eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cyców › "Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Cycowska"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Cycowska”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cyców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197836

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chełmska 42

1.5.2.) Miejscowość: Cyców

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-070

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 825677003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.dunska@ugcycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugcycow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Cycowska”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-877fd345-fe3f-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00293769

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054954/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Cycowska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugcycow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugcycow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elek-tronicznej za pośrednictwem Platformy https://ugcycow.ezamawiajacy.pl (zwanej dalej Platformą) lub opcjonalnie za pośrednictwem poczty elektronicznej na e-mail:
• W zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych - e.dunska@ugcycow.pl ;
• W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia - j.bak@ugcycow.pl

Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy zawarta jest na Platformie w zakładce:
https://ugcycow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_action=publicFilesList&folder=000w&clientName=ugcycow&MP_module=main
• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta
• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge
• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja skierowana do osób fizycznych, w tym prowadzonych jednoosobową działalność gospodarczą, ujawnionych w sposób bezpośredni w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuję, że w przypadku:
- osób fizycznych,
- osób fizycznych, prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- pełnomocnika Wykonawcy będącego osobą fizyczną,
- członka organu zarządzającego Wykonawcy, będącego osoba fizyczną,
- osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- przetwarza dane osobowe, które uzyskał bezpośrednio w toku prowadzonego postępowania.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO,
Zamawiający informuję, że:
1. Gmina Cyców informuje Pana/nią, że Administratorem Pana/ni danych osobowych podanych w dokumentacji przetargowej jest Gmina Cyców ul . Chełmska 42 21-070 Cyców;
Adres korespondencyjny: Gmina Cyców ul. Chełmska 42 21-070 Cyców.
2. Pana/ni dane osobowe przetwarzane będą w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu przetargowym organizowanym przez Gminę Cyców ul. Chełmska 42 21-070 Cyców
3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Cyców, z którym można kontaktować się poprzez: adres korespondencyjny jest kontakt:
adres e-mail: inspektor@ugcycow.pl,
telefon: 82 5677003;
4. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
8. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9. posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 1 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
10. nie przysługuje Pani/Panu:
a) prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych;
c) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie:
skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wólka Cycowska”
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, usługi polegającej na zaprojektowaniu i przebudowie oczyszczalni ścieków w miejscowości Wólka Cycowska gmina Cyców wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie oczyszczalni oraz siecią kanalizacji ciśnieniowej i przyłączami. Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest rzeka Świnka. Zakres zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę kompletnego układu odbioru ścieków (sieć wraz z przyłączami) oraz przebudowę obiektu oczyszczalni ścieków pracującej w technologii złóż obrotowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Obiekty oczyszczalni powinny być rozmieszczone w obrębie działki 547/3 w granicy wygrodzonej części działki. Na całą powierzchnię działki nr 547/3 składa się teren oczyszczalni oraz droga dojazdowa od drogi gminnej. Powierzchnia wygrodzonego terenu oczyszczalni wynosi 0,07ha zaś cała działka nr 547/3 0,22ha. Dojazd do obiektów oczyszczalni jest zapewniony z drogi gminnej, którą stanowi działka nr 34. Szczegółowy zakres robót obejmuje wykonanie: I. sieć kanalizacji ciśnieniowej oraz z przyłączami w granicach działek dla których inwestor ma tytuł prawny wraz z kompletnymi indywidualnymi pompowniami ścieków (ok. 40szt.):  Sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PE100 D75x4,5mm o dł. około 1854m  Sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PE100 D90x5,4mm o dł. około 704m  Sieć kanalizacji ciśnieniowej z rur PE100 D110x6,6mm o dł. około 328m  Przyłącza kanalizacji ciśnieniowej z rur PE100 D63x3,8mm o dł. około 327m  Pompownie indywidualne monolityczne szt.40 I. Wariantowa przebudowa oczyszczalni ścieków w m. Wólka Cycowska WARIANT I Przebudowa pompowni ścieków surowych  Budowa węzła mechanicznego oczyszczania ścieków - pomieszczenia sito piaskownika,  Budowa osadnika wstępnego,  Budowa węzła oczyszczania biologicznego - technologia obrotowego złoża biologicznego,  Budowa osadnika wtórnego wraz z recyrkulacją,  Budowa punktu pomiaru ilości odprowadzanych ścieków oczyszczonych,  Przebudowa istniejącego zbiornika stabilizacji osadu nadmiernego  Przebudowa istniejącego pom. dmuchaw dla potrzeb nowej oczyszczalni  Wykonanie zagospodarowania terenu w tym zabudowa przewodów i kanałów międzyobiektowych, Przebudowa przyłącza energetycznego o ile będzie wymagane,  Oświetlenie terenu oczyszczalni  Remont pomieszczenia dyżurki z zabudową układu sterowania oczyszczalnią  Wykonanie drogi wewnętrznej z kostki brukowej  Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych do realizacji inwestycji, między innymi mapy do celów projektowych, dokumentacji geotechnicznej lub geologiczno-inżynierskiej (w razie potrzeby) uwzględniającej warunki hydrogeologiczne, inwentaryzacji zieleni, projektów wszelkich branż oraz wymaganych opracowań towarzyszących,  uzyskanie niezbędnych decyzji i uzgodnień, między innymi decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, decyzji pozwolenia wodno prawnego, pozwolenia na budowę oraz pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy zakres prac projektowych i wykonawczych niezbędnych do realizacji zamówienia określony został w przedmiotowym PFU.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45252100-9 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów: Lp. KRYTERIUM WAGA Punktacja 1. Cena (koszt) 60 % max - 60 pkt 2. Okres gwarancji jakości 40 % max – 40 pkt Razem 100 % 100 pkt. Pozostałe informacje w treści SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nazwa warunku:
Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej
Opis warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty i prawidłowy, wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto, która obejmowała budowę/przebudowę/modernizację/remont oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej.
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej Kierownikiem robót ogólnobudowlanych – minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w tym doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto.
c) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta , posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz doświadczeniem zawodowym wyrażającym się wykonaniem co najmniej 1 projektu (obejmujących dokumentację budowlaną oraz wykonawczą), która obejmowała inwestycję/przedsięwzięcie polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót (min. 1 roboty budowlanej) polegających na budowie, która obejmowała budowę/przebudowę/modernizację/remont oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot , na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
b) Wykaz osób którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej:
- kierownikiem robót ogólnobudowlanych – minimum 1 osobą z uprawnieniami do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy w tym doświadczeniem w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi przy budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto.

Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- projektantem - dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta , posiadającą uprawnienia w zakresie projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z aktualnym zaświadczeniem o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz doświadczeniem zawodowym wyrażającym się wykonaniem co najmniej 1 projektu (obejmujących dokumentację budowlaną oraz wykonawczą), która obejmowała inwestycję/przedsięwzięcie polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie oczyszczalni ścieków oraz budową sieci kanalizacji sanitarnej o łącznej wartości nie mniejszej niż 4 000 000,00 PLN brutto.

Wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wartość: 62 000,00 PLN

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Oferta wspólna
a) w przypadku złożenia oferty wspólnej przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych – lidera do zaciągania i rozporządzania prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. – Załącznik nr 5 do SWZ.
c) Oferta przedstawiona przez dwóch lub więcej partnerów wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej musi być przedstawiona jako jedna oferta, od jednego wykonawcy i spełniać następujące warunki:
 Oświadczenie o którym mowa w ust 2 pkt składa:
 Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu) lub pełnomocnik (umocowany do składania oświadczeń wiedzy) w imieniu każdego wykonawcy osobno.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach tj.:
1) Wykonawca może dokonywać zmiany osób funkcyjnych, przedstawionych w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę funkcyjną.
2) wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osób funkcyjnych w następujących przypadkach:
a) zdarzeń losowych osób funkcyjnych,
b) niewywiązywania się osób funkcyjnych z obowiązków wynikających z umowy.
3) jeżeli zmiana osób funkcyjnych stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy (np. rezygnacji itp.). Zamawiający może zażądać od Wykonawcy zmiany osób funkcyjnych, jeżeli uzna, że nie wykonują swoich obowiązków wynikających z umowy. Wykonawca obowiązany jest zmienić osobę funkcyjną zgodnie z żądaniem Zamawiającego w terminie wskazanym we wniosku Zamawiającego. Zmiana osób funkcyjnych winna być dokonana zgodnie z § 16 ust. 3 umowy.
4) w innych przypadkach niż wskazane powyżej, zmiana Umowy może nastąpić jeżeli ulegnie zmianie ustawowa stawka podatku VAT.
5) w przypadku opóźnienia w realizacji przedmiotu Umowy z powodu okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Stron, wyłącznie za pisemną [pod rygorem nieważności] zgodą obu Stron, dopuszcza się zmianę terminu wykonania Umowy [nie więcej jednak niż o 4 miesiące].
6) w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawców robót, którym Wykonawca powierzył wykonanie zamówienia, na skutek wystąpienia o zmianę na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy za zgodą Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest po przedłożeniu przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu przez zaproponowanego podwykonawcę.
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają zachowania formy pisemnej [aneksu], zastrzeżonej pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron.
4. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ust. 1 p.z.p. następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego,
2) danych teleadresowych,
3) danych rejestrowych,
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugcycow.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-10 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.