a) cena – 40 %
b) upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN) – 60 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena, upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa odpowiednią liczbę punktów w następujący sposób:
Kryterium cena
Cenę należy ustalić jako cenę całkowitą brutto (za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji). W tym celu oferent wpisze ceny brutto w sporządzonym formularzu Oferty.
W ramach kryterium „cena" porównywane będą ceny brutto bez upustu za cały zakres zamówienia dla poszczególnych części, wynikające z formularza Oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 40 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

C – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji spośród nieodrzuconych ofert
Cof – wartość ceny ocenianej oferty za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji

kryterium upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN), w tym celu oferent wpisze tą wartość w sporządzonym formularzu oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa” będą liczone wg następującego wzoru:

W = (Wo:Wnaj) x 60 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

W – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Wo – wartość upustu w badanej ofercie,
Wnaj – najwyższy upust spośród złożonych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Dostawa 17.000 litrów Pb 95 dla Miejsca Egzaminowania Powstańców Śląskich (ME2) przy ul. Powstańców Śląskich 127a

4.2.5.) Wartość części: 95121,95 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub częściowym zakresie.Część 2 – Dostawa (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) dla Miejsca Egzaminowania Powstańców Śląskich (ME2) przy ul. Powstańców Śląskich 127a, w ramach opcji w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach:
- benzyna bezołowiowa 95 w planowanej maksymalnej ilości 1 000 litrów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
a) cena – 40 %
b) upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN) – 60 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena, upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa odpowiednią liczbę punktów w następujący sposób:
Kryterium cena
Cenę należy ustalić jako cenę całkowitą brutto (za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji). W tym celu oferent wpisze ceny brutto w sporządzonym formularzu Oferty.
W ramach kryterium „cena" porównywane będą ceny brutto bez upustu za cały zakres zamówienia dla poszczególnych części, wynikające z formularza Oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 40 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

C – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji spośród nieodrzuconych ofert
Cof – wartość ceny ocenianej oferty za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji

kryterium upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN), w tym celu oferent wpisze tą wartość w sporządzonym formularzu oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa” będą liczone wg następującego wzoru:

W = (Wo:Wnaj) x 60 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

W – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Wo – wartość upustu w badanej ofercie,
Wnaj – najwyższy upust spośród złożonych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Dostawa 26.000 litrów Pb 95 dla Miejsca Egzaminowania Radarowa (ME3) przy ul. Radarowej 1.

4.2.5.) Wartość części: 142682,93 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 uPzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub częściowym zakresie
Część 3 – Dostawa (benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON) dla Miejsca Egzaminowania Radarowa (ME3) przy ul. Radarowej 1.
w ramach opcji w następującym asortymencie i przewidywanych ilościach:
- benzyna bezołowiowa 95 w planowanej maksymalnej ilości 1 000 litrów

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując im odpowiednio wagi procentowe:
a) cena – 40 %
b) upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN) – 60 %
Zamawiający przydzieli każdej badanej ofercie w kryterium cena, upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa odpowiednią liczbę punktów w następujący sposób:
Kryterium cena
Cenę należy ustalić jako cenę całkowitą brutto (za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji). W tym celu oferent wpisze ceny brutto w sporządzonym formularzu Oferty.
W ramach kryterium „cena" porównywane będą ceny brutto bez upustu za cały zakres zamówienia dla poszczególnych części, wynikające z formularza Oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „cena” będą liczone wg następującego wzoru:

C = (Cmin : Cof) x 40 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

C – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa cena za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji spośród nieodrzuconych ofert
Cof – wartość ceny ocenianej oferty za wykonanie zamówienia podstawowego i objętego prawem opcji

kryterium upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa (wyrażony w PLN), w tym celu oferent wpisze tą wartość w sporządzonym formularzu oferty.
Punkty przyznawane za kryterium „upust od dziennej ceny brutto 1 l. paliwa” będą liczone wg następującego wzoru:

W = (Wo:Wnaj) x 60 = liczba punktów otrzymanych w danym kryterium,
gdzie:

W – ilość punktów przyznana danej ofercie,
Wo – wartość upustu w badanej ofercie,
Wnaj – najwyższy upust spośród złożonych ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże , że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającą do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganą przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 716), ważną przez okres trwania umowy;
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje stacjami paliwowymi, umożliwiającymi bezgotówkowy zakup benzyny bezołowiowej i oleju napędowego, na podstawie wydanych kart flotowych w tym co najmniej:
1 stacją paliw w pobliżu każdego miejsca egzaminowania; Część 1 – ME 1 – ul. Odlewnicza 8, 03-231 Warszawa; Część 2 – ME 2 – ul. Powstańców Śląskich 127a, 01-466 Warszawa; Część 3 – ME 3 – ul. Radarowa 1, 02-137 Warszawa), do której dojazd drogą publiczną z miejsca egzaminowania oraz powrót nie przekraczałby łącznie 6 km (liczą się wskazania kilometrów na liczniku pojazdu). Dodatkowo, w przypadku miejsca egzaminowania przy ul. Odlewniczej, w odniesieniu do samochodów ciężarowych, dojazd ten oraz powrót nie może przekroczyć łącznie 9 km (liczą się wskazania kilometrów na liczniku pojazdu).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Szczegóły zawarte w Rozdziale IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawca, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) aktualna koncesja na obrót paliwami, wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, uprawniającej do wykonywania działalności w zakresie obrotu paliwami, wymaganej przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385, ze zm.), ważnej przez okres trwania umowy;
4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
6) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegóły zawarte w Rozdziale IX SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-14 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-db062f0a-1bda-11ee-a60c-9ec5599dddc1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-14 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.