eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › "Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W CIASNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240147533

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 2A

1.5.2.) Miejscowość: Ciasna

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-793

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343535612

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aneta.zsp.ciasna@interia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spciasna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do wybranych oddziałów Przedszkola przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ciasnej oraz uczniów SP w Ciasnej z filią w Molnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1a27cf1-1700-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00293778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296106/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSP_P2.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowo opisane w rozdziale IV SWZ:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przygotowanie i dostawa gotowych posiłków dla dzieci w wieku od 3 do 6 roku życia uczęszczających do oddziałów
przedszkolnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Ciasnej:
- około 34 śniadań i około 34 obiadów dla podopiecznych w Glinicy, ul. Asfaltowa 6
- około 45 obiadów dla podopiecznych w Ciasnej, ul. Zjednoczenia 90
- około 42 obiadów dla podopiecznych w Zborowskiem, ul. Myśliwska 1
- około 17 obiadów dla podopiecznych w Jeżowej, ul. Asfaltowa 29
Razem około 34 śniadań i około 138 obiadów dziennie.
b) przygotowanie i dostawa jednego gorącego posiłku dla chętnych dzieci w wieku od 6 do 15 roku życia uczęszczających
do Szkoły Podstawowej w Ciasnej:
- około 130 posiłków dla uczniów ze Szkoły w Ciasnej, ul. Lubliniecka 21
- około 71 posiłków dla uczniów z Filii w Molnej, ul. Tylna 1
Razem około 201 posiłków dziennie.
2. Wymagany termin realizacji: od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r.
3. Usługa cateringu objęta przedmiotem zamówienia będzie wykonywana w dni robocze od poniedziałku do piątku z
wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni wolnych od zajęć opiekuńczych w przedszkolu i w szkole.
4. Planowana ilość dostaw ma charakter szacunkowy. W zależności od frekwencji dzieci lub zmiany deklaracji rodziców
zgłaszających chęć żywienia dzieci w szkole może ulec zmniejszeniu oraz nie może stanowić podstawy do wnoszenia
przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dzieci i ilości
dostarczanych posiłków zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe Wykonawcy usługi z Zamawiającym
odbywać się będą na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego
dziecka.
5. Szacowana dzienna liczba dzieci korzystających z żywienia wynosi:
a) maksymalnie 138 obiadów i 34 śniadań w oddziałach przedszkolnych.
Łączna ilość posiłków objętych niniejszą umową szacowana jest na minimalnie 200 obiadów i 50 śniadań, a maksymalnie
25944 obiadów i 6392 śniadania. Maksymalna liczba może ulec zmniejszeniu, szczególnie przy uwzględnieniu nieobecności
dzieci oraz czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem,
przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych przyczyn.
b) maksymalnie 201 posiłków (w tym 130 w Ciasnej i 71 w Molnej)
Łączna ilość posiłków objętych niniejszą umową szacowana jest na minimalnie 10 posiłków, a maksymalnie 37788 posiłków.
Dla chętnych uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej od 0 do 201 (ze względu na specyfikę usługi, rozmiar przedmiotu
zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością; rzeczywista ilość
obiadów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego w wyniku, czego Wykonawca nie może zgłaszać
roszczeń z tytułu niezrealizowanej usługi, ani nie będzie żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ta ilość wyniesie mniej niż
maksimum – ze względu na brak bądź niewielką ilość deklaracji lub nieobecność w szkole.
Maksymalna liczba może ulec zmniejszeniu, szczególnie przy uwzględnieniu nieobecności dzieci oraz czasowego
ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem
COVID-19 lub innych przyczyn.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 930148,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930148,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 930148,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotrowski Sebastian "SZOPA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751889643

7.3.3) Ulica: Damrota 23

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 930148,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.